خرید قسطی ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum

تاریخ انتشار:
1403/6/28 08:50:42

در صورتی که مایل به خرید قسطی ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum با شرایط استثنایی هستید، از بخش ساعت هوشمند، در دسته بندی کالای دیجیتال، در سایت قسطی کلاب دیدن فرمایید.خرید قسطی ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum

اپل واچ مدل Series 9 Aluminum

خرید اقساطی ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum یک گزینه جذاب برای دوستداران ساعت‌های اسمارت به شمار می‌رود. این محصول زیبا و باکیفیت برای استفاده‌های رسمی، روزمره و ورزشی خانم‌ها و آقایان طراحی شده است. اپل واچ سری 9 حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد و مجهز به فناوری GPS است. این ساعت پرطرفدار از دو زبان انگلیسی و فارسی پشتیبانی می کند و جنس بدنه سیلیکونی آن مورد پسند اغلب کاربران قرار می‌گیرد. وجود سنسورهای فشارسنج، شمارنده ضربان قلب، قطب‌نما، شتاب‌سنج و ارتفاع‌ سنج نیز جزو ویژگی‌های این محصول شرکت اپل است.

ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum و ظاهر شیک آن

خرید قسطی ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum به دلیل داشتن ظاهر زیبا به شیک‌پوشان پیشنهاد می‌شود. طراحی ظاهری این ساعت همانند نسل‌های قبلی محصولات شرکت اپل است. بدنه ساعت هوشمند Series 9 Aluminum به شکل مستطیل است و با دو قاب به سایزهای 41 و 45 میلی‌متری عرضه می‌شود. جنس قاب گوشی مورد نظر از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ است.

درباره ویژگی‌های بخش سخت‌افزاری اپل واچ سری 9

ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum در بخش سخت‌افزاری از قدرت بالایی برخوردار است. پردازنده این محصول S9 نامیده می‌شود که نسبت به نسل‌های قبلی تا 30 درصد عملکرد بهتری دارد. حافظه 32 گیگابایتی اپل واچ مذکور یکی دیگر از جذابیت‌های محصول به شمار می‌رود. روشنایی نمایشگر این ساعت هوشمند تا 2000 نیت افزایش می‌یابد که میزان مناسبی برای روزهای آفتابی و محیط‌های غیرمسقف محسوب می‌شود. خرید اقساطی ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum یک تجربه‌ی عالی برای شما به ارمغان خواهد آورد.
ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum مقاومت بالایی در برابر آب دارد و تا عمق 50 متری دچار مشکل نمی‌شود. موتور عصبی ساعت مورد نظر، چهار هسته ای است و کیفیت خوبی دارد. باتری اپل واچ سری 9 مدل آلومینیوم تا 18 ساعت شارژدهی دارد که مدت زمان مناسبی محسوب می‌شود. این ساعت از رم یک گیگابایتی پشتیبانی می‌کند.

آشنایی با مشخصات نرم‌افزاری ساعت اسمارت سری 9 اپل

خرید قسطی ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum به جهت داشتن مشخصات نرم‌افزاری متنوع نیز یک گزینه جذاب به شمار می‌رود. این محصول مجهز به سیستم عامل watchOS 10 است. با خرید اپل واچ سری 9 می‌توان میزان اکسیژن خون و همینطور فشار خون را اندازه گیری کرد. پایش ضربان قلب یکی دیگر از قابلیت‌های این ساعت هوشمند است. با کمک نرم‌افزار ساعت مذکور می‌توان بر خواب کاربر نظارت کرد و اختلالات آن را تشخیص داد. تشخیص تصادف و SOS اضطراری نیز جزو ویژگی‌های این محصول شرکت اپل محسوب می‌شود.
ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum حسگرهای شتاب‌سنج، ارتفاع سنج و قطب‌نما نیز دارد. با کمک این ساعت هوشمند می‌توانید موسیقی محبوب خود را انتخاب کرده و در اوقات مناسب پخش کنید. قابلیت پرداخت اپل‌پی، وای‌فای، بلوتوث و GPS نیز جزو مشخصات نرم‌افزاری محصول مورد نظر محسوب می‌شود. انواع فعالیت‌های ورزشی را نیز می‌توانید با کمک اپل واچ سری 9 پیگیری کنید.

سایر ویژگی‌های اپل واچ سری 9

خرید اقساطی ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum به دلیل قابلیت‌های دیگری گزینه محبوب اغلب کاربران محسوب می‌شود که به برخی از آنها در این بخش اشاره می‌شود. شارژ بی‌سیم، پایش سلامت بانوان، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، شارژ سریع، گام‌شمار، پشتیبانی از فرامین صوتی سیری و نمایش وضعیت آب‌و‌هوا از امکانات این محصول است.

فروش اقساطی انواع ساعت هوشمند در فروشگاه آنلاین معتبر

قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های پیشگام آنلاین عرضه انواع محصولات مورد نیاز مردم است. در این فروشگاه علاوه بر کالای دیجیتال مانند: گوشی همراه و ساعت هوشمند، انواع لوازم خانگی، وسایل نقلیه، لوازم بازی و سرگرمی، ابزار برقی و سایر اقلام به صورت قسطی و نقدی به فروش می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید قسطی ساعت هوشمند اپل مدل Series 9 Aluminum از سایت قسطی کلاب دیدن فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی a11 سامسونگ

خرید اقساطی a11 سامسونگ
برند سامسونگ در حوزه کالای دیجیتال توانمندی فوق العاده‌ای دارد. برای خرید اقساطی a11 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای....

خرید قسطی تبلت سامسونگ مدل S6

خرید قسطی تبلت سامسونگ مدل S6
تبلت‌های سامسونگ با وجود کیفیت بالایی که دارند دیگر نیازی به تبلغ ندارند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل S6 با قیمتی ...