خرید قسطی لوازم خانگي ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/6/29 15:36:22

خرید قسطی لوازم خانگي ایکس ویژن از طریق سایت قسطی کلاب، هوشمندانه و مقرون به صرفه است. در بخش لوازم خانگی می‌توانید این سری از محصولات را مشاهده و خریداری نمایید.

خرید قسطی لوازم خانگي ایکس ویژنآشنایی با محصولات و خرید قسطی لوازم خانگي ایکس ویژن

پیش از اینکه شرایط خرید اقساطی لوازم خانگي ایکس ویژن را بررسی نماییم؛ بهتر است به معرفی بهترین محصولات لوازم خانگی این برند ایرانی بپردازیم. ایکس ویژن یکی از برندهای معروف و معتبر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی ایرانی شامل ماشین لباسشویی، تلویزیون، یخچال و فریزر و ... می‌باشد. برند ایکس ویژن متعلق به گروه مادیران است. بسیاری از شما این برند را با تلویزیون‌های آن می‌شناسید؛ این در حالیست که ایکس ویژن لوازم خانگی با کیفیت دیگری را نیز تولید می‌نماید. یخچال فریزرهای کم مصرف این برند شامل مصرف انرژی A یا بالاتر هستند. در واقع این یخچال فریزرها در مدت طولانی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های قبوض برای خانوارهای ایرانی می‌شوند.
این برند ایرانی، لوازم خانگی خود را قیمت‌های مناسبی به بازار عرضه می‌کند. همچنین دقت داشته باشید که خدمات پس از فروش برند ایکس ویژن زیر نظر شرکت مادیران می‌باشد. شرکت مادیران یکی از معتبرترین و سرشناس‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش لوازم خانگی در ایران است. پیش از اینکه به شرایط خرید قسطی لوازم خانگي ایکس ویژن بپردازیم؛ با بهترین و معروف‌ترین لوازم خانگی ایکس ویژن آشنا خواهیم شد.

آشنایی با تلویزیون‌های برند ایکس ویژن

همانطور که پیش از این اشاره شد، تلویزیون‌های برند ایکس ویژن نسبت به سایر لوازم خانگی این برند، محبوب‌تر هستند. دلایل مختلفی در کنار هم، باعث شده تا تلویزیون‌های این برند ایرانی به این محبوبیت برسند؛ در ادامه با ما همراه باشید تا این دلایل را بررسی نماییم.
همانطور که می‌دانید امروزه انتخاب بهترین تلویزیون ایرانی بسیار چالش برانگیز می‌باشد. نام‌های زیادی در بازار به گوش می‌رسد اما در میان آن‌ها نام برند ایکس ویژن بسیار می‌درخشد. با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت‌های مناسب تلویزیون‌های برند ایکس ویژن، این تلویزیون‌ها توانستند به سرعت به جایگاه خود در بازار لوازم خانگی ایران تثبیت ببخشند. در ادامه به مهم‌ترین و بهترین ویژگی‌های تلویزیون‌های برند ایکس ویژن می‌پردازیم.

•کیفیت تصاویر و رزولوشن بالا: اکثر تلویزیون‌های برند لوازم خانگی ایکس ویژن دارای کیفیت تصویر  4k  می‌باشند. همچنین این تلویزیون‌ها تصاویر را با رزولوشن بیش از ۸ میلیون پیکسل نمایش می‌دهند. این تلویزیون‌ها جزئیات بیشتری را به نمایش می‌گذارند و همچنین قابلیت تولید تصاویر سه‌بعدی را نیز دارند.

•حس واقعی و طبیعی رنگ‌ها در تلویزیون‌های ایکس ویژن: در گذشته تلویزیون‌ها محدوده خاصی از رنگ‌ها را تولید می‌کردند و قابلیت نشان دادن بسیاری از رنگ‌های واقعی را نداشتند. اما امروزه تلویزیون‌های ایکس ویژن با استفاده از فناوری QLED توانایی ارائه رنگ‌های طبیعی با بیشترین خلوص را دارند. این فناوری باعث می‌شود تا تماشاگر جزئیات بیشتری را در تصویر مشاهده نماید.

•قابلیت مشاهده وضعیت آب و هوا: در تلویزیون‌های این برند لوازم خانگی می‌توانید به وضعیت آب و هوا و همچنین اخبار سراسر جهان دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید با استفاده از این تلویزیون‌ها خرید آنلاین را نیز تجربه نمایید.

•قیمت‌های به صرفه این برند لوازم خانگی: برند لوازم خانگی ایکس ویژن در تولید تلویزیون‌های خود علاوه بر کیفیت بسیار بالا، قیمت بسیار مناسبی را نیز داراست. این ویژگی یکی از فاکتورهای اصلی برای خرید اقساطی این کالا می‌باشد. در واقع کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب نموده است. تلویزیون‌های این برند لوازم خانگی را می‌توانیم بهترین تلویزیون‌های ایرانی بدانیم.

آشنایی با یخچال‌های ساید بای ساید برند ایکس ویژن

یخچال‌های ساید بای ساید این برند لوازم خانگی در کنار مصرف بهینه انرژی ظاهری زیبا را به آشپزخانه خانه‌های ایرانی می‌بخشند. برخی از ویژگی‌های این یخچال‌های ساید بای ساید که باعث محبوبیت آن‌ها در بازار جهانی شده‌اند؛ عبارتند از:
•مجهز به نمایشگر
•مجهز به آب سردکن و یخ ساز
•مجهز به چرخ جهت نقل مکان آسوده
•مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه
•صدای بسیار آهسته
•دارای برچسب گرید انرژی +A
•مجهز به قفل کودک
•دارای قابلیت تنظیم دما و رطوبت برای کشوهای یخچال
•دارای قابلیت سرمایش سریع
•مجهز به فیلتر ضد باکتری
•دارای قیمت مناسب
•دارای ۳۶ ماه گارانتی شرکت مادیران

برای خرید اقساطی لوازم خانگي ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

چگونگی خرید قسطی لوازم خانگي ایکس ویژن از سایت قسطی کلاب

اگر قصد خرید اقساطی لوازم خانگي ایکس ویژن و آشنایی بیشتر با سایر برندهای لوازم خانگی را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت قسطی‌کلاب مراجعه‌ کنید. شرایط فروش قسطی محصولات این سایت قطعا کار شما را برای خرید راحت خواهد‌ کرد. اگر قصد خرید اقساطی یا خرید نقدی لوازم منزل را دارید؛ این سایت به شما در خریدتان کمک ویژه‌ای خواهدکرد.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی آشپزخانه

لوازم خانگی آشپزخانه
برای زندگی در یک منزل لوازم خانگی آشپزخانه جزو مهم ترین لوازم برای زندگی به حساب می آیند. در گذشته های دور که خیلی از لوازم آشپزخانه امروزی طراحی...

خرید اقساطی اجاق گاز هافنبرگ

خرید اقساطی اجاق گاز هافنبرگ
هافنبرگ تولید کننده‌ی انواع اجاق گازهای فردار، طرح فر و توکار کابینتی است که سال‌های متمادی در این زمینه تجربه‌ی ...