خرید قسطی گوشی s24 ultra سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/6/29 19:41:54

اگر قصد خرید قسطی گوشی s24 ultra سامسونگ دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی s24 ultra سامسونگ



درباره گوشی s24 ultra

خرید قسطی گوشی s24 ultra برای هر کسی که عاشق تکنولوژی جدید است می‌تواند جذاب باشد. این محصول شرکت بزرگ سامسونگ انقلابی را در زمینه استفاده از فناوری‌های جدید در بازار کالای دیجیتال ایجاد کرد. به همین دلیل این محصول به یکی از بهترین گوشی‌های حال حاضر جهان تبدیل شده است. در ادامه به ویژگی‌های این گوشی عجیب که محصول یک شرکت که غول فناوری می‌باشد اشاره خواهیم کرد.

بررسی تخصصی گوشی s24 ultra

با خرید اقساطی گوشی s24 ultra می‌توانید از امکانات زیر بهره مند شوید: این گوشی دوسیم کارته در تاریخ 24 ژانویه 2024 به بازار بزرگ کالای دیجیتال عرضه شده است. سیستم عامل اورجینال این محصول هنگام عرضه اندروید 14 خواهد بود. همچنین این ورژن از اندروید با رابط کاربری مخصوص شرکت سامسونگ یعنی One UI 6.1 با کاربر در ارتباط است. با خرید قسطی گوشی s24 ultra از یک گوشی با ابعاد 162.3 در 79 در 8.6 میلی‌متر و با وزن 233 گرم استفاده خواهید کرد. فریم این دیوایس از جنس تیتانیوم می‌باشد.

گوشی s24 ultra در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، خاکستری، بنفش، زرد، سبز، نارنجی و ارغوانی به بازار عرضه شده است. صفحه‌نمایش این گوشی از نوع Dynamic LTPO AMOLED 2X و با سایز 6.8 اینچ می‌باشد. این مانیتور بسیار با کیفیت قادر است تا رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل را در اختیار کاربر خود قرار دهد. همچنین این سخت افزار از تکنولوژی Always-on Display نیز استفاده می‌کند. خرید اقساطی گوشی s24 ultra باعث خواهد شد تا در بخش تراشه اصلی از یک تراشه قدرتمند 4 نانومتری 8 هسته‌ای از نوع Qualcomm SM8650-AC Snapdragon 8 Gen 3 بهره مند شوید.

در بخش GPU هم این دیوایس از یک تراشه قدرتمند 1 گیگاهرتزی از نوع Adreno 750 استفاده کرده است. برای خرید قسطی گوشی s24 ultra می‌توانید از بین مدل‌های 256 گیگابایت / 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت / 12 گیگابایت رم می‌توانید انتخاب نمایید. البته  باید در نظر داشته باشید که قیمت این مدل‌ها در بازار با هم متفاوت خواهد بود. این گوشی درگاه استفاده از مموری کارت ندارد و حافظه داخلی آن از نسل جدید و پر سرعت UFS 4.0 است.

فناوری برتر

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در پنل پشتی گوشی s24 ultra یک دوربین با 3 لنز اصلی دارای قدرت‌های 200، 12 و 50 قرار داده شده است. این دوربین برای اولین بار در دنیا قادر  به استفاده از فناوری هوش مصنوعی هنگام عکس‌برداری می‌باشد. همچنین این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 8K را نیز دارد.

دوربین سلفی این محصول با قدرت 12 مگاپیکسل و با قابلیت فیلم‌برداری 4K است. باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع بی سیم و باسیم است. این باتری از نوع لیتیوم‌ یونی بوده و با درگاه اتصال از نوع USB Type-C 3.2 شارژ می‌شود.

پکیج سنسور گوشی s24 ultra شامل: حسگر اثرانگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب‌نما، فشارسنج هوا می‌شود. لازم به ذکر است حسگراثر‌انگشت این گوشی در زیر مانیتور قرار دارد. این گوشی در بخش فناوری‌های کانکتیویتی از فناوری وای‌فای از نسل  Tri-Band و Wi-Fi Direct، بلوتوث با ورژن 5.3 و جدیدترین تکنولوژی اینترنت همراه یعنی 5G استفاده می‌کند.

خرید اقساطی گوشی s24 ultra را از کجا انجام دهیم؟

بهترین مرکز برای خرید اقساطی این گوشی و بهترین برند‌های موجود در بازار مجموعه قسطی کلاب می‌باشد. در این مجموعه فروش قسطی و نقدی بسیاری از وسایل دیجیتال، لوازم‌خانگی، لوازم‌جانبی‌، محصولات آرایشی و بهداشتی و حتی خودرو انجام می‌پذیرد. با مقایسه قیمت گوشی جدید سامسونگ و سایر محصولات موجود در این فروشگاه آنلاین و شرایط فروش قسطی آنها متوجه خواهید شد که با یک مرکز فروش حرفه‌ای طرف هستید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ایفون 14

خرید اقساطی گوشی ایفون 14
برای خرید اقساطی گوشی ایفون 14 با قیمتی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یگ خرید...

خرید Galaxy Tab S7

خرید Galaxy Tab S7
جدیدترین تبلت سامسونگ رونمایی شده و مثل همیشه مانند ستاره‌ای دیگر در کهکشان سامسونگ درخشیده است. اگر تمایل به خرید اقساطی