خرید قسطي m52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/7/27 02:57:08

خرید قسطي m52 سامسونگ یک پیشنهاد عالی برای شما عزیزانی است که به دنبال خرید آسان این محصول هستید. سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل، مسیر دسترسی و خرید این محصول است.


خرید قسطي m52 سامسونگ

سامسونگ m52 پرچم‌دار میان رده کالای دیجیتال

اگر به دنبال یک گوشی میان رده اما پرچم‌دار هستید، بدون شک گوشی‌های سامسونگ در کیفیت حرف اول را می‌زنند. به همین دلیل از بین گوشی‌های میان رده موجود در بازار، امروز قصد بررسی خرید اقساطي m52 سامسونگ را داریم. این گوشی یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که بودجه‌ای بین 8 تا 9 میلیون تومان داشته و به دنبال خرید یک گوشی 5g هستند. طراحی این گوشی تقریباً مشابه مدل A52s سامسونگ است. بنابراین اگر از شیفتگان مدل A52s هستید اما بودجه کافی ندارید مدل m52 برای شما ساخته شده است. سامسونگ m52 یک گوشی فوق‌العاده باکیفیت با کارایی بالا و رابط کاربری منحصر به فرد است. در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف این محصول می‌پردازیم.

نقد و بررسی گوشی هوشمند سامسونگ m52

یکی از نقاط قوت همه گوشی‌های تولید شده توسط شرکت سامسونگ که سبب برتری این کالای دیجیتال نسبت به رقبا می‌شود، صفحه نمایش قدرتمند و فوق سریع آن است. این ویژگی در سری m52 نیز به خوبی مشاهده می‌شود. به گفته کاربران در این سری از گوشی‌های سامسونگ، رنگ‌ها فوق‌العاده شفاف‌تر بوده و به واقعیت نزدیک‌تر هستند. به علاوه اگر به قصد دیدن فیلم یا گیم این گوشی تهیه می‌کنید، صفحه 6.7 اینچی به خوبی پاسخگوی این نیاز شما خواهد بود. برای خرید قسطي m52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب سر بزنید.
یکی دیگر از نقاط قوت این محصول باتری قوی آن است. این گوشی از باتری 5000 میلی آمپری برخوردار است که با استفاده طولانی مدت و سنگین از گوشی به خوبی سازگار می‌شود. بنابراین اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که در کنار قیمت مناسب، باتری و شارژ دهی مناسبی نیز داشته باشد، پیشنهاد ما خرید اقساطي m52 سامسونگ خواهد بود. علاوه بر این، سامسونگ m52 دارای حسگر اثر انگشت در دکمه پاور و سیستم تشخیص چهره دو بعدی است.
یکی از نقاط ضعف گوشی سامسونگ m52 مربوط به جنس بدنه این گوشی است. بدنه پلاستیکی در پشت گوشی برای برخی کاربران کالای دیجیتال، کمی ناخوشایند بوده و اغلب باعث نارضایتی کاربران می‌شود. ضعف دیگر در m52 مربوط به استفاده سامسونگ از اسپیکر مونو به جای استریو است. اگرچه کیفیت صدا قابل قبول و مناسب بوده اما اگر به دنبال پخش صدای بلند باشید این گوشی نمی‌تواند نیاز شما را برآورده کند. با این حال دوربین قدرتمند این گوشی باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران از ضعف اسپیکر و بدنه پلاستیکی چشم پوشی کنند. دوربین m52 پرتره‌هایی با کیفیت بالا را ثبت می‌کند. به علاوه کیفیت دوربین سلفی نیز قابل قبول است.

خرید قسطي m52 سامسونگ از فروشگاه قسطی کلاب

این گوشی با ویژگی‌های بسیار زیاد و قیمت مناسب واقعاً ارزش خرید را دارد. بنابراین اگر به دنبال یک میان رده خوش قیمت و باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا خرید اقساطي m52 سامسونگ را از فروشگاه قسطی کلاب امتحان کنید. همان طور که گفتیم کمپانی سامسونگ یکی از برترین‌ها در زمینه تولید کالای دیجیتال و به ویژه گوشی‌های هوشمند است. به علاوه این گوشی با قیمت مناسبی که دارد می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد. در قسطی کلاب علاوه بر امکان خرید قسطی گوشی موبایل و کالاهای دیجیتال دیگر، می‌توانید خرید نقدی را نیز تجربه کنید.
با خرید قسطي m52 سامسونگ از قسطی کلاب، در کمترین زمان، با بهترین قیمت و بدون هیچ‌گونه کارمزدی صاحب گوشی هوشمند سامسونگ خواهید شد. تنها کافی است به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کرده و کالای مورد نظر را خود جستجو کنید. قسطی کلاب طرح‌های متنوع بسیاری را برای خرید اقساطی تعیین کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه از بین طرح‌های موجود، طرح مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید. قسطی کلاب علاوه بر فروش اقساطی، ضامن اصالت کالای خریداری شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اپل واچ SE

خرید قسطی اپل واچ SE
یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند برند اپل بی شک مدل SE می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ SE به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید قسطی airpods pro با چک

خرید قسطی airpods pro با چک
اگر شما به دنبال داشتن یک هندزفری استثنایی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی airpods pro با چک از بخش هدفون در دسته بندی کالای...