خرید اقساطی گوشی ردمی 10C شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/6/28 21:27:03

اگر به دنبال یک گوشی استثنایی و کاربردی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی ردمی 10C شیائومی از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد.


خرید اقساطی گوشی ردمی 10C شیائومی

بررسی گوشی ردمی 10c شیائومی

اگر قصد خرید قسطی گوشی ردمی 10c شیائومی را دارید؛ باید بدانید این موبایل در سال 2022 در بازارهای جهانی عرضه شده است. هدف شرکت شیائومی از طراحی و عرضه موبایل برای کاربران این است که بتوانند با هزینه کمی، موبایل را خریداری کنند که نیازهای روزمره آن‌ها را برطرف می‌کند. این موبایل می‌تواند برای کارهای ساده بسیار کاربردی باشد. گوشی ردمی 10c شیائومی مشخصات و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. در ادامه بیشتر در خصوص مشخصات توضیحاتی را ارائه می‌کنیم.

بررسی مشخصات قبل از خرید اقساطی گوشی ردمی 10c شیائومی

قبل از خرید قسطی گوشی ردمی 10c شیائومی باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی موبایل آشنا شوید. در این صورت می‌توانید خرید خوبی داشته و از انتخاب خود را کامل داشته باشید. نوع نمایشگر به کار رفته در این موبایل lcd بوده و اندازه نمایشگر حدود 6.7 اینچ است. نسبت نمایشگر به کل بدنه حدودا 82 درصد بوده و کیفیت تصویر نیز  قابل قبول است. تراکم پیکسلی این موبایل 268 پیکسل در هر اینچ است. این موبایل می‌تواند نیازهای روزمره کاربران را برطرف کند و تصاویر با کیفیت قابل قبول به نمایش بگذارد. وزن گوشی ردمی 10c شیائومی 190 گرم است. این موبایل در 3 رنگ خاکستری، آبی و سبز عرضه می‌شود.

حافظه و پلتفرم گوشی ردمی10c شیائومی

حافظه و پلتفرم موبایل جز نقاط قوت آن می‌باشد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 11 بوده و از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای استفاده می‌کند. گوشی ردمی 10c شیائومی در دو مدل با حافظه‌های مختلف عرضه شده است. هر دو مدل، دارای رم 4 گیگابایت هستند. یکی از آن‌ها حافظه داخلی 64 گیگابایت و دیگری حافظه داخلی 128 گیگابایت دارد. این گوشی مجهز به درگاهی برای کارت حافظه خارجی نیز می‌باشد. در نتیجه می‌توان از کارت حافظه برای ذخیره سازی داده‌ها استفاده نمود. برای خرید اقساطی گوشی ردمی 10C شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین گوشی ردمی 10c شیائومی

دوربین گوشی ردمی 10c شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار نیست؛ اما نسبت به گوشی‌های اقتصادی، کیفیت قابل قبولی دارد. دوربین اصلی موبایل از دو لنز تشکیل شده است. یک لنز آن 50 مگاپیکسلی بوده و لنز  دیگر 2 مگاپیکسلی می‌باشد. این لنز 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر است. در این موبایل لنزهای اولتراواید و ماکرو که در گوشی‌های رده بالاتر هستند؛ وجود ندارد. دوربین سلفی، 5 مگاپیکسلی بوده و نمی‌‌توان انتظار ثبت تصاویر با کیفیت بالا از آن را داشت.

ویژگی‌های گوشی ردمی 10c شیائومی

بسیاری از کسانی که قصد خرید قسطی گوشی ردمی 10c شیائومی را دارند؛ به نقاط قوت این موبایل توجه می‌کنند. این موبایل دارای یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت بوده و شارژر سریع 18 وات دارد. از این نظر می‌تواند با بسیاری از گوشی‌های رده بالای شیائومی رقابت کند. علاوه بر باتری قوی و شارژر سریع که این موبایل دارد؛ وجود اسپیکر قوی و جک 3.5 میلیمتری برای هدفون، از دیگر مزایای گوشی ردمی 10c شیائومی محسوب می‌شود. موبایل از رادیو، gps و ‏nfc پشتیبانی می‌کند. این موبایل دارای حسگر اثر انگشت در پشت موبایل می‌باشد.

چگونگی خرید اقساطی گوشی ردمی 10c شیائومی

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی گوشی ردمی 10c شیائومی را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت، اعتبار دریافت کرده و با اعتبار خود اقدام به خرید اقساطی کنید. شما می‌توانید از بین گزینه‌های موجود، مدت زمان بازپرداخت اقساط را مشخص کنید. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی گوشی، کار فروش انواع کالای دیجیتال را انجام می‌دهد. شما علاوه بر خرید اقساطی موبایل می‌توانید خرید نقدی نیز داشته باشید. و در کم ترین زمان ممکن کالای مورد نظر خود را دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با سفته

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

فروشگاه اینترنتی زنبیل

فروشگاه اینترنتی زنبیل
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن امکانات جدید زندگی سرعت بیشتری به خود گرفته است و دیگر اغلب افراد فرصت آن ها ندارند که وقت خود را صرف...