خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/6/30 11:44:08

برای خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ با شرایطی بی نظیر به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ


بررسی بهترین گوشی جدید سامسونگ

گوشی جدید سامسونگ با نام s24 وارد بازار شد و همانند مدل‌های قبلی این برند در صدر بازار موبایل قرار گرفت. این گوشی هوشمند که به دلیل ورود هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف آن مورد توجه قرار گرفته به دلیل قابلیت‌های فراوان آن دارای فروش بسیار زیادی است. به دلیل تقاضای بالا برای خرید این گوشی در ایران امکان خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ نیز فراهم شده است.

جستجو با این گوشی بسیار ساده شده است و با ابزارهای موجود در گوشی می‌توانید با سرعت بسیار زیاد اطلاعات کاملی از متن یا تصاویر مورد نظر خود را بدست بیاورید. ترجمه همزمان در زمان مکالمه از ویژگی‌های مهم این گوشی می‌باشد. هوش مصنوعی این توانایی را در گوشی اس 24 سامسونگ ایجاد کرده که با هر شخصی در هر کجای دنیا با زبان متفاوت صحبت نمایید.

با بررسی این کالای دیجیتال متوجه وجود یک پردازنده قوی در این مدل موبایل سامسونگ خواهید شد. علاوه بر پردازنده  قوی، گرافیک فوق العاده آن موجب تولید عکس و فیلم های بسیار با کیفیت خواهد شد. با خرید اقساطی گوشی s24 سامسونگ موبایلی با جنس تیتانیوم خواهید داشت که ضد ضربه و خش می‌باشد. 

مشخصات فنی گوشی s24 سامسونگ چیست؟

با خرید اقساطی گوشی s24 سامسونگ شما به گوشی با قویترین پردازنده به نام اسنپدراگون 8 دسترسی خواهید داشت. در قسمت پشتی این موبایل چهار عدد دوربین وجود دارد که دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی می‌باشد. صفحه نمایشگر این گوشی نسبت به نسل قبل دارای درجه روشنایی بالاتری است و رزولوشن این موبایل از نوع QHD+ می‌باشد. یکی از ویژگی‌هایی که برای ارزیابی موبایل در زمان خرید اقساطی گوشی s24 سامسونگ به آن توجه می‌شود، نرخ رفرش یا بروزرسانی صفحه نمایش است. این موبایل در مقایسه با محصولات قبلی در بازار دارای نرخ رفرش 120 هرتزی می‌باشد.

گوشی جدید سامسونگ طراحی چندان متفاوتی با نسخه قبلی ندارد، ولی جنس فریم گوشی از تیتانیوم می‌باشد. صفحه نمایش اس 24 سامسونگ تخت است و برای مدت طولانی بدون خستگی می‌توانید این گوشی را در دست نگه دارید. شکل صفحه نمایش موجب شده تا باز شدن صفحه‌ها در زمان لمس گوشی بدون قفل شدن و به سرعت انجام شود. تخت شدن صفحه نمایش موجب شده تا ضخامت گوشی نسبت به مدل قبلی 0.3 میلیمتر کاهش یابد. در زمان خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ باید قلم مخصوص گوشی که به نام  s-pen شناخته می‌شود در اختیار خریداران قرار گیرد.

با خرید اقساطی گوشی s24 سامسونگ موبایلی با باتری 5000 میلی آمپر تهیه می‌کنید که مشابه نسخه قبلی است. جنس گوشی از لیتیوم بوده و دارای قدرت شارژدهی بالایی است. کیفیت باتری به گونه‌ای است که سرعت شارژ بسیار زیاد دارد. حسگری که برای اثر انگشت در نظر گرفته شده در زیر صفحه نمایش است. 

گلکسی اس 24 سامسونگ ضد آب است!

از طریق خرید اقساطی گوشی s24 سامسونگ، گوشی با دو سیم کارت خواهید داشت. این گوشی در رنگ‌های مختلف تولید و وارد بازار شده است. ضد آب بودن یکی از ویژگی های مهمی است که برای گوشی در نظر می‌گیرند. از مشخصات قابل توجه برای موبایل پورت مناسب برای اتصال به کامپیوتر  است و گلکسی اس 24 این قابلیت را دارد. علاوه بر خرید نقدی این محصول در بازار فروش موبایل شرایط فروش قسطی نیز فراهم شده است. این گوشی نسبت به مدل‌های قبلی خود گرما و حرارت کمتری تولید می‌کند و محفظه بخاری که در آن وجود دارد بزرگتر از سری قبل موبایل‌های سامسونگ می‌باشد. 

خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ از بزرگترین مرکز فروش قسطی

بسیاری از مردم خرید اقساطی کالای دیجیتال را انتخاب می‌کنند زیرا هزینه کافی را ندارند. شرایط فروش قسطی در قسطی کلاب برای افراد مختلف مناسب می‌باشد. این فروشگاه اینترنتی یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع کالای دیجیتال مانند موبایل می‌باشد. در قسطی کلاب اطلاعات کاملی از انواع موبایل برند سامسونگ وجود دارد و با مقایسه اطلاعات می‌توانید خرید مناسب با توجه به شرایط خود را داشته باشید. خرید اقساطی گوشی s24 سامسونگ به دلیل ویژگی‌های فوق العاده‌ای و با توجه به شرایط پرداخت اقساطی هزینه آن در صدر فروش موبایل سامسونگ قرار گرفته است. با مراجعه یه این فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب و دریافت مشاوره رایگان خرید خوبی را تجربه خواهید نمود.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی هارد اکسترنال وسترن

فروش قسطی هارد اکسترنال وسترن
کمپانی‌های بسیاری به طراحی و تولید هارد اکسترنال می‌پردازند. یکی از بهترین برندها، وسترن می‌باشد. برای خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن به ...

فروش تبلت لنوو اقساطی

فروش تبلت لنوو اقساطی
تبلت های لنوو جزء کالاهای دیجیتال پر طرفدار بین دوستداران دنیای دیجیتال به حساب می آیند که از کیفیت خوبی نیز برخوردارند. کیفیت بالای این محصول...