خرید اقساطی دسته بازی سونی DualSense

تاریخ انتشار:
1403/6/30 04:02:21

اگر خواهان خرید اقساطی دسته بازی سونی DualSense هستید، به سایت قسطی کلاب، دسته بندی بازی سرگرمی، بخش کنسول بازی مراجعه نمایید.

خرید اقساطی دسته بازی سونی DualSense

ابرکمپانی سونی؛ غول صنعت بازی سرگرمی

احتمالا شما نیز با کنسول‌های بازی PlayStation آشنایی دارید. کمپانی سونی در سال 2019، نسل پنجم کنسول‌های بازی خود را معرفی کرد. اکنون این کنسول پس از 5 سال، هنوز هم به عنوان یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های اروپا و آمریکای شمالی به حساب می‌آید. یکی از ویژگی‌های جذاب پلی‌استیشن 5، دسته آن بود که با نام DualSense روانه بازار شد. در این مقاله در مورد خرید اقساطی دسته بازی سونی DualSense صحبت خواهیم کرد.

راهنمای خرید دسته بازی سونی DualSense

در ادامه با راهنمای خرید قسطی دسته بازی سونی DualSense در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

بررسی ویژگی‌های ظاهری

طبق مقالاتی که در سایت‌های خرید اقساطی دسته بازی سونی DualSense منتشر شده است، دسته پلی‌استیشن 5 با دسته نسل چهارم کنسول‌های این کمپانی، شباهت‌های زیادی دارد. در دسته ps5 نیز تاچ‌پد و نشانگر وضعیت تعبیه شده است. همچنین نوار رنگی که در بخش جلویی دسته قرار دارد، ظاهری زیبا و جذاب به آن می‌دهد.
یکی از ویژگی‌های جذابی که به محض شروع به بازی با DualSense متوجه آن خواهید شد، ویبره‌های دقیق آن است. DualSense به دلیل دارا بودن موتورهای ویبره هپتیک، ویبره‌های بسیار دقیقی را اجرا کرده و تجربه بسیار خوبی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

مشخصات کلی

DualSense با استفاده از فناوری بلوتوث به کنسول متصل شده و طبق ادعای کمپانی سونی، تا شعاع 10 متر نیز قابلیت پاسخگویی دارد. نسل جدید دسته‌های بازی سونی، به لطف استفاده از نسخه 5.1 بلوتوث، اتصالی پایدار و قابل اطمینان را به کاربر ارائه می‌دهد. DualSense وزنی معادل 280 گرم داشته و در رنگ‌های آبی، بنفش، سفید، صورتی، قرمز و مشکی به بازارهای جهانی عرضه شده است.

اسپیکرهای DualSense

یکی از قابلیت‌های جذابی که به پلی‌استیشن 4 اضافه شد، اسپیکر درون دسته کنسول بود. این اسپیکر تجربه بازی را برای کاربر بسیار واقع‌گرایانه‌تر می‌کرد. سونی در طراحی DualSense نیز از اسپیکرهای داخلی بهره برده و به لطف تکنولوژی‌هایی که در آن استفاده کرده، کیفیت بلندگوهای آن بهبود یافته است.
در قسمت زیرین DualSense، جک 3.5 میلی‌متری صدا به منظور متصل کردن هدفون و هندزفری تعبیه شده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که دکمه‌ای روی دسته پلی‌استیشن 5 قرار داده شده تا کاربر قادر باشد صدای کنسول را کنترل کند. به عنوان مثال در صورتی که این دکمه را چند ثانیه نگه دارید، تمام صدای کنسول قطع خواهد شد.

باتری و شارژدهی

در بخش‌های پیشین مقاله نیز اشاره کردیم که DualSense با استفاده از بلوتوث به کنسول متصل می‌شود. باتری‌ای که در این دسته قرار داده شده، ظرفیت 1560 میلی‌آمپر ساعتی دارد و به طور معمول شارژ کامل آن کمتر از 3 ساعت طول خواهد کشید. بر اساس مقالاتی که در سایت‌های خرید قسطی دسته بازی سونی DualSense منتشر شده، این دسته تا 10 ساعت شارژدهی دارد.
شما میتوانید به منظور شارژ سریعتر دسته DualSense، از پایه‌های شارژ نیز استفاده کنید. به این صورت دسته بازی در مدت زمان کوتاهتری شارژ خواهد شد.

قابلیت‌های دیگر DualSense

تا کنون بیشتر ویژگی‌های DualSense را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم. در انتها با توجه به مقالات راهنمای خرید اقساطی دسته بازی سونی DualSense، باید خدمت شما عرض کنیم که این دسته بازی با محصولات اپل، دستگاه‌های اندرویدی، ویندوزهای 10 و 11 و پلی‌استیشن 5 سازگاری دارد.

قسطی کلاب؛ بهترین سایت برای خرید قسطی دسته بازی سونی DualSense

خرید اقساطی امروزه به عنوان یکی از گزینه‌های در دسترس برای افراد علاقه‌مند به صنعت بازی سرگرمی به شمار می‌رود. چرا که با توجه به قیمت دلار و گرانی اجناس در بازار، شاید خیلی از مردم توانایی خرید کالاهای مورد نظرشان را به صورت نقدی نداشته باشند. به همین دلیل هم قسطی کلاب شرایط فروش قسطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت کنسول بازی ps4

 قیمت کنسول بازی ps4
بدون تردید، یکی از مؤلفه های مهم و حائز اهمیت در خرید هر محصولی، قیمت نهایی آن به شمار می آید. قیمت کنسول بازی ps4 نیز از این قاعده مستثنا نبوده و...

فروش اقساطی PS5 با چک

فروش اقساطی PS5 با چک
کنسول بازی سونی در نوع خود بی نظیر است. برای خرید اقساطی PS5 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب...