خرید اقساطی گوشی iPhone 11 Pro Max

تاریخ انتشار:
1403/4/12 15:01:54

در صورتی که مایل به خرید اقساطی گوشی iPhone 11 Pro Max با شرایط استثنایی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی iPhone 11 Pro Max


گوشی iPhone 11 Pro Max

چنانچه قصد خرید اقساطی گوشی iPhone 11 Pro Max را دارید، بهتر است به فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. در واقع گوشی‌های اپل، به عنوان محبوبترین گوشی‌ها در میان مردم جهان شناخته می‌شوند. یکی از باکیفیت‌ترین تولیدات این شرکت در زمینه گوشی‌های هوشمند، گوشی iPhone 11 Pro Max است. به طور کلی، iPhone 11 Pro Max یک گوشی پیشرفته با عملکرد بالا، دوربین‌های با کیفیت و طراحی زیبا است که توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازارهای جهانی به دست آورد. در این مقاله قصد داریم در مورد این مدل گوشی و ویژگی‌های آن، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. جهت آگاهی از این موضوع تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

توضیحاتی در مورد باتری آن

باتری گوشی iPhone 11 Pro Max، دارای عملکردی قدرتمند است. باتری لیتیوم‌ یون 3969 میلی‌آمپری گوشی iPhone 11 Pro Max، باعث عمر طولانی آن شده است. این گوشی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد باتری را به سرعت شارژ کنید و زمان شارژ کوتاه‌تری داشته باشید. سیستم عامل iOS و بهینه‌سازی‌های اپل برای مدیریت مصرف باتری، باعث می‌شود که باتری iPhone 11 Pro Max به بهترین شکل ممکن عمل کند و مدت زمان استفاده را افزایش دهد. با توجه به توضیحات ذکر شده، باتری گوشی آیفون 11 پرومکس، دارای عملکردی فوق‌العاده‌ است. خرید قسطی گوشی iPhone 11 Pro Max از طریق سایت قسطی کلاب امکان پذیر است.

ویژگی‌های فنی گوشی iPhone 11 Pro Max

نکته مهمی که هنگام خرید اقساطی گوشی iPhone 11 Pro Max، باید به آن دقت داشته باشید، مشخصات فنی آن است. گوشی iPhone 11 Pro Max دارای صفحه نمایش Super Retina XDR OLED با اندازه 6.5 اینچ و رزولوشن 2688x1242 پیکسل می‌باشد. این گوشی از پردازنده قدرتمند Apple A13 Bionic با قدرت و کارایی بالا استفاده می‌کند. گوشی iPhone 11 Pro Max دارای سه دوربین 12 مگاپیکسلی (یک دوربین عریض، یک دوربین تله‌عکس و یک دوربین زاویه‌ی گسترده) با امکانات فوق‌العاده عکاسی و فیلم‌برداری است. این گوشی با ظرفیت‌های داخلی 64GB، 256GB و 512GB عرضه شده است. در آخر باید بگوییم، iPhone 11 Pro Max از سیستم عامل iOS 14 پشتیبانی می‌کند که از آخرین قابلیت‌ها و امکانات اپل بهره می‌برد.

خرید قسطی گوشی iPhone 11 Pro Max با در نظر گرفتن طراحی شیک و منحصر به‌ فرد آن

طراحی iPhone 11 Pro Max از جمله نقاط قوت این گوشی است. اپل در ساخت بدنه این گوشی هوشمند، از مواد با کیفیت و فلزات مرغوب استفاده کرده است. گوشی iPhone 11 Pro Max دارای صفحه نمایش بدون حاشیه و ظریفی است که به آن ظاهری شیک و مدرن می‌بخشد. به طور کلی، طراحی iPhone 11 Pro Max نشان از توجه دقیق اپل به جزئیات و استفاده از مواد با کیفیت دارد که این گوشی را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند.

قیمت گوشی iPhone 11 Pro Max

قیمت گوشی iPhone 11 Pro Max، به دلیل ویژگی‌ها و امکانات پیشرفته‌ای که ارائه می‌دهد، کمی بالا به نظر می‌رسد. اما برای کسانی که به دنبال تجربه استفاده از یک گوشی با کیفیت هستند، خرید گوشی iPhone 11 Pro Max به عنوان یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. ارزش خرید این گوشی را می‌توان با توجه به عملکرد بالا، دوربین عالی، طراحی زیبا و ساخت با کیفیت آن، توجیه کرد. همچنین باید بگوییم که با توجه به ثابت نبودن قیمت کالای دیجیتال در کشور، قادر به بیان قیمت دقیق برای این محصول نیستیم. به همین دلیل توصیه می‌کنیم، جهت آگاهی از قیمت انواع گوشی هوشمند، به وب‌سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

شرایط خرید اقساطی گوشی iPhone 11 Pro Max

جهت خرید قسطی گوشی iPhone 11 Pro Max، می‌توانید به وب‌سایت‌های معتبری همچون قسطی کلاب مراجعه کنید. این وب‌سایت، با ارائه خدمات ارزنده، خرید انواع کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، وسایل نقلیه و ... را برای کاربران آسان کرده است. فروش قسطی انواع لوازم اداری نیز، یکی از دیگر خدماتی است که توسط این وب‌سایت ارائه می‌شود. همچنین چنانچه قصد خرید نقدی کالایی را دارید، می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کرده و از تخفیفات ویژه‌ای بهره‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید note 8 pro شیائومی

خرید note 8 pro شیائومی
برند شیائومی با ارائه بهترین محصولات دیجیتالی و قیمتی بسیار مناسب توانسته است توجه همگان را به خود جلب کند. برای خرید اقساطی note 8...

خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a15 سامسونگ با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...