خرید اقساطي کولر گازی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/6/29 13:57:54

در صورت تمایل به خرید اقساطي کولر گازی اسنوا با شرایط استثنایی، به سایت قسطی کلاب، دسته بندی لوازم خانگی، بخش سرمایشی مراجعه نمایید و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید اقساطي کولر گازی اسنوا

مشتریان بسیاری خواستار خرید قسطی کولر گازی اسنوا هستند. اسنوا یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی در تولید کولر گازی می‌باشد. محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و طراحی بسیار خاص و زیبایی دارند. کولر گازی اسنوا دارای موتور قدرتمند و بسیار کم صدا می‌باشد، امکانات متنوع، تنوع مدل و قدرت پرتاب باد از ویژگی‌های این کولر است. این محصول قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی دارد. برای اطلاع از شرایط خرید قسطي کولر گازی اسنوا با ما همراه باشید.

معرفی کولر گازی اسنوا

خرید اقساطي کولر گازی اسنوا بسیار مقرون به صرفه است. اگر به دنبال خرید یک کولر گازی پرقدرت و کم مصرف هستید که بتواند دمای محیط را در تمام فصول سال متعادل نگه دارد، کولر گازی اسنوا بهترین گزینه است. در انتخاب مدل و طرح کولر گازی اسنوا  لازم است به متراژ و اندازه محل مورد نظر توجه شود. برخی از مدل‌های کولر گازی اسنوا تک منظوره و برخی دیگر دو منظوره می‌باشند. البته مدل‌های دو منظوره به دلیل قابلیت سرمایش و گرمایش محبوبیت بیشتری دارند. برای خرید قسطي کولر گازی اسنوا به قسطی کلاب مراجعه کنید.
مدل‌های مختلف کولر گازی اسنوا دارای کمپرسورهای متفاوت می‌باشند. در واقع انواع کولر گازی برند اسنوا برای شرایط آب و هوایی متفاوتی تولید می‌شوند. کولرهای تک منظوره مخصوص مناطق با آب و هوای گرم هستند زیرا در این مناطق عملکرد بسیار عالی دارند، این نوع کولر بیشتر در جنوب کشورمان به کار گرفته می‌شوند. کولرهای  دو منظوره اسنوا دارای  اینورتر چرخشی و کمپرسورهای دوار می‌باشند. این مدل از کولر کم مصرف هستند و دارای برچسب انرژی A  می‌باشند. اسنوا از فیلترهای مختلفی برای تولید هوای پاک و عاری از هرگونه آلودگی استفاده می‌کند، که شامل فیلتر سیلور یون، فیلتر کربن فعال، فیلتر نانو فتوکاتالیست و فیلتر کاتچین می‌باشند. این فیلترها می‌توانند تمامی ذرات معلق در هوا، بو و باکتری‌ها را از بین ببرند و محیطی تمیز و سالم را ایجاد نمایند.

بررسی مشخصات کولر گازی اسنوا

اگر به دنبال خرید اقساطي کولر گازی اسنوا هستید بهتر است، ویژگی‌های این محصول را بشناسید. فناوری‌های مختلفی در کولر گازی اسنوا استفاده شده است که مصرف انرژی کمتر، کارکرد آسان و در نهایت عملکرد خوب این محصول را تضمین می‌کنند. کولر گازی اسنوا مجهز به حفاظ کمپرسور طلایی است که عملکرد تمیز کردن خودکار دارد، از اپراتور محافظت می‌کند و همچنین از تجمع گرد و غبار و زباله در سطح اپراتور جلوگیری می‌نماید. از ویژگی‌های مطلوب کولر گازی اسنوا این است که می‌تواند هر 30 دقیقه یکبار خواب راحت داشته باشد و درجه حرارت را کاهش دهد.
از دیگر امکانات کولر گازی اسنوا می‌توان به سیستم استارت اتوماتیک، سیستم نظافت اتوماتیک و سیستم کنترل دما هوشمند اشاره کرد. با توجه به ویژگی‌های خوبی که این کولر دارد، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است. کولر گازی اسنوا از محصولات بسیار باکیفیت و از برندهای ایرانی در زمینه تهویه هوا می‌باشد. این محصول طراحی زیبایی دارد و در ساخت آن از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است. موتور این مدل کولر گازی بسیار قدرتمند می‌باشد و در عین حال صدای کمی دارد.

خرید قسطي کولر گازی اسنوا از قسطی کلاب

اگر به دنبال خرید اقساطي کولر گازی اسنوا هستید، فروشگاه بزرگ و خوشنام قسطی کلاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در حقیقت بسیاری از افراد قدرت خرید نقدی این کولر را ندارند و فروش قسطی این محصول سبب شده است تا بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گیرد. خرید اقساطی این محصول از طریق سایت قسطی کلاب برای تمامی خریداران ایرانی امکان پذیر است. شما می‌توانید این کولر را به راحتی با پیش پرداخت بسیار کم در هر نقطه از کشور به صورت اقساطی خریداری کنید. این محصول در بخش کالای دیجیتال ارائه می‌شود. جهت کسب اطلاعات کاملتر، شرایط خرید اقساطی این محصول را در سایت مطالعه فرمایید. همچنین شما می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت با کارشناسان فروش تماس گرفته و اطلاعات کافی را در مورد مدل‌های متنوع کولرگازی اسنوا به دست آورید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اتو پارس خزر

خرید قسطی اتو پارس خزر
برند پارس خزر جز موفق‌ترین کمپانی‌های ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی اتو پارس خزر به بخش اتو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید اقساط لوازم خانگی اسنوا

خرید اقساط لوازم خانگی اسنوا
برند اسنوا محصولات لوکس و منحصر به فردی دارد و برای خرید جهیزیه بهترین انتخاب است. برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا به بخش...