خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH GS3

تاریخ انتشار:
1403/6/29 07:14:19

اگر به دنبال خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH GS3 هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال است.


خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH GS3


ساعت هوشمند WATCH GS3 آنر و معرفی آن

افراد زیادی هستند که تمایل به خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH GS3 آنر دارند. این ساعت هوشمند ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی دارد. شرکت تولید کننده این ساعت یک طراحی لاکچری را برای محصول خود در نظر گرفته است. این شرکت ساعت‌های هوشمند خود را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی، با بندهایی در رنگ‌های مختلف ارائه داده است. 

معرفی ویژگی‌های ظاهری ساعت هوشمند آنر

در طراحی قسمت جلوی این کالای دیجیتال از طلا و آلیاژ مس استفاده شده است. این طراحی در نگاه اول هر بیننده‌ای را مجذوب این ساعت هوشمند می‌کند. فولادی هم که در ترکیب طلا و مس به کار رفته یک متریال ضد زنگ است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند WATCH GS3 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی این محصول به دلیل ویژگی‌هایی که دارد خریدی با صرفه است. در ادامه مطلب به ویژگی‌هایی این محصول پر طرفدار می‌پردازیم. اندازه صفحه نمایشگر این ساعت 1.43 اینچ است. ویژگی دیگر این ساعت داشتن درجه روشنایی هزار نیت است. منظور از این روشنایی این است که کاربر زیر نور خورشید به راحتی صفحه ساعت را می‌بیند. در طراحی شیشه این ساعت هوشمند لبه‌های شیشه به صورت خمیده و سه بعدی کار شده و از فریم اصلی با مقداری فاصله قرار گرفته است.

در سمت راست قاب ساعت دو دکمه قرار دارد. یکی از دو دکمه که در قسمت بالا قرار دارد مربوط به پاسخ دادن به تماس تلفنی است. همچنین با استفاده از همین دکمه می‌توان به منوهای قبل بازگشت. جهت خاموش کردن ساعت نیز می‌توان از همین دکمه بالایی استفاده کرد فقط باید به مدت چند ثانیه آن را نگه دارید. برای خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH GS3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در مورد کاربرد دکمه پایینی باید گفت که این دکمه جهت استفاده از میانبر به قسمت‌های مختلف اپلیکیشنی مانند: شنا، دوچرخه سواری، دو و کوهنوردی طراحی شده است. در قسمت پشت ساعت مانند دیگر ساعت‌های هوشمند سنسوری مانند حسگر ضربان قلب، اندازه گیری میزان اکسیژن خون و اندازه گیری فشار خون وجود دارد.

در طراحی دسته این کالای دیجیتال، طراحان آن از چرم طبیعی بهره برده‌اند. این دسته ی چرمی بسیار با کیفیت و صاف ساخته شده است و هیچگونه حساسیتی روی پوست به وجود نمی‌آورد. سایز این دسته در حدود 22 میلی متر است و به همین دلیل استفاده آن هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است. با خرید اقساطی ساعت هوشمند WATCH GS3 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

در طراحی سگک ساعت هوشمند آنر علاوه بر شیک بودن، راحتی باز و بسته شدن ساعت توسط کاربر در نظر گرفته شده است. روی سگک این ساعت نام برند آنر به صورت خیلی شیک حک شده و به زیبایی سگک افزوده است. در داخل جعبه بسته بندی این ساعت کابل شارژ، دفترچه راهنما و پایه شارژر وجود دارد.

مدت زمانی که طول می‌کشد ساعت به طور کامل شارژ شود 55 دقیقه است و باتری ساعت به مدت 14 روز نیاز به شارژ دوباره ندارد. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این کالای دیجیتال این است که، می‌توان از آن به عنوان یک کارت اعتباری در مراکز خرید و یا اتوبوس استفاده کرد. این ساعت مجهز به حسگر حرکتی است به این معنی که تعداد قدم‌های کاربر و یا مسافتی را که طی کرده است به طور دقیق محاسبه می‌کند. 

شرایط خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH GS3 آنر

امکان خرید اقساطی ساعت هوشمند WATCH GS3 آنر از طریق سایت قسطی کلاب فراهم شده است. خرید از این سایت به صورت نقدی و اقساطی است. فروش قسطی محصولات در قسطی کلاب بدون پیش پرداخت، به صورت تمام قسط و در اقساط 3 الی 12 ماهه است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش لپ تاپ قسطی

فروش لپ تاپ قسطی
امروزه ما در عصر دیجیتال و عصر داده ها زندگی می کنیم و لازمه ی زندگی در این عصر همگام بودن با تکنولوژی و به روز بودن است...

خرید اقساطي POCO X4 PRO

خرید اقساطي POCO X4 PRO
یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی که خرید آن همیشه توصیه می‌شود، مدل پوکو ایکس 4 پرو می‌باشد. برای خرید اقساطی POCO X4 PRO به...