خرید قسطی تیبا 2

تاریخ انتشار:
1403/6/27 06:04:25

                                                                   در حال حاضر طرح اعطای وام برای خرید خودرو فعال نمی‌باشد.


یکی از پرفروش‌ترین خودروهای سایپا بعد از پراید خودرو تیبا می‌باشد که بسیار پرطرفدار است و از قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید اقساطی تیبا 2 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تیبا 2


ماشین تیبا

تجربه رانندگی با تیبای ایرانی، شما را به این فکری دلنشین فرو می‌برد و تجربه‌ای راحت و مناسب برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگرچه این محصول سدان ایرانی، طراحی قدرتمندی ندارد، ولی با توجه به قیمت این ماشین نسبت به ماشین‌های داخلی می‌توان گفت با فروش خوبی همراه بوده است. اگر بخواهیم یک خودروی ارزان قیمت پیدا کنیم بیشتر، گزینه‌هایی مثل پراید، تیبا و یا ام وی ام نظر ما را جلب خواهد کرد.

شاید جالب باشد که بدانید در ابتدا تیبا صندوقدار یا تیبا 1 در چهار تیپ مختلف تولید شده بود، ولی از سال 1396 به بعد فقط تیپ SX تولید شده است. قابلیت خرید اقساطی تیبا 2 در قسطی کلاب فراهم شده است.

اقتصادی بودن

با توجه به تورم موجود در کشور و بالا رفتن قیمت‌ها، همه افراد توان خرید محصولات با قیمت بالا را ندارند. از آنجایی که خودرو یکی از کالاهای مصرفی و مورد نیاز جامعه است، بیشتر افراد یکی از سه گزینه گفته شده را انتخاب خواهند کرد. خوشبختانه قیمت تیبا صفر بسیار مناسب است.

البته، ممکن است خانواده‌‌های مرفه‌تر نیز، بخواهند ماشین دومی به عنوان دست دم دستی خریداری کنند، بنابراین، این گزینه یکی از مطرح‌ترین‌های بازار می‌باشد. در تولید این محصول از کارخانه‌های مشهوری کمک گرفته شده است. با خرید قسطی تیبا 2 اقتصادی‌ترین گزینه را انتخاب نمایید.

طراحی ظاهری

ایده و طراحی خودرو تیبا با کمک یک گروه ایتالیایی به همراه گروه آنجلینی دیزاین استفاده شده است. در نمای جلوی این ماشین و بر روی کاپوت طراحی زیبایی قرار گرفته است و چراغ‌ها نیز لوکس‌تر از ماشین‌های قبلی نشان داده شده‌اند. حتی گلگیرها نیز ظاهری متفاوت دارند. البته نمای پشتی زیاد جذابیت ندارد.

اگر به داخل کابین نیز نگاهی بیندازیم به سادگی و نامرغوب بودن اشیا داخل جلب توجه ویژه‌ای خواهیم داشت. البته نکات مثبتی نیز در این محصول وجود دارد. 

برای مثال، ابعادی مناسب‌تر از پراید دارد و لاستیک‌های آن نیز مرغوب‌تر به نظر می‌رسند. با خرید اقساطی تیبا 2 زیبایی و کیفیت را با هم تجربه کنید!

طراحی ساخت

در تولید این محصول شباهت زیادی با ساخت ماشین ریو لحاظ شده است. برای نمونه بلبرینگ‌ها، میله کششی، کمک فنرها، اتصالات لاستیکی و طبق شباهت بسیار زیادی با ریو دارند. البته، در قسمت‌هایی مثل میل موج‌گیر، سگدست و فنر، قطعات مشابه ریو می‌باشد، اما قابل جایگزینی نیست.

موتور به کار رفته در این ماشین، موتور 8 سوپاپ که در پراید نیز به کار رفته بود، می‌باشد. این موتور با همکاری یک شرکت آلمانی دستخوش تغییراتی در حجم و میزان قدرت اسب بخار شده است. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین تیبا صندوقدار از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت نمایید.

حجم موتور در این محصول 1.5 متر می‌باشد. همچنین، پیشرانه 1.5 لیتری آن دارای 4 سیلندر خطی است که با توان تولید 87 اسب بخار و قدرتی برابر با 5300 دور در دقیقه کار می‌کند. گشتاور معادل 128 نیوتون متر و 4000 دور در دقیقه است. 

یک گیربکس 5 دنده‌ای دارد که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند و نسبت به پراید، این گیربکس بسیار تقویت شده است و بهتر عمل می‌کند. با خرید قسطی تیبا 2 یک تجربه لذت بخش در رانندگی داشته باشید!

تجهیزات جانبی

در این خودرو از تجهیزاتی مثل سیستم ترمز، فرمان هیدرولیک، کیسه هوا، سیستم ضد سرقت، ABS، پخش MP3، شیشه‌های بالابر برقی در جلو و مه شکن استفاده شده است. 

علاوه بر این‌ها، این ماشین مجهز به ریموت کنترل، گرمکن در شیشه‌های عقب، کیت گازسوز، رینگ آلومینیومی، چراغ خطر سوم و چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم نور می‌باشد. 

از نظر ایمنی نیز دارای سیستم ترمز دیسکی در چرخ‌های جلو و عقب است و همچنین، یک سیستم ضد سرقت با کد متغیر دارد. با خرید قسطی تیبا 2 تجهیزاتی ویژه و خاص در ماشینتان داشته باشید!

خرید ماشین تیبا 2 از قسطی کلاب

اگر اهل سفر و بیرون رفتن هستید و در تهران یا شهر پرجمعیت دیگری زندگی می‌کنید که مسافت زیادی را در اقصی نقاط آن باید بپیمایید، به شما پیشنهاد کنیم تا از یک وسیله حمل و نقل شخصی استفاده نمایید. اگر به دنبال یک محصول مقرون به صرفه می‌باشید، تیبای ایرانی از ویژگی‌های مطلوبی برخوردار است.

برای خرید تیبا 2 می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و نسبت به خرید اقساطی این ماشین اقدام کنید. در این فروشگاه اینترنتی تسهیلاتی وجود دارد که شما را قادر می‌سازد تا 150 میلیون تومان از لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و سپس محصول مورد نیازتان را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تیبا 2 از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی خودرو پژو 206

فروش قسطی خودرو پژو 206
خودروی پژو 206 یکی از جذاب‌ترین خودروهای فرانسوی می‌باشد که دارای ظاهری عالی و کیفیتی بی‌نظیر است. برای خرید قسطی خودرو پژو 206 به...

فروش اقساطی خودرو دنا

فروش اقساطی خودرو دنا
یکی از شاهکارهای کمپانی ایران خودرو دنا می‌باشد که بسیار خاص طراحی شده است. برای خرید اقساطی خودرو دنا به بخش وسایل نقلیه...