خرید اقساطی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/7/14 02:35:41

قسطی کلاب یک فروشگاه آنلاین با قابلیت خرید اقساطی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن با شرایط ویژه است. برای خرید این محصول وارد سایت قسطی کلاب شده و از بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی، آن را انتخاب و خریداری کنید.

خرید اقساطی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژنخرید قسطی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن و بررسی امکانات آن

تلویزیون، یکی از انواع لوازم خانگی بسیار پرکاربرد و پرطرفدار به حساب می‌آید. امروزه به دلیل تورم بالا، خرید اقساطی بسیاری از لوازم و کالاهای خانگی به ویژه خرید اقساطی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن طرفداران بسیار زیادی دارد و باید این محصولات را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کرد. این محصول، در واقع زیر نظر شرکت بسیار بزرگ مادیران فعالیت می‌کند و در انواع مختلف نیز تولید و به بازار عرضه می‌شود. تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن، دارای یک طراحی هوشمند و مطابق با تکنولوژی روز می‌باشد. این کالا، در انواع متفاوت و سایزهای گوناگون طراحی و تولید می‎شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با طراحی پیشرفته، امکانات و شرایط خرید قسطی این نوع تلویزیون آشنا شویم.

طراحی هوشمند و تنظیمات تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن

جهت خرید اقساطی هر نوع لوازم خانگی به ویژه خرید قسطی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن، در ابتدا باید با مشخصات و امکانات پیشرفته آن آشنا شویم. این محصول با استفاده از متریال درجه یک و طراحی هوشمند خود، طرفداران فراوانی را پیدا کرده است. به طور کلی این نوع تلویزیون، دارای یک صفحه نمایش ال ای دی با حاشیه بسیار پایین می‌باشد. کیفیت تصویر این دستگاه، به صورت 4K است و در صورت دلخواه می‌توان کیفیت آن را ارتقا داد. سایز و رزولوشن نیز، در هر یک از انواع تلویزیون‌های ایکس ویژن متفاوت است.
از قابلیت‌های دیگر این نوع لوازم خانگی می‌توان به درگاه‌های ارتباطی LAN، WIFI، USB، HDMI، ورودی آنتن، رابط هوشمند اندروید، بلوتوث، 2 عدد بلندگو، قفل کودک، ریموت کنترل، مرورگر اینترنت و گیرنده دیجیتال اشاره کرد. در واقع صفحه این تلویزیون، از نوع تخت است و قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد. البته با وجود پایه در این محصول، می‌توان آن را روی میز هم قرار داد. تلویزیون ایکس ویژن، از یک پردازنده 4 هسته‌ای برخوردار می‌باشد و همچنین از امکاناتی مانند ضبط برنامه‌ها (PVR)، ماشین زمان(Time Shift)، جدول برنامه (EPG) و غیره برخوردار است.

انواع گوناگون تلویزیون ایکس ویژن به عنوان لوازم خانگی

همان‌طور که می‌دانید تلویزیون ایکس ویژن به عنوان یک لوازم خانگی، به دلیل تنوع و طراحی هوشمندانه آن امروزه بسیار پرطرفدار است. به طور کلی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن از نظر سایز، پنل، امکانات، وضوح تصویر، نرم افزار و غیره به انواع گوناگونی تقسیم‌ بندی می‌شود. در این بخش از نظر ابعاد این محصول را بررسی می‌کنیم. این نوع تلویزیون را از نظر سایز و ابعاد، می‌توان به 5 مدل مختلف 43 اینچ، 49 اینچ، 50 اینچ سری 8، 55 اینچ و در نهایت 65 اینچ دسته بندی کرد. در واقع سری 8 این نوع تلویزیون که 50 اینچ است، محصول جدید این برند می‌باشد و دارای بهترین و پیشرفته‌ترین امکانات هوشمند است و در حال حاضر در بازار موجود می‌باشد.

خرید اقساطی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن در فروشگاه قسطی کلاب

امروزه اغلب فروشگاه‌ها و سایت‌های گوناگون با فروش اقساطی محصولات، راحتی و آسایش را برای مشتریان و خریداران خود فراهم می‌کنند. خرید قسطی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن، در فروشگاه قسطی کلاب نیز به همین صورت است. در واقع قسطی کلاب، به عنوان یک فروشگاه و سایت بسیار معتبر و با سابقه در زمینه فروش اقساطی انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. با استفاده از امکانات عالی این فروشگاه برای خرید اقساطی محصولات، دیگر نیاز نیست که به صورت نقدی کالایی را تهیه کنید. شما به راحتی می‌توانید با پرداخت چند قسط، کالا و لوازم مورد نظر خود را خریداری کرده، سپس درب منزل آن را دریافت کنید و همچنین از امکانات گسترده این سایت بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس ویژه کارمندان

خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس ویژه کارمندان
اگر تمایل دارید خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس با قیمتی عالی دارید، به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید ماشین لباسشویی جی پلاس قسطی

خرید ماشین لباسشویی جی پلاس قسطی
ماشین لباسشویی جی پلاس یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین ماشین لباسشویی‌های موجود در ایران است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی جی ...