خرید اقساطی گوشی iPhone 11 TH/A

تاریخ انتشار:
1403/7/25 20:30:13

اگر شما خواهان خرید اقساطی گوشی iPhone 11 TH/A هستید، می‌توانید از سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل دیدن فرمایید.

خرید اقساطی گوشی iPhone 11 TH/A

مقدمه

در این متن درباره خرید اقساطی گوشی iPhone 11 TH/A با شما گفتگو می‌کنیم. این موبایل هوشمند ازنقطه‌نظر عملکرد، قوی‌ترین مدل در میان گوشی‌های آیفون به شمار می‌رود. این محصول دارای ویژگی‌های فنی می‌باشد که آن را در بالاترین سطح رضایت از نگاه کاربران قرار داده است. اگر جنس پنل پشتی این گوشی برای شما اهمیت دارد، خوب است بدانید این پنل از جنس شیشه ساخته شده و فریم آن آلومینیومی می‌باشد. از همین رو، کیفیت و ماندگاری گوشی iPhone 11 TH/A به‌خوبی هدف شما را تأمین می‌کند. مانیتور این گوشی قدرتمند، از نوع لیکویید می‌باشد. این مانیتور با ویژگی رتینا آی پی اس ال سی دی شصت هرتزی ساخته شده و همین امر بر روی وضوح تصاویر تأثیر می‌گذارد. چنانچه می‌خواهید با جزئیات دقیق این محصول قوی و کارآمد آشنا شوید، فرصتی را که این مقاله در اختیارتان می‌گذارد، از دست ندهید.

گوشی iPhone 11 TH/A و بررسی ویژگی‌های فنی آن

مبحث خرید قسطی گوشی iPhone 11 TH/A را با بررسی ویژگی‌های فنی آن ادامه می‌دهیم. این محصول دارای تراشه‌ای است که به آن a 13 بایونیک می‌گویند. این تراشه بسیار قدرتمند و راحت اطلاعات گوشی را مورد پردازش قرار می‌دهد. خوب است بدانید، حافظه گوشی TH/A آیفون یازده در سه کانفیگ تعریف شده که عبارت هستند از:  کانفیگ 64، 128 و 256 گیگابایتی. همچنین، این سه حافظه دارای رم چهار نیز می‌باشند. ناگفته نماند، نوع حافظه این گوشی محبوب، nvme بوده و دارای حسگر دوازده مگاپیکسلی نیز است. وجود این حسگر باعث می‌شود تا هنگام تصویربرداری لرزش گیر اپتیکال، تصاویر باکیفیت و با وضوح بالایی را در اختیار کاربر قرار دهد. لازم است بدانید، این حسگر دوازده مگاپیکسلی این قابلیت را دارد که با وضوح فورکا و بالغ‌بر شصت فریم بر ثانیه فیلم‌برداری نماید. این میزان از توانایی و مهارت در تصویربرداری در حالت اولترا واید نیز مشاهده می‌شود.
لنز سلفی این محصول دوازده مگا پیکسل برآورد شده و قابلیت تصویربرداری با بالاترین سطح از وضوح را داراست. میزان تصویربرداری دوربین سلفی نیز شصت فریم بر ثانیه ارزیابی می‌شود. متأسفانه گوشی TH/A آیفون یازده ازنظر باتری نمره کامل را نمی‌گیرد؛ به نحوی می‌توان ادعا کرد این موضوع پاشنه آشیل این محصول می‌باشد. یکی دیگر از مزایای این گوشی معروف و محبوب، قیمت آن است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. برای خرید اقساطی گوشی iPhone 11 TH/A به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی iPhone 11 TH/A از وب‌سایت قسطی کلاب

به انتهای مبحث خرید اقساطی گوشی iPhone 11 TH/A رسیدیم. در این قسمت به نکات مهم و کلیدی دیگر که هنگام انتخاب این گوشی باید مدنظر قرار گیرد، می‌پردازیم. در انتها نیز وب‌سایت فروشگاهی قسطی کلاب را حضورتان معرفی خواهیم کرد. گوشی TH/A آیفون یازده برای اولین بار در سال دوهزارو نوزده به علاقه‌مندان گوشی‌های آیفون معرفی شد. این محصول در مقایسه با دیگر محصولات مشابه، دارای قیمت‌های پایین‌تری است. البته، این مسئله هرگز بر روی کیفیت و ماندگاری دستگاه تأثیر منفی نمی‌گذارد. یکی از دلایل افت قیمت در این محصول، تک سیم‌کارت بودن آن است. بااین‌همه شما می‌توانید از ظرفیت صدوبیست و هشت گیگابایتی و رم چهار گیگابایتی آن بهره ببرید. بدنه ضد خش و تشخیص چهره با کمک دوربین جلو از دیگر مزایای این گوشی قدرتمند و جذاب هستند.
برای خرید قسطی گوشی iPhone 11 TH/A می‌توانید از طریق وب‌سایت فروشگاهی قسطی کلاب اقدام نمایید. فروش اقساطی انواع کالای دیجیتال از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فراهم می‌باشد. شما می‌توانید به‌صورت نقدی نیز کالای موردنظر خود را تهیه فرمایید. برای خرید قسطی گوشی یا محصول موردنظر خود کافی است، یکی از طرح‌های این فروشگاه را که برای خرید اقساطی در نظر گرفته شده‌اند، انتخاب کنید. سپس با پرداخت تنها یک‌سوم از مبلغ گوشی، گوشی موردعلاقه خود را خریداری نمایید. شما می‌توانید مابقی مبلغ را طی چند فقره چک صیادی با قسطی کلاب تسویه نمایید.

منابع
https://azkivam.com/productPage/6MLIDYoBd7CINZ3k8mR
https://www.zoomit.ir/product/apple-iphone-11/
https://www.ghesticlub.com/

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

خرید اقساطی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2
در صورتی که مایل به خرید یک هدفون بیسیم با کیفیت هستید، ما به شما خرید اقساطی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 از سایت قسطی کلاب را...

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با چک

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با چک
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید....