خرید قسطی گوشی f23سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/6/29 01:16:07

سایت قسطی کلاب شرایط خرید قسطی گوشی f23سامسونگ را با وام‌های ویژه و مناسب خود برای شما عزیزان فراهم آورده است. بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال قسمتی است که باید به آنجا مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی f23سامسونگخرید قسطی گوشی f23سامسونگ

برند سامسونگ از جمله شرکت‌های معتبر تولید کالاهای دیجیتال به ویژه گوشی‌های همراه است. این برند با تولید محصولات متنوع در زمینه گوشی‌های همراه، شرایطی را فراهم کرده که تمامی افراد با سلیقه‌های گوناگون بتوانند از امکانات این کالای دیجیتال استفاده کنند. گوشی‌های سری F سامسونگ که از جمله گوشی‌های هوشمند میان‌رده این برند محسوب می‌شوند، با داشتن عملکردی مناسب از جمله محصولات محبوب تولید شده توسط برند سامسونگ هستند. در واقع امکاناتی که در گوشی سامسونگ f23 در نظر گرفته شده است از دلایل محبوبیت آن در بین خریداران به حساب می‌آید. در این محتوا با ما همراه باشید تا توضیحات کاملی در مورد مشخصات و خرید اقساطی گوشی f23سامسونگ، به‌جای پرداخت کامل مبلغ گوشی به صورت نقدی، خدمتتان ارائه نماییم.

ویژگی‌های ظاهری گوشی f23 سامسونگ

برند سامسونگ در تولید این کالای دیجیتال خود حساسیت بسیار بالایی داشته و ویژگی‌ها و امکانات قابل توجهی را برای آن در نظر گرفته است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچ ال‌سی‌دی بوده و با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و فناوری  TFTعملکرد مناسبی را در هنگام استفاده در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن رزولوشن صفحه نمایش گوشی برابر با ۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسل با تراکم ۴۰۰ پیکسل بر اینچ و وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسل می‌باشد.
برند سامسونگ این کالای دیجیتال خود را با فریمی از جنس پلاستیک و قابی از جنس شیشه طراحی کرده است. به طوری‌‌که بر روی صفحه آن محافظ گوریلا گلس ۵ قرار دارد. از دیگر مشخصات و ویژگی‌های گوشی سامسونگf23  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•ابعاد ۱۶۵.۵ × ۷۷ × ۸.۴ میلی‌متر
•وزن ۱۹۸ گرم
•برخورداری از امکاناتی مانند قطب نما، شتاب‌سنج، مجاورت، ژیروسکوپ و اثر انگشت
•دارای جک صدای ۳.۵ میلی‌متر
•برخورداری از درگاه ارتباطی Type-C
•دارای بلوتوث A۲DP, LE  نسخه ۵۰
•نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۲.۳ درصد

برای خرید قسطی گوشی f23سامسونگ با کارشناسان ما در  قسطی کلاب در ارتباط باشید.

مشخصات سخت‌افزاری گوشی سامسونگf 23  

این مدل کالای دیجیتال سامسونگ با تراشه Qualcomm Snapdragon 750G 5G که با معماری ۸ نانومتری ساخته شده تولید می‌گردد. خوب است بدانید که این تراشه یکی از پیشرفته‌ترین سخت‌افزارهای به کار رفته در ساخت گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. علاوه بر آن پردازنده مرکزی گوشی شامل هسته‌های ۲x Kryo ۵۷۰ + ۶x Kryo ۵۷۰ بوده و فرکانس آن ۱.۸ - ۲.۲ گیگاهرتز می‌باشد. همچنین وجود رابط کاربری One UI 4.1 در کنار تراشه گرافیکی Adreno ۶۱۹ GPU نشان‌دهنده توانایی بالای گوشی در به اجرا درآوردن نرم‌افزارها و محتواهای پخش شده است. در نهایت باید بدانید  این کالای دیجیتال را می‌توانید با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت که توانایی ارتقاء ظرفیت کارت حافظه تا یک ترابایت را دارد م تهیه نمایید.

مشخصات دوربین گوشی سامسونگf 23  

این کالای دیجیتال دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می‌باشد که به صورت قطره‌ای در جلوی صفحه نمایش آن قرار گرفته است. در قاب پشتی نیز شاهد ۳ لنز دوربین ۵۰ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل هستیم. دوربین اصلی واید گوشی رزولوشنی معادل ۵۰ مگاپیکسل دارد و از مشخصاتی مانند دیافراگم f/1.8 و فوکوس PDAF برخوردار است. دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید این گوشی نیز دارای دیافراگم f/2.2 با زاویه دید ۱۲۳ درجه بوده و تصاویر را با پیکسل‌هایی به اندازه ۱.۱۲ میکرومتر ثبت می‌کند. در حالی‌که دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکروی این گوشی دارای دیافراگم f/2.2 با قابلیت تصویربرداری HDR  و پانوراما است.
علاوه بر آن باید بدانید دوربین‌های این کالای دیجیتال تصاویر را با رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه یا رزولوشن۷۲۰ × ۱۲۸۰ و سرعت ۴۸۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند.

خرید اقساطی گوشی f23سامسونگ

خرید قسطی گوشی f23سامسونگ یا هر نوع کالای دیجیتال دیگری از جمله شرایطی است که اکثر کاربران به دنبال آن می‌باشند. به همین دلیل شرکت قسطی کلاب با ایجاد روش‌های متنوع فروش قسطی محصولات دیجیتالی این امکان را فراهم کرده که بتوانید کالای دیجیتال مورد نیاز خود را با شرایطی ویژه خریداری و از امکانات آن بهره‌مند شوید. برای این منظور کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه نموده و از طرح‌های مختلف خرید اقساطی که توسط این شرکت در نظر گرفته شده اطلاع پیدا کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ
همانطور که می‌دانید گوشی جدید سامسونگ با ظاهری زیبا و کیفیتی شگفت انگیز روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ...

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 پرو

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 پرو
یکی از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی مدل Redmi note 9 pro می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9 پرو به بخش کالای...