خرید قسطي airpods pro

تاریخ انتشار:
1403/6/26 11:58:33

اگر برای شنیدن موزیک، دیدن فیلم یا گوش دادن به پادکست مورد علاقه‌ی خود نیاز به یک ایرپاد باکیفیت دارید، خرید قسطي airpods pro از قسطی کلاب را امتحان کنید. شما می‌توانید این محصول را در بخش هدفون در گروه کالای دیجیتال مشاهده کنید.

خرید قسطي airpods proبررسی خرید اقساطي airpods pro و معرفی این محصول

پیش از اینکه به بررسی خرید قسطي airpods pro بپردازیم؛ بهتر است تا با ویژگی‌ها، نقاط قوت و نقاط ضعف این محصول بیشتر آشنا شویم. این کالای دیجیتال یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولاتی است که برند اپل راهی بازار کرده‌ است. این هدفون با گوشی‌های آیفون به خوبی کار می‌کند. اگر قصد خرید هدفون بی‌سیم را دارید؛ بهترین انتخاب برای شما ایرپاد پرو می‌باشد. البته دقت داشته باشید که این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه قیمت بالاتری را نیز دارد. ایرپاد پرو کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما می‌گذارد و همانطور که گفته شد هماهنگی بسیار خوبی نیز با سایر محصولات اپل دارد. اگر قصد خرید اقساطي airpods pro را دارید؛ در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های این محصول شرکت اپل را بررسی نماییم.

طراحی ظاهری این محصول باکیفیت و خوش ساخت

شرکت اپل در طراحی این محصول، محل قرارگیری دریچه‌های صدا و میکروفن‌ها را تغییر داده است. همچنین این برند از سری‌های سیلیکونی با سایزهای مختلف استفاده کرده تا کاربران این محصول بتوانند باتوجه به اندازه گوش خود سری مناسب را انتخاب نمایند. دقت داشته باشید که سری مناسب باعث می‌شود تا صداها با کیفیت بالا‌تری به گوش شما برسند و همچنین صدای بیرون نیز کمتر شما را آزار دهد. این سری‌های سیلیکونی حس راحتی خوبی را به کاربران منتقل کرده و به هیچ وجه گوش شما را اذیت نمی‌کنند. وزن ایرپاد پرو بسیار سبک است. همانطور که می‌دانید یکی از نقاط ضعف نسل  قبلی ایرپاد پرو عدم وجود دکمه‌ای برای تنظیم صدا بود. در نسل جدید ایرپاد پرو این نقطه ضعف برطرف شده و کنترلر‌های لمسی به این کالای دیجیتال اضافه شده است.
دیگر تغییر قابل توجه این محصول مربوط به کیس آن است. کیس این محصول دارای اسپیکر داخلی می‌باشد؛ این اسپیکر در زمان شارژ شدن و همچنین زمانی که شارژ در حال اتمام است، صدا تولید می‌کند. این مورد باعث می‌شود که بتوانید در صورت گم شدن کیس، آن را پیدا کنید. کیس ایرپاد پرو همچنان در ابعادی کوچک طراحی شده و به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید. در نسل جدید ایرپاد پرو امکان شارژ بی‌سیم نیز وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از شارژر‌های بی‌سیم و یا مگ سیف، ایرپاد پرو خود را شارژ کنید.

بررسی سایر ویژگی‌های قابل توجه ایرپاد پرو

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که پیش از خرید قسطي airpods pro باید به آن دقت کنید، برخورداری از ANC است. برند اپل با استفاده از این ویژگی، ضعف صدای مزاحم این محصول را دوبرابر قوی‌تر از قبل نموده است. این مورد پیشرفت بزرگی برای ایرپاد پرو محسوب می‌شود. علت این پیشرفت استفاده از تراشه H2 و تغییر محل میکروفن‌ها بوده است. ویژگی ANC باعث حذف صداهای مزاحم محیط می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا تجربه جذابی از گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس تلفنی با ایرپاد پرو داشته باشید. در‌واقع با استفاده از نسل جدید این محصول هم صدای محیط را به خوبی می‌شنوید و هم می‌توانید به موسیقی گوش کنید.
همچنین عملکرد باتری ایرپاد پرو در نسل جدید بهبود یافته است. با هر بار شارژ این محصول می‌توانید تا شش ساعت به موسیقی گوش دهید؛ دقت داشته باشید این در حالی است که ویژگی ANC نیز فعال باشد. اگر کیس این هدفون بی‌سیم را با خود همراه داشته باشید؛ می‌توانید تا ۳۰ ساعت با این ایرپاد کار کنید. مدت زمان شارژ این کالای دیجیتال نیز کاهش یافته و با هر ۵ دقیقه شارژ می‌توانید تا ۱ ساعت با این محصول موسیقی گوش کنید.

چگونگی خرید اقساطي airpods pro

اگر قصد خرید قسطي airpods pro و آشنایی بیشتر با سایر هدفون‌های بی‌سیم را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت قسطی‌کلاب مراجعه‌کنید. شرایط فروش قسطی محصولات این سایت قطعا شما را شگفت‌ خواهد‌کرد. اگر قصد خرید اقساطی یا خرید نقدی ایرپاد پرو را دارید؛ این سایت به شما در خریدتان کمک ویژه‌ای خواهدکرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی tab a8

خرید اقساطی tab a8
یکی از تبلت‌های پرفروش سامسونگ مدل a8 است. برای خرید اقساطی tab a8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال ...

فروش لپ تاپ از دم قسط

فروش لپ تاپ از دم قسط
امروزه افراد زیادی در جهان از وسایل دیجیتال استفاده می کنند. این افراد برای انجام کارهای اداری و حتی انجام بازی از این وسایل استفاده می کنند...