خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/6/29 17:54:36

بهتر است بدانید استفاده از ماشین ظرفشویی در مصرف آب بسیار صرفه جویی می‌کند. به همین علت، قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ایکس ویژن را از طریق سایت قسطی کلاب، دسته بندی لوازم خانگی، بخش ماشین ظرفشویی، فراهم کرده است.

خرید قسطی ماشین ظرفشویی ایکس ویژن

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ایکس ویژن شرایط فوق‌العاده‌ای است که امروزه توسط بازرگانی‌ها و سایت‌هایی فراهم شده است. با توجه به زندگی پرمشغله امروزی، خرید ماشین ظرفشویی به یکی از اولویت‌های اصلی اکثر خانواده‌ها تبدیل شده است. نکته مهمی که در رابطه با خرید ماشین ظرفشویی وجود دارد، کیفیت موتور، کیفیت قطعات و بدنه آن، همچنین ظرفیت آن است. ماشین ظرفشویی ایکس ویژن به دلیل داشتن ویژگیهای منحصربفرد به یکی از برندهای پرفروش بازار تبدیل شده است. جهت آشنایی با ویژگیها و مدلهای برتر ماشین ظرفشویی ایکس ویژن، همچنین چگونگی خرید قسطی این محصول بی‌نظیر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی ماشین ظرفشویی مدل M150/W/S ایکس ویژن و خرید قسطی آن

یکی از مدلهای پرفروش ماشین ظرفشویی ایکس ویژن که امکان خرید قسطی آن نیز وجود دارد، مدل M150/W/S است. یکی از ویژگیهای این مدل ماشین ظرفشویی ایکس ویژن، ظرفیت بالای آن است، بر همین اساس گزینه مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت محسوب می‌شود. سایر ویژگیهای این مدل ماشین ظرفشویی ایکس ویژن، مواردی مانند: فناوری سیستم تصفیه آب، سیستم پیشرفته خشک کن، وجود سیستم هوشمند کنترل میزان دما و فشار آب با توجه به چربی ظروف، طراحی زیبا و چشمگیر، وجود 8 برنامه متنوع شستشو و رده مصرف انرژی A++ هستند.

ماشین ظرفشویی مدل M140/W/S ایکس ویژن و خرید قسطی آن

خرید قسطی ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M140/W/S نیز به دلیل داشتن عملکرد بی‌نظیر یک خرید کاملا هوشمندانه محسوب می‌شود. ظرفیت این مدل ماشین ظرفشویی 14 نفره است، به همین دلیل انتخاب مناسبی برای اکثر خانواده‌ها به شمار می‌رود. از دیگر ویژگیهای این مدل ماشین ظرفشویی ایکس ویژن می‌توان به وجود سیستم کنترل لمسی، وجود 8 برنامه متنوع شستشو متناسب با نوع ظروف و لیوان‌ها، وجود سیستم جت آب جهت شستشوی عمیق ظروف و وجود 3 سبد جداگانه اشاره کرد.

بررسی برخی از عملکردهای منحصربفرد ماشین ظرفشویی ایکس ویژن

•شستشوی دو ناحیه‌ای: یکی از عملکردهای بی‌نظیر ماشین ظرفشویی ایکس ویژن شستشوی دو ناحیه ای است. با وجود این عملکرد، شستشوی هر نوع ظروفی مطابق با همان ظروف انجام می‌شود. به عنوان مثال شستشوی قابلمه و تابه با قدرت بیشتری در مقایسه با شستشوی ظروف شیشه‌ای انجام می‌شود.
•استفاده از دستگاه با نصف ظرفیت: یکی دیگر از قابلیت‌هایی که موجب تشویق افراد به خرید قسطی ماشین ظرفشویی ایکس ویژن می‌شود، استفاده از دستگاه با نصف ظرفیت آن است. با وجود این قابلیت در صورت پر نبودن دستگاه نیز امکان استفاده از آن وجود دارد، فقط کافی است ظروف کثیف فقط در یکی از سبدها قرار داده شوند. وجود این قابلیت کاربرد زیادی برای خانواده‌های کم جمعیت دارد.
•برنامه پیش شستشو: در برخی از ماشین ظرفشویی‌ها ظروفی که مواد غذایی روی آنها خشک شده باشد باید قبل از قراردادن در دستگاه خیسانده شوند، که این امر دردسر زیادی برای کاربر به دنبال دارد. با وجود برنامه پیش شستشو در ماشین ظرفشویی ایکس ویژن نیازی به خیساندن ظروف قبل از قراردادن در دستگاه نیست.
لازم به ذکر است که عملکردهای اشاره شده، فقط در برخی از ماشین ظرفشویی‌های ایکس ویژن طراحی شده‌اند. با توجه به تنوع مدلهای ماشین ظرفشویی ایکس ویژن به منظور یک خرید موفق، بهتر است به همه‌ی  عملکردهای دستگاه در هنگام خرید توجه کرد. به دلیل وجود تنوع مدل و عملکردهای بی‌نظیر است که خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ایکس ویژن یک خرید کاملا اقتصادی محسوب می‌شود.

چگونگی خرید قسطی ماشین ظرفشویی ایکس ویژن

یکی از سایت‌هایی که امکان خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ایکس ویژن از طریق آن وجود دارد، سایت قسطی کلاب است. در این سایت نه تنها ماشین ظرفشویی، بلکه کلیه لوازم خانگی ضروری را می‌توان با شرایط اقساطی خریداری کرد. خرید از این سایت مناسب افرادی است که شرایط خرید نقدی لوازم خانگی را ندارند. جهت اطلاع از چگونگی شرایط فروش اقساطی، مانند تعداد اقساط و مبلغ اقساط، بهتر است به سایت قسطی کلاب مراجعه کرد.

منابع مورد استفاده:
www.xvision.ir
www.behtarinyab.com
www.zarfplus.ir

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند شیائومی

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند شیائومی
برند شیائومی در حوزه تولید تلویزیون فعالیت‌هایی داشته و موفق عمل کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند شیائومی به بخش...

خرید اقساطی کولر گازی امرسان با چک

خرید اقساطی کولر گازی امرسان با چک
کولرگازی امروزه در انواع مختلف و برندهای متفاوت تولید شده است. برای خرید اقساطی کولر گازی امرسان که یکی از بهترین برندها است به بخش...