خرید اقساطي m52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/4/13 14:34:11

اگر به دنبال خرید یک گوشی موبایل با کیفیت و قیمت مناسب هستید، خرید اقساطي m52 سامسونگ به شما پیشنهاد می‌شود. تنها کافیست بعد از ورود به سایت قسطی کلاب، وارد دسته بندی کالای دیجیتال شده و از بخش موبایل کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خرید اقساطي m52 سامسونگ


مقدمه

خرید اقساطي m52 سامسونگ و هر مدل دیگر از شرکت سامسونگ برای هر کسی می‌تواند جذاب باشد. این شرکت یکی از غول های بازار کالای دیجیتال می‌باشد. مدل‌های میان‌رده این برند به ویژه سری m در سال‌های اخیر بسیار طرفدار داشته است.

بررسی فنی و تخصصی گوشی m52 سامسونگ

با خرید قسطي m52 سامسونگ می‌توانید از امکانات زیر بهره‌مند شوید:
این گوشی دوسیم‌کارته در تاریخ 3 اکتبر 2021 به بازار عرضه شده است. طراحی این گوشی به گونه‌ای است که اندازه آن برابر 164.2 در 76.4 در 7.4 میلی‌متر و وزن آن 173 گرم می‌باشد.
این گوشی هوشمند به صورت اورجینال با اندروید ورژن 11 عرضه شده است. همچنین این سیستم عامل با رابط کاربری با ورژن One UI 3.1 با کاربر ارتباط برقرار خواهد کرد.
با خرید اقساطي m52 سامسونگ از یک گوشی با فریم پلاستیکی و در قسمت جلو شیشه با فناوری محافظتی گوریلا گلس 5 استفاده خواهید کرد.
گوشی m52 سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی طراحی و به بازار عرضه شده است و از یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED Plus استفاده می‌نماید. این مانیتور قادر است تا رزولوشنی برابر 1080 در 2400 پیکسل در اختیار کاربر قرار دهد. در بخش سخت‌افزاری این موبایل از یک تراشه 6 نانومتری 8 هسته‌ای از نوع Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G به عنوان چیپست اصلی استفاده می‌کند. در بخش GPU هم این دیوایس از یک تراشه با مدل Adreno 642 L استفاده کرده است.
در خرید قسطي m52 سامسونگ شما حق انتخاب بین دو مدل 128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم را خواهید داشت. البته قیمت این دو مدل با هم متفاوت خواهد بود. گوشی m52 سامسونگ دارای اسلات حافظه خارجی است. هارد داخلی این گوشی از نسل جدید حافظه یعنی eMMC 5.1 می‌باشد.
در قسمت پنل پشتی این تلفن همراه از یک دوربین 3 لنز با قدرت 64، 12 و 5 مگا‌پیکسل استفاده می‌کند. این دوربین‌ها قابلیت فیلم‌برداری 4K را خواهند داشت.
با خرید اقساطي m52 سامسونگ از یک دوربین سلفی با قدرت 32 مگا‌پیکسل با فیلم‌برداری 4K می‌توانید استفاده نمایید.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باتری این دیوایس از نوع لیتیوم یونی و با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است. این باتری قابلیت فست شارژ با سیم را دارد. همچنین منبع تامین انرژی این گوشی یک آداپتور با قدرت 25 وات خواهد بود. اسپیکر این دیوایس از نوع مونو و فاقد جک 3.5 میلی‌متری است.
پکیج سنسوری این دیوایس از حسگر اثر‌انگشت در کنار گوشی، سنسور شتاب‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی و قطب‌نما تشکیل شده است.
خرید قسطي m52 سامسونگ باعث خواهد شد تا از فناوری‌های کانکتیویتی از جمله: بلوتوث ورژن 5، سیستم وای‌فای، GPS و جدیدترین فناوری دیتای گوشی یعنی 5G بتوانید استفاده نمایید.

بهترین مرکز برای خرید اقساطي m52 سامسونگ کجا می‌باشد؟

قسطی کلاب بهترین مجموعه حال حاضر کشور برای خرید اقساطی و نقدی انواع لوازم و تجهیزات دیجیتال است. در این فروشگاه آنلاین فروش قسطی انواع لوازم دیجیتال و بسیاری از محصولات دیگر صورت می‌پذیرد. فروش انواع لوازم‌دیجیتال، لوازم‌خانگی، وسایل و ملزومات جانبی و حتی خودرو در این مجموعه بزرگ به‌صورت اقساطی خواهد شد. از تمام نقاط کشور می‌توانید از این سایت با اطمینان خاطر خرید انجام دهید. این سایت دارای تمامی زیر‌ساخت‌های لازم برای این نوع تجارت می‌باشد.
خرید قسطي m52 سامسونگ و تمام مدل‌های دیگر این برند معتبر و تمام برند‌های مطرح در این شرکت قابل انجام است. محصولات معتبرترین برند‌ها را در جدیدترین مدل‌ها می‌توانید به‌صورت اقساطی از این مجموعه با ساده‌ترین شرایط بخرید. شرایط این مدل از خرید در سایت قرار داده شده است. این شرایط بسیار انعطاف‌پذیر بوده و برای هر یک از خانوار‌ها با هر میزان درآمدی مناسب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی
چند سال گذشته اغلب افراد باور نداشتند که بتوان از طریق کامپیوتر یک کالایی سفارش داد و هزینه ان را پرداخت و کالا را تحویل گرفت. عدم وجود قوانین....

لپ تاپ تمام قسط

لپ تاپ تمام قسط
شما می‌توانید برای خرید اقساطی لپ تاپ با شرایطی عالی به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...