خرید قسطی iphone 13

تاریخ انتشار:
1403/7/14 05:48:42

گوشی‌های آیفون نیاز به معرفی ندارند چرا که از نظر کیفیت حرف اول را می‌زنند. شما می‌توانید خرید قسطی iphone 13 را بدون هیچ مشکلی از سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل انجام دهید.

خرید قسطی iphone 13نکات مهم در خرید قسطی iphone 13

برای انتخاب و خرید قسطی iphone 13 از بین گوشی‌های مدل بالای زیادی که در بازار عرضه شده‌اند، اول باید با خصوصیات این گوشی آشنا شوید. در این مقاله به بررسی گوشی iphone 13 خواهیم پرداخت، اگر قصد خرید این گوشی را دارید با ما همراه باشید.

بررسی iphone 13 و فروش اقساطی آن

محبوبیت گوشی‌های آیفون در بین مردم، سبب شده این کالای دیجیتال در انواع مدل‌ها و با قیمت‌های مختلف در بازار عرضه شود. شرکت اپل از تولیدکنندگان بنام و معروف جهان در زمینه تولید انواع کالای دیجیتال مانند: گوشی، لپ‌تاپ و ... می‌باشد. گوشی iphone 13 یکی از محصولات با کیفیت این تولیدکننده است و از طرفداران زیادی برخوردار می‌باشد. در این گوشی از فناوری‌های زیادی جهت بالابردن کیفیت و کارایی آن استفاده شده است.

انواع مدل گوشی iphone 13

گوشی آیفون ۱۳ یکی از انواع کالای دیجیتال است که همیشه رضایت مصرف کننده را به همراه دارد.  با اینکه گوشی‌های آیفون جدیدتری در بازار عرضه شده‌اند، اما iphone 13  همچنان جایگاه و محبوبیت خود را حفظ کرده است. گوشی iphone 13 در سه مدل معمولی، iphone 13  پرو و iphone 13 پرومکس عرضه شده است. گوشی iphone 13  معمولی به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب، از مدل‌های پرتقاضای گوشی‌های آیفون می‌باشد و از فروش بالایی هم برخوردار است. هر چقدر قیمت این محصولات بالا باشد به خاطر کیفیت آن‌ها ارزش خرید دارند. در این مقاله به معرفی مدل معمولی یا استاندارد گوشی iphone 13 می‌پردازیم.

مشخصات و مزایای خرید قسطی گوشی iphone 13

با خرید کالای دیجیتال از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر، می‌توانید از کیفیت و همچنین به صرفه بودن خرید خود مطمئن باشید. گوشی آیفون۱۳ با فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶گیگابایت و یا  ۵۱۲ گیگابایت عرضه شده است. اندازه نمایشگر این مدل گوشی تقریباً ۶.۱  اینچ می‌باشد. از نظر طراحی این مدل بسیار به آیفون ۱۲ شباهت دارد. طراحی لبه مسطح مانند آیفون ۱۲ روی مدل آیفون ۱۳ هم پیاده شده است. جلو و عقب این مدل آیفون شیشه‌ای می‌باشد، فناوری سپر سرامیکی در جلوی آن به کار گرفته شده است. این فناوری مقاومت گوشی را در برابر ضربه چهار برابر می‌کند.
گوشی آیفون ۱۳ در مقابل آب و گرد و خاک مقاومت بالایی دارد. دوربین عقب و جلوی این مدل گوشی ۱۲ مگاپیکسلی است. صفحه نمایش این مدل از آیفون ۱۲ بزرگتر می‌باشد. فضای داخلی و رم چهار گیگی گوشی از دلایل ایده‌آل بودن آن برای بازی است. این گوشی یک روز تمام شارژ داشته و نیاز به شارژ کردن ندارد، این رکورد در بین گوشی‌های آیفون رکورد بالایی است. صفحه نمایش آیفون ۱۳ بسیار باکیفیت است. دوربین‌های عقب و جلو ۱۲ مگاپیکسلی هستند و از کیفیت بالایی در فیلم برداری برخوردار می‌باشند.

نکات طلایی خرید قسطی iphone 13

خرید قسطی iphone 13 ، گزینه‌ای بسیار مناسب برای خرید یک گوشی باکیفیت با قیمت مناسب می‌باشد. خرید از سایت قسطی کلاب برای افرادی که توانایی مالی پرداخت کامل و نقدی قیمت محصول را ندارند، کمک بزرگی است. قسطی کلاب سایتی جذاب برای فروش اقساطی اکثریت کالاها مانند: لوازم برقی، ابزار اداری، لوازم خانگی و خیلی کالاهای دیگر بخصوص کالای دیجیتال به مشتریان می‌باشد. خرید اقساطی یک امتیاز مثبت برای خریداران است که با بودجه‌ای اندک، کالایی که مد نظرشان است را خریداری کنند. سایت قسطی کلاب برای فروش اقساطی از روش‌های زیادی استفاده می‌کند، خریدار به اختیار خود می‌تواند یکی از روش‌ها را انتخاب نماید. بعضی روش‌ها در قسطی کلاب تا ۲۰۰ میلیون تومان را هم برای خرید اقساطی پشتیبانی می‌کنند. برای خرید قسطی ۲۰۰ میلیون تومان نیاز به ضامن هم خواهید داشت، اما در مبالغ پایین‌تر ارائه یک فقره چک کفایت می‌کند.

منابع
1-https://www.rook-mobile.com/product-category/mobile/iphone/iphone-series-13/
2-https://www.digikala.com/tags/iphone-13/

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي نوت 10 پرو

خرید اقساطی گوشي نوت 10 پرو
یکی از جالب‌ترین گوشی‌های پرطرفدار شیائومی، مدل note 10 pro می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي نوت 10 پرو به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ
گوشی‌های سری m سامسونگ دارای کیفیت و کارایی بسیار بالایی می‌باشند. برای خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...