خرید قسطی تلویزیون سامسونگ TU7000

تاریخ انتشار:
1403/7/14 14:39:21

تلویزیون‌های سامسونگ از تنوع و کیفیتی بی همتا برخوردارند. برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ می‌توانید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون سامسونگ TU7000

معرفی تلویزیون سامسونگ مدل TU7000

تلویزیون از کالاهای اساسی در منزل به حساب می‌آید که در هر خانه‌ای وجود دارد. برند سامسونگ از برندهای شناخته شده در زمینه‌ لوازم خانگی است که همواره محصولات خوبی را به بازار عرضه کرده است. 

با توجه به کاهش نقدینگی در جامعه خرید به صورت قسطی از جمله خرید قسطی تلویزیون سامسونگ که موضوع مورد بحث ما می‌باشد، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در ادامه به معرفی این محصول و راه‌های مورد اطمینان خرید آن خواهیم پرداخت.

تلویزیون سامسونگ TU7000 جدیدترین محصول شرکت سامسونگ است که در سال 2020 تولید شده است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دوکاناله با توان صوتی 20 وات می‌باشد.

با به کارگیری فناوری dolby digital plus توانسته کیفیت صدا را ارتقا دهد و این امکان را به بیننده بدهد تا با کیفیت بالاتری به تماشای تلویزیون بپردازد. برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen و تلویزیونی هوشمند می‌باشد که با قابلیت Tab View امکان تماشای محتوای گوشی موبایل روی صفحه تلویزیون را به شما می‌دهد. اتصال به اینترنت از طریق wifi و کابل LAN از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون هوشمند می‌باشد. 

صفحه نمایش کریستالی، پردازشگر تصویر crystal processor 4k، استفاده از فناوری purcolor برای تولید رنگ‌های طبیعی از جمله فناوری‌های به کار برده شده در این محصول است که لذت تماشای تلویزیون به خصوص تماشای فیلم و بازی را بالا می‌برد و کیفیت تصویر را نسبت به تلویزیون‌های LED بهبود بخشیده است.

تلویزیون سامسونگ TU7000 از فناوری Auto Motion plus برخوردار است که مشاهده تصاویر اکشن و سریع را لذت بخش‌تر می‌کند. این تلویزیون دارای رزولوشن 3840 ×2160  پیکسل است که در مقایسه با تلویزیون‌ها Full HD با رزولوشن 1920 ×1080 تصاویری با کیفیت بالاتر و تصاویری شفاف و واضح را به نمایش می‌گذارد تا شما بتوانید با لذت بالاتری به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازید. 

وضوح تصویر در تلویزیون سامسونگ TU7000 

از مهمترین فناوری‌های بکار برده شده در این محصول فناوری HDR است. این فناوری از این جهت حائز اهمیت است که میزان درخشندگی تصویر را کنترل می‌کند و کنتراست تصاویر را افزایش داده که باعث نمایش بهتر جزئیات می‌شود. این فناوری در تلویزیون سامسونگ TU7000 از فرمت‌های HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند که وضوح تصویر را به دنبال دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون سامسونگ TU7000 برای افرادی که قصد انجام بازی را با تلویزیون خود دارند،گزینه مناسبی است. این محصول با دارا بودن قابلیت Game Enhancer تاری تصاویر را کاهش داده و از تاخیر تصاویر جلوگیری می‌کند تا شما بتوانید عکس‌العملی به موقع نشان دهید و برنده بازی باشید.

 بنابراین برای کسانی که به دنبال خرید تلویزیون مناسب برای بازی و با قیمت مناسب هستند این محصول گزینه مناسبی است که امکان خرید قسطی تلویزیون سامسونگ این گزینه را برای آنها مناسب‌تر می‌کند.

از قابلیت‌های دیگر این محصول امکان نصب آن بر روی دیوار است که برای خانه‌هایی مناسب است که متراژ پایینی دارد و فضای زیادی برای استفاده از میز تلویزیون ندارند. 

حاشیه باریک این محصول به زیبایی آن افزوده است!

برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ همانطور که پیشتر گفته شد نیاز به مبلغ زیادی ندارید، زیرا یکی از امکانات سایت قسطی کلاب خرید اقساطی لوازم خانگی است و در شرایط کنونی جامعه ما و کاهش توان خرید در بین اقشار مختلف جامعه که اکثر افراد به دنبال خرید قسطی کالای مورد نظر خود هستند از جمله خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ، کمک قابل توجهی برای مردم است. 

سایت قسطی کلاب با هدف کمک به چنین افرادی تاسیس گردید تا با کمترین میزان سود خرید آسانی داشته باشند و یکی از امکانات آن نیز فروش قسطی تلویزیون است. 

برای استفاده از این سایت ابتدا باید اقدام به ثبت نام در این سایت کنید و سپس درخواست اعتبار دهید. کارشناسان در بخش حقوقی درخواست شما را بررسی می‌کنند و پس از انجام اعتبار سنجی شما می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و از امکانات این سایت بهره‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگی فلر

خرید اقساطی لوازم خانگی فلر
خرید اقساطی لوازم خانگی فلر یکی از بهترین طرح ها برای خرید لوازم خانگی این برند است. در این مطلب به صورت کامل شرایط، مزایا و نحوه خرید اقساطی ...

خرید قسطی ظرفشویی ال جی

خرید قسطی ظرفشویی ال جی
برند ال جی در حوزه تولید و طراحی محولات خانگی بسیار فعال است. شما می‌توانید خرید قسطی ظرفشویی ال جی به بخش...