خرید اقساطی تلویزیون سوني

تاریخ انتشار:
1403/7/14 13:50:56

اگر قصد خرید یا تعویض تلویزیون خود را دارید، قسطی کلاب راهی آسان برای خرید اقساطی تلویزیون سوني را برای شما عزیزان فراهم کرده است. وارد سایت قسطی کلاب، دسته بندی لوازم خانگی، بخش تلویزیون شوید و این محصولفوق العاده را انتخاب و به صورت اقساطی خریداری نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون سونيخرید قسطی تلویزیون سوني

تلویزیون سونی و هر یک از محصولات این شرکت جزو باکیفیت‌ترین تولیدات در بازار کالای دیجیتال هستند. این شرکت در کشور ژاپن قرار دارد و همانطور که مشخص است محصولات ژاپنی در حال حاضر در جهان در هر زمینه‌ای جزء بهترین‌ها محسوب می‌شوند. به همین دلیل خرید اقساطی تلویزیون سوني از هر مدل و سری که باشد حتما به نفع خریدار خواهد بود.

مشخصات جدیدترین مدل‌های تلویزیون سونی در بازار

در این بخش متوجه خواهید شد که خرید قسطی تلویزیون سوني را از بین کدام مدل‌ها می‌توانید انجام دهید. جدیدترین سری تلویزیون‌های تولید شده توسط این برند سری L است که در این بخش به معرفی این مدل‌های جذاب خواهیم پرداخت:
1.مدل A80L: این مدل از تلویزیون سونی دارای مانیتور از نوع OLED با سایز 83 اینچ می‌باشد. این سایز برای اولین بار توسط شرکت سونی روانه بازار شده است. البته این محصول در سایز‌های دیگر مانند: 65 ،55 و 75 نیز تولید شده است. استفاده از اسپیکر‌های جدید با توییتر‌های قوی، سازگاری با کنسول پلی استیشن، استفاده از XR Clear Image، سازگاری با محیط زیست و استفاده از سیستم‌ عامل مخصوص تلویزیون یعنی  Google TV از دیگر ویژگی‌های این محصول است.
2.تلویزیون سونی مدل A95L: این محصول از جدیدترین‌ و باکیفیت ترین تولیدات این برند در سایز 55 اینچ می‌باشد. البته این مدل به دلیل محبوبیت در سایز‌های 65 و 77 اینچی نیز تولید شده است. استفاده از مانیتوری از نوع QD-OLED با کیفیت 4K و استفاده از فناوری HDR از اولین ویژگی‌های این تلویزیون است. این دیوایس در واقع یک تلویزیون مخصوص گیمینگ است زیرا با استفاده از تکنولوژی Multi-View قادر است تا مراحل و راهنمای بازی را همزمان به کاربر نمایش دهد. در بخش صدا این مدل از فناوری‌هایی مانند: Acoustic Surface Audio ،Dolby Atmos استفاده می‌نماید و صدای قوی، زنده و بی نظیر را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.
3.مدل X90L: اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون سوني با قیمت مناسب و اقتصادی را دارید این مدل به شما پیشنهاد می‌شود. پنل این مدل از نوع LED و قاب آن آلومینیومی است. این محصول در سایز‌های متنوع 55، 65، 75، 85 و حتی ۹۸ اینچ به بازار عرضه شده است.
4.تلویزیون سونی مدل X93L: این مدل برخلاف مدل قبلی در اندازه‌های محدود 65،75 و 85 تولید و روانه بازار شده است. این مدل در واقع یک محصول مخصوص گیمینگ است. دارا بودن کیفیت 4K و استفاده از پورت جدید HDMI 2.1 موید این موضوع است. صفحه‌نمایش این مدل با استفاده از فناوری‌های X-Anti Reflection و X-Wide یکی از بهترین‌ها در این زمینه می‌باشد. رنگ‌های ایجاد شده توسط این محصول کاملا زنده و با‌کیفیت خواهد بود.

بهترین مرکز برای خرید قسطی تلویزیون سوني کجاست؟

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب بهترین و بزرگترین مجموعه برای خرید اقساطی و نقدی طیف وسیعی از محصولات مورد نیاز خانواده‌ها می‌باشد. با گرانی محصولات دیجیتال و افزایش قیمت آنها خریدن این تولیدات برای بسیاری از خانوار‌ها سخت و حتی غیر‌ممکن شده است. این شرکت با برقرار کردن شرایط فروش قسطی سعی کرده‌است تا قدمی بزرگ در رفع نیاز هموطنان عزیز بردارد.
شرایط این فروشگاه آنلاین تنها برای خرید اقساطی تلویزیون سوني نیست بلکه این نوع فروش در دسته‌بندی‌های: لوازم خانگی، کالای دیجیتال و لوازم‌ سرگرمی برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است. تمامی اجناس موجود در این فروشگاه اصل بوده و ضمانت اصل بودن کالا را دارد. همچنین بعد از خرید آنلاین از این فروشگاه ضمانت سالم بودن کالا و قیمت محصول و همچنین ارسال در کمترین زمان ممکن نیز برای شما قابل استفاده خواهد بود. از این مجموعه با‌ خیال راحت به صورت اینترنتی و غیر حضوری خرید کنید زیرا که سامانه پرداخت آنلاین و نماد اعتماد‌الکترونیکی در بالاترین سطح در این فروشگاه فعال می‌باشد.

منبع:
سایت رسمی شرکت سونی https://www.sony.com/

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون xvision

خرید قسطی تلویزیون xvision
محصولات برند ایکس ویژن دارای تنوع و کیفیت بالایی است و شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون xvision به بخش لوازم خانگی در سایت...

خرید ماشین لباسشویی ال جی

خرید ماشین لباسشویی ال جی
ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه محسوب می شود که در هر خانه ای وجود دارد. اگر تمایل به خرید ماشین لباسشویی نقدی دارید به ...