خرید قسطي تلویزیون‌های اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/6/29 06:44:05

به دنبال خرید یک تلویزیون هوشمند و با کیفیت هستید؟ پیشهاد ما به شما خرید قسطي تلویزیون‌های اسنوا از طریق سایت قسطی کلاب، دسته بندی لوازم خانگی، بخش تلویزیون است.

خرید قسطي تلویزیون‌های اسنوابررسی خرید اقساطي تلویزیون‌های اسنوا

پیش از اینکه به بررسی شرایط خرید قسطي تلویزیون‌های اسنوا بپردازیم؛ بهتر است تا بهترین مدل‌های تلویزیون‌های این برند را بررسی کنیم. برند اسنوا یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی است که به تولید و عرضه لوازم خانگی می‌پردازد. این برند ایرانی کار خود را از سال ۱۳۸۵ شروع کرد. تولیدات این برند شامل یخچال فریزرها، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، انواع اجاق گاز، انواع جاروبرقی، تلویزیون و ... می‌شود. تلویزیون‌های اسنوا از مهم‌ترین و معروف‌ترین تولیدات این برند ایرانی هستند. اگر قصد خرید اقساطي تلویزیون‌های اسنوا را دارید تا انتها با ما همراه باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین مدل‌های تلویزیون‌های اسنوا بپردازیم.

بررسی تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UD

این مدل یکی از بهترین مدل‌های تلویزیون‌ اسنوا است. این تلویزیون به نمایشگر ۵۵ اینچی مجهز می‌باشد. این تلویزیون دارای کیفیت بالایی است و از رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل برخوردار است که وضوح تصاویر را بسیار بالا می‌برد. این تلویزیون در سه رنگ مشکی، نوک مدادی و نقره‌ای به بازار لوازم خانگی عرضه شده و دارای ظاهری بسیار مدرن می‌باشد. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید و پردازنده چهار هسته‌ای پشتیبانی می‌کند. با توجه به موارد ذکر‌شده، با استفاده از این تلویزیون می‌توانید به اینترنت متصل شوید و همچنین از برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی لذت ببرید. سیستم صوتی این تلویزیون شامل دو بلندگو با توان صوتی ۱۵ وات می‌باشد؛ این بلندگوها در قاب پایینی تلویزیون قرار می‌گیرند و از فناوری دالبی نیز پشتیبانی می‌کنند. برای خرید قسطي تلویزیون‌های اسنوا به قسطی کلاب سر بزنید.

معرفی تلویزیون برند اسنوا مدل SSD-43SK400D

این تلویزیون هوشمند اسنوا از نمایشگر ۴۳ اینچی برخوردار است. رزولوشن تصویر این تلویزیون ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌باشد. این تلویزیون از فناوری HDR برخوردار می‌باشد که باعث می‌شود تصاویر با جزئیات دقیق‌تری به شما نشان داده شوند. این مدل در دو رنگ نوک مدادی و مشکی به بازار عرضه شده است. طراحی این تلویزیون بدون فریم می‌باشد که جلوه‌ای زیبا به دکوراسیون منزل شما می‌بخشد. همچنین این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل اندروید و پردازنده ۴ هسته‌ای پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی این تلویزیون اسنوا دارای دو بلندگوی دو کاناله می‌باشد که این بلندگوها به فناوری صوتی دالبی مجهز هستند. این تلویزیون دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI می‌باشد. شما می‌توانید انواع هارد، فلش، لپ‌تاپ و غیره را به این تلویزیون متصل نمایید.

بررسی تلویزیون اسنوا مدل SQL-50QK800UD

این تلویزیون اسنوا یکی از جدیدترین محصولات این برند در بازار می‌باشد. این مدل را می‌توانیم بهترین تلویزیون اسنوای ۵۰ اینچ بدانیم. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید برخوردار است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا انواع اپلیکیشن‌ها را نصب کنند. همچنین می‌توانید تلفن همراه خود را به تلویزیون متصل کنید و از یک نمایشگر بزرگتر برای انجام بازی، تماشای فیلم و غیره استفاده کنید. مهمترین ویژگی این تلویزیون مجهز بودن به رابط کاربری اختصاصی هوما می‌باشد؛ این رابطه کاربری دستورات صوتی شما به زبان فارسی را اجرا می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از دستورات صوتی، تغییراتی را در تنظیمات اعمال نمایید. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال قدرتمند می‌باشد. این مدل از تلویزیون اسنوا تمامی کانال‌های صدا و سیما را به صورت خودکار با کیفیت بالا دریافت می‌کند و شما دیگر نیازی به خرید ستاپ باکس جداگانه ندارید.

معرفی تلویزیون اسنوا مدل SSD-65SK710UD

برند اسنوا با معرفی این تلویزیون سری پانوراما بار دیگر خود را به عنوان غول صنعت تلویزیون‌سازی ایران اثبات نمود. این تلویزیون اسنوا از نمایشگر ۶۵ اینچی برخوردار است و دارای فناوری HDR می‌باشد. نرخ نوسازی تصویر این تلویزیون ۶۰ هرتز است. این تلویزیون به گیرنده دیجیتال مجهز می‌باشد. این مدل از تلویزیون‌های اسنوا از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و دارای ۸ گیگ حافظه داخلی است. همچنین این تلویزیون دارای قفل کودک، رابطه کاربری اختصاصی هما و دستیار صوتی فارسی می‌باشد.

خرید اقساطي تلویزیون‌های اسنوا از سایت قسطی کلاب

اگر خرید قسطي تلویزیون‌های اسنوا و آشنایی بیشتر با سایر برندهای این کالای دیجیتال را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت قسطی‌کلاب مراجعه‌ کنید. شرایط فروش قسطی محصولات این سایت قطعا کار شما را برای خرید راحت خواهد‌کرد. اگر قصد خرید اقساطی یا خرید نقدی تلویزیون را دارید؛ این سایت به شما در خریدتان کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی بخاری گازی

خرید قسطی بخاری گازی
برای خرید قسطی بخاری گازی با شرایطی استثنایی به بخش تجهیزات گرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

فروش قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا

فروش قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا
برند اسنوا یکی از موفق‌ترین مارک‌های ایرانی است که فروش بالایی در ایران و کشورهای خاورمیانه داشته است. برای خربد قسطی ماشین ...