خرید قسطی موبایل a71

تاریخ انتشار:
1403/7/30 18:04:04

گوشی‌های سامسونگ از تنوع و مدل‌های گوناگونی برخوردار است و از لحاظ کیفیت حرف اول را در دنیا می‌زند. برای خرید قسطی موبایل a71 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی موبایل a71


مشخصات فنی موبایل a71

این اسمارت فون زیبا و جذاب در اواخر سال 2019 میلادی به بازار عرضه شده و در ساخت آن از نمایشگر Super AMOLED Plus استفاده گردیده است و این عامل میزان تمایل مردم برای خرید قسطی موبایل a71 را افزایش داده است. 

نمایشگر 6.7 اینچی این کالای دیجیتال دارای رزولوشن 2400*1080 پیکسل است و تراکم پیکسل‌های آن در حدود 400 پیکسل در هر اینچ مربع می‌باشد و کیفیت بی‌نظیر این صفحه نمایش انتظارات شما را به راحتی برآورده خواهد کرد.

فریم و بدنه موبایل a71 از جنس پلاستیک هستند و کمپانی سامسونگ از محافظ گوریلا گلس 3 برای پشتیبانی از نمایشگر آن استفاده کرده است و بهتر است توجه داشته باشید که صفحه نمایش این گوشی دارای فیلتر نور آبی می‌باشد و موجب خسته شدن چشمان شما نخواهد شد. 

همچنین، در ساخت این گوشی زیبا و خوش دست از تراشه 8 نانومتری Qualcomm SDM730 Snapdragon 730 استفاده شده است، همچنین پردازنده 8 هسته‌ای آن متشکل از 2 هسته‌ 2.2 گیگاهرتزی از نوع Kryo Gold 470 و 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی از نوع Kryo Silver 470 می‌باشد. استفاده از پردازنده گرافیکی Adreno 618 باعث شده تا میزان خرید اقساطی موبایل a71 به میزان قابل توجهی افزایش یابد. 

این محصول در مدل‌های 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم اختصاصی و 128 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم اختصاصی تولید شده است و قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت 1 ترابایت را دارا می‌باشد. طراحی بسیار زیبا و تاثیرگذار آن نقش بسیار پر رنگی را در افزایش علاقه و تمایل مردم برای خرید قسطی موبایل a71 ایفا کرده است. موبایل a71 یکی از بهترین و پرفروش‌ترین تولیدات کمپانی سامسونگ در جهان می‌باشد.

دوربین‌های موبایل a71

دوربین 12 مگاپیکسلی موبایل a71 دارای یک لنز 13 میلی‌متری و فوق عریض می‌باشد و قرار گرفتن آن در کنار لنز‌ ماکرو و سنسور تشخیص عمق این اسمارت فون که هر دو دارای سنسور 5 مگاپیکسلی هستند موجب شده تا دوربین‌های پشتی این کالای دیجیتال تمامی نیاز‌های خریداران را پوشش دهند و میزان خرید اقساطی موبایل a71 توسط علاقه‌مندان به محصولات شرکت سامسونگ افزایش یابد.

دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 32 مگاپیکسلی و لنز واید می‌باشد و همچون دوربین‌های پشتی این اسمارت فون دارای ویژگی فیلمبرداری با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. این محصول از طراحی بسیار خیره کننده‌ای برخوردار است. 

باتری و سایر امکانات موبایل a71

موبایل a71 به یک باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت نهایی 4500 میلی آمپر مجهز است و به همراه شارژر سریع 25 وات به کاربران عرضه می‌شود و این شارژر می‌تواند باتری این گوشی را در کم‌تر از 90 دقیقه بطور کامل شارژر کند. جالب است بدانید که این کالای دیجیتال از تکنولوژی دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند و به فناوری‌های جدیدی همچون لغو کننده نویز مجهز است و این عوامل میزان علاقه و اشتیاق مردم برای خرید قسطی گوشی a71 را به شدت افزایش داده است. 

توجه داشته باشید که حسگر اثر انگشت این اسمارت فون از نوع اپتیکال است و در زیر نمایشگر تعبیه شده و این ویژگی باعث برتری موبایل a71 نسبت به تولیدات کمپانی‌های رقیب است. قسطی کلاب بهترین گزینه برای خرید قسطی موبایل a71 محسوب می‌شود.

خرید اقساطی موبایل a71 از کدام فروشگاه به صرفه‌تر است؟

مجموعه‌ها و فروشگاه‌های بسیاری در زمینه فروش قسطی گوشی a71 در حال فعالیت هستند، ولی به جرات می‌توان این ادعا را مطرح کرد که هیچکدام از این فروشگاه‌ها توانایی رقابت با قسطی کلاب از نظر قیمت و شرایط فروش قسطی محصولات را ندارند و این مجموعه بهترین انتخاب برای خرید قسطی گوشی a71 در نظر گرفته می‌شود و خریداران تمایل بسیار زیادی را برای استفاده از خدمات ارزشمند این مجموعه دارند. 

چنانچه قصد خرید نقدی یا قسطی کالاهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید که هیچ فروشگاهی از گستردگی محصولات قسطی کلاب برخوردار نیست و شرایط فروش قسطی این مجموعه بسیار بهتر و به صرفه‌تر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي موبایل آیفون

خرید قسطي موبایل آیفون
کمپانی اپل یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا است که محصولات منحصر به فردی را می‌سازد. برای خرید قسطي موبایل آیفون به بخش کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشي poco f3

خرید اقساطی گوشي poco f3
برند شیائومی جز موفق‌ترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشي poco f3 به بخش موبایل در...