خرید اقساطي گوشي s22 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/6/30 16:06:03

خرید اقساطي گوشي s22 سامسونگ از طریق سایت قسطی کلاب، هوشمندانه، مقرون به صرفه و آسان است. از دسته بندی کالای دیجیتال بخش موبایل اقدام به خرید کنید.

خرید اقساطي گوشي s22 سامسونگخرید اقساطي گوشي s22 سامسونگ

امروزه گوشی و تلفن همراه، به عنوان یک کالای دیجیتال پرطرفدار شناخته شده است. به طور کلی در عصر جدید، دسترسی به هر نوع کالا به راحتی انجام می‌شود. در واقع با استفاده از نمایندگی‌ها و سایت‌هایی که وجود دارند، به آسانی می‌توان کالا و محصول مورد نظر را انتخاب کرده و تحویل گرفت. برخی از این سایت‌ها با استفاده از شرایط ویژه‌ای که دارند، به خریداران این امکان را می‌دهند تا بدون پرداخت نقدی بتوانند محصول مورد نظر خود را به صورت اقساطی تهیه کنند. یکی از انواع پرکاربرد کالای دیجیتال، گوشی s22 است که در ادامه به معرفی این گوشی پرفروش و قابلیت‌های آن می‌پردازیم و در انتها شرایط فروش قسطی آن را نیز برای شما عزیزان بیان می‌کنیم.

معرفی گوشی s22 و قابلیت‌های پرطرفدار آن

در هر زمان برای خرید قسطي گوشي s22 سامسونگ و هر نوع کالای دیجیتال، نیاز است که با قابلیت‌ها و کارکردهای آن در ابتدا آشنا شوید و سپس اقدام به خرید کنید. در این بخش نیز قصد داریم تا به معرفی این مدل از گوشی سامسونگ بپردازیم.

شرکت سامسونگ در سال 2020، گوشی جدید سری اس با سیستم عامل اندروید را به بازار معرفی کرد. این سری اس شامل 3 مدل گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 اولترا می‌باشد. در واقع اولین نسخه این سری، همان گلکسی اس 22 با وزنی حدود 167 گرم است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی است و از نوع Dynamic AMOLED 2X و 120 هرتزی می‌باشد. رزولوشن در این مدل گوشی 1080  در 2340 پیکسل است و حداکثر روشنایی آن به 1300 نیت می‌رسد. این نمایشگر همیشه روشن در واقع دارای تراشه با مدل اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 با فرآیند ساخت 4 نانومتری می‌باشد. برای خرید اقساطي گوشي s22 سامسونگ به قسطی کلاب مراجعه کنید.

این گوشی دو سیم کارته، دارای پردازنده 8 هسته‌ای است که رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی را پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های اصلی که در پشت گوشی قرار گرفته شامل 3 لنز واید استاندارد 50 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی می‌باشد که حداکثر رزولوشن آن 8K است. لنز اصلی و تله فوتو دارای قابلیت لرزش گیر و فوکوس خودکار هستند و همچنین لنز تله فوتو توانایی بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری را نیز دارد. در قسمت دوربین سلفی نیز، یک لنز واید 10 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار طراحی شده است که رزولوشن آن برای فیلمبرداری 4K می‌باشد. خرید قسطي گوشي s22 سامسونگ از قسطی کلاب بسیار ساده است.

امکانات و کاربردهای دیگر گوشی s22  به عنوان کالای دیجیتال

از دیگر امکاناتی که برای این نوع کالای دیجیتال طراحی شده است، باتری و شارژ 25 واتی آن می‌باشد. در واقع تامین انرژی در این مدل گوشی سامسونگ با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی 3700 میلی آمپری انجام می‌شود. این نوع گوشی به دو صورت شارژ سریع و شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد شد. گوشی s22  از اتصال USB Type-C 3.2 و OTG برخوردار است. از امکانات دیگر این نوع گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکر استریو، وای فای، بلوتوث، مسیریابی و GPS اشاره کرد. تمام این مشخصات و امکانات، باعث افزایش طرفداران این مدل گوشی شده است.

چگونه با استفاده از خرید اقساطی می‌توانیم گوشی s22  را تهیه کنیم؟

همان‌طور که بیان کردیم جهت خرید اقساطي گوشي s22 سامسونگ از هر فروشگاهی باید در ابتدا مشخصات و امکانات آن را بدانیم. البته به طور کلی این نوع کالای دیجیتال را نمی‌توان از هر فروشگاه و سایتی خریداری کرد. یکی از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر که می‌توان به صورت قسطی کالای مورد نظر را تهیه کرد، سایت قسطی کلاب است. این سایت، شرایط بسیار عالی و مناسبی را برای خریدارانی که می‌توانند تنها با قسط، کالای خود را تهیه کنند فراهم کرده است. مشتریان محترم می‌توانند با ثبت نام در این سایت و استعلام موجودی محصول و در نهایت استعلام قیمت آن، کالای مورد نظر خود را تحویل بگیرند.

منابع

https://digiato.com/article/2022/02/10/everything-you-need-to-know-about-samsung-galaxy-s22-series

https://www.mobile.ir/phones/specifications-39563-samsung-galaxy-s22-5g.aspx



سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ lenovo

خرید اقساطی لپ تاپ lenovo
برند لنوو برندی موفق و پیشرو در طراحی و تولید لپتاپ می‌باشد. برای خرید اقساطی لپ تاپ lenovo به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی هدفون هایلو

خرید اقساطی هدفون هایلو
یکی از هدفون‌های بی سیم معروف در ایران از برند هایلو است. برای خرید اقساطی هدفون هایلو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...