خرید قسطی گوشی a34سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/6/29 19:03:18

در صورت تمایل به خرید قسطی گوشی a34سامسونگ وارد سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل شده و خریدتان را به راحتی به اتمام برسانید.

خرید قسطی گوشی a34سامسونگ

راهنمای خرید اقساطی گوشی a34سامسونگ

کسانی که متقاضی خرید قسطی گوشی a34سامسونگ هستند؛ به احتمال زیاد به دنبال یک موبایل میان رده اما با کیفیت بالا می‌باشند. این موبایل در طراحی ظاهری کاملا متفاوت با نسل قبل ظاهر شده است. جنس جلوی آن شیشه اما جنس پشت گوشی پلاستیک است. البته پلاستیک به کار رفته در آن ظاهری شبیه شیشه داشته و اثر انگشت به میزان کمی روی بدنه آن باقی می‌ماند. حسگر اثر انگشت موبایل در زیر صفحه گوشی قرار گرفته که سرعت و دقت نسبتا بالایی دارد. در قسمت پایین آن جک سه و نیم میلی متری هدفون حذف شده و فقط درگاه تایپ سی وجود دارد.

بررسی نمایشگر گوشی a34 سامسونگ

نوع نمایشگر گوشی oled بوده که با کیفیت fhd آن می‌توانید تجربه جذابی را هنگام مشاهده فیلم یا تصاویر مختلف داشته باشید. تراکم پیکسلی این موبایل 390 پیکسل در هر اینچ است. طبق ادعای سامسونگ نرخ نوسازی تصویر می‌تواند به ۱۲۰ هرتز برسد. از این نظر سامسونگ  توانسته‌ تجربه کاربری بسیار مفیدی را فراهم کرده و تصاویر نرم‌تر و روان‌تر از قبل نمایش داده می‌شوند. حداکثر روشنایی این موبایل نیز توانسته در حالت خودکار به عدد 1332 نیت دست پیدا کند که عدد بسیار بالایی بوده و از این نظر گوشی a34 با تکنولوژی موجود می‌تواند در نور روز  نیز روشنایی خوبی داشته باشد. برای خرید اقساطی گوشی a34سامسونگ به قسطی کلاب رجوع شود.

بررسی دوربین گوشی گلکسی a34 سامسونگ

یکی از مهم‌ترین مواردی که در خرید قسطی گوشی a34سامسونگ بررسی می‌شود، دوربین موبایل است. سامسونگ در این موبایل لنز حسگر تشخیص عمق را حذف کرده و تنها سه لنز دیگر باقی‌مانده است. دوربین این گوشی تفاوت چندانی با نسل قبل خود نمی‌کند. دوربین اصلی که ۴۸ مگاپیکسلی واید است؛ می‌تواند رنگ‌ها را با جزئیات بالایی ثبت کند. لنز این دوربین ساخت سونی بوده و می‌توان عکس‌های باکیفیتی را با آن ثبت کرد.
دوربین اولترواید دارای حسگر ۸ مگاپیکسلی بوده که نسبت به عکس‌های واید عملکرد ضعیفتری از خود نشان می‌دهد. جزئیات در این تصاویر از دست رفته و رنگ‌ها چندان به واقعیت نزدیک نیستند. از طرفی می‌توانید با دوربین ماکرو که دارای حسگر پنج مگاپیکسلی می‌باشد عکس‌های خوبی را ثبت کنید. البته عکاسی ماکرو a34 سامسونگ از حالت فوکوس خودکار پشتیبانی نکرده و برای تنظیم سوژه و گرفتن عکس باید گوشی را به صورت دستی تنظیم کنید. دوربین سلفی گوشی نیز دارای حسگر ۱۳ مگاپیکسلی بوده که برای عکاسی سلفی مناسب است.

بررسی مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری قبل از خرید اقساطی گوشی a34سامسونگ

قبل از خرید قسطی گوشی a34سامسونگ باید مشخصات این موبایل را به طور کامل بررسی کرده تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. بلندگوی این موبایل استریو بوده و می‌تواند حجم صدای قابل قبولی را ارائه کند. پردازنده به کار رفته در این گوشی توانایی اجرای بازی‌های سنگین را داشته و تجربه کاربری مناسبی را برای شما فراهم خواهد کرد. باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند در طول روز برای کسانی که زیاد از گوشی استفاده می‌کنند شارژدهی داشته باشد. سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۳ بوده که قابلیت به روز رسانی داشته و می‌تواند اکثر نیازهای شما را برطرف کند.

چگونگی خرید اقساطی گوشی a34سامسونگ

برای خرید قسطی گوشی a34سامسونگ می‌توانید از سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کرده و با اعتبار دریافتی خود، اقدام به خرید گوشی یا انواع کالای دیجیتال مورد نیاز خود کنید. این فروشگاه مجازی علاوه بر گوشی‌های سامسونگ اقدام به فروش قسطی گوشی‌های اپل و شیائومی نیز می‌کند. برای خرید اقساطی بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و  در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای مورد نظر خود را دریافت کنید. در صورت تمایل می‌توانید از قسطی کلاب، کالای مورد نظر خود را به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون SE 2022

خرید قسطی گوشی آیفون SE 2022
برند اپل برندی موفق و مشهور در دنیا است که محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی گوشی آیفون SE 2022 به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی iphon 12

خرید قسطی iphon 12
جدیدترین گوشی برند اپل رونمایی شده است و با رنگبندی بسیار متفاوت به بازار عرضه شده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی iphon 12 به ...