خرید اقساطی گوشي a25 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/7/27 15:08:40

اگر مدتهاست تصمیم به خرید اقساطی گوشي a25 سامسونگ دارید، سایت قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین است که این محصول را با شرایط ویژه به شما ارائه می‌دهد. تنها کافیست بعد از ورود به سایت، به دسته بندی کالای دیجیتال رفته و از بخش موبایل خرید خود را به انجام برسانید.

خرید اقساطی گوشي a25 سامسونگ

گوشی a25 سامسونگ

با خرید اقساطی گوشي a25 سامسونگ علاوه بر دسترسی به امکانات یک گوشی میان‌رده می‌توانید سالیان سال گوشی با‌کیفیتی را در دست داشته باشید. در سال‌های اخیر برند سامسونگ یکی از برندهای بسیار شناخته شده در حوزه تولید گوشی‌های بالارده، میان‌رده و حتی پایین‌رده بوده است. این برند تلاش کرده تا با در نظر گرفتن توان مالی اکثر افراد گوشی‎های مرغوبی را به دست آن‌ها برساند. این برند با بهره‌گیری از مهندسان و متخصصان نیاز روز جامعه را به خوبی شناسایی کرده و طبق همه سلایق محصولات و کالاهای متنوعی تولید می‌کند. برند سامسونگ در مقایسه با رقبای خود، هم به کیفیت محصول و هم به قیمت توجه ویژه داشته است.
در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه خرید قسطی گوشي a25 سامسونگ بیشتر آشنا سازیم و شرایط آن را شرح دهیم.

مشخصات محصول

گوشی a25 سامسونگ یکی از گوشی‌های میان‌رده بازار محسوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی دارد. این گوشی نسبت به نسل‌های قبلی خود از پردازنده قوی‌تری برخوردار بوده و به نسبت سرعت و کارایی بالاتری نیز دارد. باتری به کار رفته در این مدل 5000 میلی‌آمپر است که به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران خواهد بود. مدت زمان نگهداری شارژ در این مدل برای استفاده معمولی حدود 48 ساعت می‌باشد. طراحی a25 بسیار زیبا و چشم نواز است و جذابیت بسیار زیادی برای اکثر کاربران دارد. این گوشی خوش دست بوده و ضخامت بسیار زیادی ندارد، همین عامل سبب شده تا وزن بسیار بالایی نداشته باشد. جنس پنل پشتی و فریم‌های آن از پلاستیک استاندارد و با‌کیفیت است که زیبایی خاصی را به آن می‌بخشد. این پلاستیک‌ها در برابر خط و خش و سایش مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند. برای خرید اقساطی گوشي a25 سامسونگ به سایت قسطی کلاب سر بزنید.
صفحه نمایش گوشی a25 سامسونگ 6.5 اینچی است و دارای روشنایی 1000 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتزی می‌باشد. وضوح نمایشگر به قدری در این مدل بالا است که حتی با تابش نور مستقیم آفتاب قادر به دیدن صفحه خواهید بود. دوربین این مدل به صورت سه تایی تعبیه شده و کیفیت دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل می‌باشد. کیفیت تصویربرداری در این گوشی بسیار بالا است به نحوی که قادر خواهید بود تصاویری با جزئیات بالا به ثبت برسانید. برای افرادی که طرفدار عکس‌های سلفی نیز هستند باید گفت که کیفیت دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسل می‌باشد که در نوع خود با‌کیفیت و کاربردی است. خرید قسطی گوشي a25 سامسونگ یک هدیه عالی برای خود یا عزیزانتان است.

کالای دیجیتال نیاز ضروری بشر

گوشی a25 سامسونگ یک کالای دیجیتال کاملا کاربردی می‌باشد که در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه شده است. از جمله رنگ‌های ارائه شده در بازار می‌توان به آبی، آبی روشن، زرد و آبی مشکی اشاره کرد. این محصول دو سیم کارت را پشتیبانی کرده و شما به راحتی می‌توانید به طور همزمان از هر دو سیم کارت خود استفاده کنید. حافظه داخلی این مدل 128 و 256 گیگابایت است که بر حسب نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. قسطی کلاب راهی آسان برای خرید اقساطی گوشي a25 سامسونگ است.

فروش اقساطی

خرید قسطی گوشي a25 سامسونگ در کنار خرید نقدی از سایت‌های بسیار زیادی امکان‌پذیر می‌باشد. یکی از سایت‌های بسیار معتبر در این زمینه سایت قسطی کلاب است که شرایط فروش بسیار خوبی دارد. خرید قسطی در سایت قسطی کلاب بدون پیش‌پرداخت امکان‌پذیر می‌باشد. بازپرداخت اقساط در دوره‌های 3 الی 24 ماهه است و نیاز به ارائه چک و یا فیش حقوقی نخواهد بود. این سایت برای بازنشستگان، کارمندان و صاحبان مشاغل آزاد خدمات و تسهیلات بسیار خوبی در نظر گرفته است. با مراجعه به این سایت و ارتباط با کارشناسان بخش فروش می‌توانید اطلاعات جامع‌تری در این زمینه کسب کنید. سایت قسطی کلاب تمام محصولات خود را با ضمانت‌نامه‌های معتبر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همچنین با خرید در این سایت می‌توانید ظرف مدت 48 ساعت به کالای خریداری شده خود دستیابی پیدا کنید.

منابع:
www.mobile.ir
https://damondigital.ir/

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a11

خرید اقساطی گوشی a11
اگر به دنبال خرید یک گوشی میانرده و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a11 از بخش...

خرید اقساطي گوشي a54 سامسونگ

خرید اقساطي گوشي a54 سامسونگ
خرید اقساطي گوشي a54 سامسونگ از طریق سایت قسطی کلاب ممکن است. تنها کافیست به سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال...