خرید قسطی گوشی a 54 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/7/12 22:44:42

آیا می‌دانستید به کمک وام‌های فوری قسطی کلاب خرید قسطی گوشی a 54 سامسونگ را به خود هدیه دهید؟ شما می‌توانید با ورود به سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل، این گوشی باکیفیت را خریداری نمایید.

خرید قسطی گوشی a 54 سامسونگبررسی شرایط خرید اقساطی گوشی a 54 سامسونگ

پیش از اینکه به بررسی خرید قسطی گوشی a 54 سامسونگ بپردازیم؛ بهتر است تا با ویژگی‌های ظاهری، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این گوشی میان رده آشنا شویم. گلکسی a54 را می‌توانیم بهترین میان رده سامسونگ بدانیم، زیرا از هر جهت یکی از بهترین گوشی‌های میان رده بازار جهانی به حساب می‌آید. این گوشی به تازگی وارد بازار ایران شده و از ارزش خرید بسیار خوبی برخوردار است. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های این گوشی میان رده که در حد یک گوشی پرچمدار ارزش خرید دارد را بررسی کنیم.

بررسی مشخصات فنی گوشی a54 سامسونگ

مهمترین مشخصات گوشی گلکسی a54 عبارتند از:
•۶.۸ گیگابایت حافظه رم
•۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی گوشی گلکسی a54
•نمایشگر سوپر امولد ۶.۴ اینچی
•رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی
•قابلیت اتصال به شبکه 5G
•قابلیت مقاومت در برابر گرد و غبار
•قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق یک متری و تا مدت زمان ۳۰ دقیقه
•مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۳
•دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
•قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی
•دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر
•دوربین اصلی این گوشی شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و ماکروی ۵ مگاپیکسلی می‌باشد.
• این گوشی دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.
•مجهز به اسپیکر استریو
•وزن گوشی ۲۰۲ گرم می‌باشد.

خرید اقساطی گوشی a 54 سامسونگ از قسطی کلاب بسیار مقرون به صرفه است.

بررسی طراحی ظاهری گوشی گلکسی a54

اگر پیگیر گوشی‌های سامسونگ باشید، می‌دانید که گوشی a54 سامسونگ از زبان طراحی گلکسی S23 و S23 پلاس استفاده کرده است. گوشی گلکسی a54 با نسل‌های پیشین خود تفاوت زیادی ندارد. این گوشی در چهار رنگ مشکی، سفید، لیمویی و یاسی به بازار عرضه شده است. در قاب پشتی گلکسی a54 دوربین سه گانه، لوگوی سامسونگ و فلش LED دیده می‌شود. دوربین‌های این گوشی بیرون زدگی زیادی ندارند. لنز این دوربین‌ها با فاصله اندک از هم قرار گرفته‌اند. نحوه قرار گرفتن دوربین‌ها دقیقاً همانند سری گلکسی S23 می‌باشد.
روی فریم گوشی a54 سامسونگ دکمه‌های ولوم و پاور، اسلات سیم کارت‌ها، کارت حافظه، میکروفون‌ها و اسپیکر استریو قرار گرفته‌اند. سامسونگ در گوشی گلکسی a54 نیز جک هدفون را حذف کرده است. رنگ فریم این گوشی به صورت مات می‌باشد. با توجه به اینکه حسگر اثر انگشت این گوشی زیر نمایشگر آن قرار گرفته، سرعت شناسایی قابل قبولی را داراست و همچنین دسترسی راحت‌تری دارد.
در قاب جلویی نمایشگر ۶.۴ اینچی با حاشیه‌های ضخیم قرار گرفته است. دوربین سلفی نیز در حفره‌ای در بالای گوشی دیده می‌شود. نمایشگر گوشی گلکسی a54، ۸۳ درصد از قاب جلویی را اشغال کرده است. کیفیت ساخت گوشی گلکسی a54 بسیار بهبود یافته است. سامسونگ در این گوشی از قاب پشتی شیشه‌ای استفاده کرده است. قاب پشتی و صفحه نمایشگر این گوشی با شیشه گوریلا گلس ۵ پوشانده شده‌اند. شیشه گوریلا گلس به راحتی کثیف می‌شود و ممکن است این نکته توجه شما را جلب کند. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، وزن گوشی گلکسی a54، ۲۰۲ گرم می‌باشد. وزن این گوشی نسبت به نسل قبلی خود ۶ درصد افزایش یافته است؛ علت افزایش وزن این گوشی استفاده از قاب پشتی شیشه‌ای در گلکسی a54 می‌باشد. گلکسی a54 از استاندارد IP67 برخوردار است؛ این استاندارد موجب مقاومت گوشی در برابر گرد و غبار و همچنین مقاومت در برابر آب تا عمق یک متری و به مدت ۳۰ دقیقه می‌شود. برای خرید قسطی گوشی a 54 سامسونگ به سایت قسطی کلاب سر بزنید.

بررسی رابط کاربری و نرم‌افزار گوشی a54 سامسونگ

گوشی گلکسی a54 با اندروید ۱۳ پیش فرض و رابط کاربری OneUI 5.1 به بازار عرضه شده است. شرکت سازنده این گوشی وعده ۴ آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال پشتیبانی آپدیت امنیتی را به کاربران خود داده است. در واقع می‌توانیم بگوییم این کالای دیجیتال تا اندروید ۱۷ را دریافت می‌کند. با توجه به رابط کاربری گوشی گلکسی a54 شاهد باگ‌های کمتری خواهیم بود.

خرید اقساطی گوشی a 54 سامسونگ از سایت قسطی کلاب

اگر قصد خرید قسطی گوشی a 54 سامسونگ را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که از سایت قسطی کلاب خرید نمایید. همچنین در این سایت می‌توانید با شرایط خرید اقساطی و یا خرید نقدی سایر گوشی‌های سامسونگ نیز آشنا شوید. شرایط فروش قسطی محصولات قسطی کلاب قطعا شما را شگفت زده می‌کند

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی تبلت

 خرید نقدی تبلت
اگر تمایل به خرید نقدی تبلت با بهترین برند های روز دنیا را دارید به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. وبسایت قسطی کلاب علاوه بر خرید نقدی، خرید...

خرید اقساطی آیپدایر

خرید اقساطی آیپدایر
امروزه تبلت‌ها در دنیای تکنولوژی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند. برای خرید اقساطی آیپد ایر به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...