خرید قسطی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro

تاریخ انتشار:
1403/4/16 02:47:37

اگر شما تمایل به خرید قسطی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro دارید، به سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro

موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro

خرید قسطی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro مورد استقبال مشتریان بسیاری است زیرا این محصول دارای ویژگی‌های عالی می‌باشد و در عین حال با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید این گوشی را با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد با قیمتی بسیار مقرون به صرفه خریداری کنید.

مشخصات گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro

برای خرید اقساطی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro لازم است این گوشی را به خوبی بشناسید تا به مشخصات این محصول پی ببرید و آن را با گوشی‌های دیگر مقایسه کنید. طراحی پوکو ایکس 4 پرو خاص و منحصر به فرد است. در نگاه اول مشخص نیست که پشت گوشی جنس شیشه‌ای دارد یا از پلاستیک ساخته شده است، اما شباهت بسیاری به جنس شیشه دارد. قاب پشتی گوشی براق است و رنگ لیزری مشکی دارد. قسمت پایینی گوشی دارای پورت Type-C برای شارژ، اسلات سیم کارت و بلندگو می‌باشد. در سمت راست گوشی دکمه پاور و دکمه‌های افزایش و کاهش صدا قرار گرفته‌اند. قسمت بالایی گوشی نسبتا سخت است، در این قسمت یک بلندگو، یک میکروفون، یک جک هدفون 3.5 میلی متری و یک بلستر IR برای استفاده از تلفن به عنوان یک کنترل از راه دور، وجود دارد. لبه سمت چپ گوشی خالی است و چیز خاصی ندارد.
طراحی و کیفیت ساخت این گوشی عالی و شگفت انگیز است و ماده به کار رفته در ساخت قاب آن، کیفیت بالایی دارد، طراحی این محصول به گونه‌ای است که در دست گرفتن گوشی حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند. باتری گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و عملکرد شارژر آن، عالی می‌باشد. اگر از گوشی استفاده نشود و گوشی خاموش باشد، حدود 40-45 دقیقه طول می‌کشد تا باتری کاملا شارژ شود. برای خرید قسطی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro به قسطی کلاب سر بزنید.
این گوشی دارای حسگر اثر انگشت می‌باشد که روی دکمه پاور در کنار گوشی قرار گرفته است. سیستم تشخیص چهره دو بعدی گوشی نیز به خوبی کار می‌کند و ایرادی در این قسمت وجود ندارد. دوربین اصلی دارای سنسور 108 مگاپیکسلی است. این دوربین از نظر وضوح، جزئیات، روشنایی و موارد دیگر عملکرد بسیار خوبی دارد. دوربین سلفی گوشی دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی است که می‌توان با آن، سلفی‌های بسیار خوبی گرفت. در عکس‌های سلفی، میزان وضوح، جزئیات، روشنایی و محدوده دینامیکی خوب است.

مزایای گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro

خرید اقساطی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro برای علاقه‌مندان این گوشی بسیار جذاب است و افراد زیادی می‌خواهند که آن را به صورت اقساطی خریداری کنند. در واقع امکان خرید قسطی این دستگاه آرزوی داشتن آن را برآورده می‌سازد. افرادی که خواهان این گوشی هستند می‌توانند آن را به صورت اقساطی با قیمت ارزان از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنند. گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro در واقع یک گوشی با عملکرد خوب است که با قیمت مقرون به صرفه‌ای به فروش می‌رسد. این محصول با توجه به کارایی مطلوبی که دارد توانسته است رضایت کاربران را جلب کند و سهم خوبی از بازار گوشی را به خود اختصاص دهد. این گوشی برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

خرید قسطی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro از طریق وب سایت قسطی کلاب به راحتی انجام می‌گیرد. شما می‌توانید این گوشی را در رنگ‌های دلخواه خود به صورت اقساطی از این سایت خریداری کنید. با توجه به قیمت نسبتا بالایی که این محصول دارد، افراد زیادی قدرت خرید نقدی آن را ندارند. این افراد می‌توانند گوشی را با پرداخت اقساط بسیار مناسب از فروشگاه بزرگ قسطی کلاب خریداری کنند. تمامی علاقه‌مندان به خرید قسطی این محصول از سراسر ایران می‌توانند به راحتی از بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب اطلاعات لازم را در مورد فروش اقساطی آن کسب کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن‌های موجود با مشاورین فروش تماس بگیرند.

سایر بلاگ های مرتبط

هدفون بی سیم هوآوی

هدفون بی سیم هوآوی
برند هوآوی محصولات دیبجیتالی فوق العاده‌ای را طراحی و تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی هدفون بی سیم هوآوی به بخش کالای ....

خرید قسطي لپ تاپ لنوو

خرید قسطي لپ تاپ لنوو
برند لنوو یکی از بهترین کمپانی‌های تولید کننده لپتاپ در دنیا می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی لپ تاپ لنوو دارید به بخش ...