خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/4/13 01:01:00

جدیدترین محصول برند اپل گوشی آیفون 13 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس

آیفون 13 پرومکس؛ جدیدترین پرچم‌دار اپل

آیفون 13 پرومکس آخرین و جدیدترین پرچم‌دار شرکت اپل است که این گوشی هوشمند از امکانات زیادی برخوردار است. در وضعیت فعلی می‌توان با خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس از امکانات این گوشی هوشمند بهره‌مند گردید. 

امروزه از گوشی‌های هوشمند استفاده‌های فراوانی می‌شود. به عنوان مثال برخی از افراد از گوشی‌های هوشمند تنها برای انجام بازی‌های ویدیویی استفاده می‌کنند؛ یا برخی دیگر از گوشی‌های هوشمند برای ثبت تصاویر حرفه‌ای بهره‌گیری می‌نمایند.

 به طور کلی گوشی‌های هوشمند به علت ساختار منحصر به فردی که دارند قابلیت‌های گوناگونی را ارائه می‌دهند. این موضوع سبب شده تا همه روزه نمونه‌های مختلفی از این کالای دیجیتال به بازارهای جهانی عرضه گردد. آیفون 13 پرومکس یکی از آخرین گوشی‌های طراحی شده توسط شرکت اپل است.

شرکت اپل این گوشی هوشمند را در تاریخ 24 سپتامبر 2021 به بازارهای جهانی جهت فروش عرضه کرده است. همچنین این گوشی هوشمند در مقایسه با نمونه‌های دیگر آیفون 13 از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشد؛ دلیل این امر امکانات و قابلیت‌های بیشتر آیفون 13 پرومکس بوده که شرکت اپل پیش‌تر این موضوع را عنوان کرده بود. 

به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس، این گوشی هوشمند را به صورت کاملا ویژه خریداری نمایید. همچنین در صورت خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس، فشار کمتری به بنیان اقتصادی شما وارد خواهد شد. 

آیفون 13 پرومکس؛ گوشی با طراحی الهام گرفته از نسل قبل آیفون

شرکت اپل برای طراحی آیفون 13 پرومکس از طرحی مشابه با نسل قبل گوشی‌های آیفون الهام گرفته است. به طور کلی در میان آیفون 13 پرومکس و آیفون 12 پرومکس تفاوت زیادی از نظر ظاهری وجود ندارد. 

بهتر است بدانید شرکت اپل در طراحی آیفون 13 پرومکس همانند گذشته از فریمی با جنس فولاد ضد زنگ استفاده کرده است. همچنین طراحی قسمت جلو و پشت این پرچم‌دار اپل با جنس "شیشه گوریلا گلس" صورت گرفته؛ تا به این ترتیب شاهد مقاومت این گوشی هوشمند در برابر ضربات و فشارهای احتمالی باشیم. نکته قابل توجه در خصوص طراحی آیفون 13 پرومکس، استفاده از یک رنگ جدید در طراحی این گوشی هوشمند است. 

لازم است بدانید آیفون 13 پرومکس علاوه بر طراحی با رنگ‌بندی‌های خاکستری، طلایی، نقره‌ای از رنگ‌بندی جدیدی تحت عنوان آبی کمرنگ نیز برخوردار می‌باشد. همچنین اپل جهت جذابیت این گوشی هوشمند، طراحی آن را با استفاده از لایه های متعددی از سرامیک فلزی در مقیاس نانومتر انجام داده؛ تا به این طریق آیفون 13 پرومکس از جلوه خیره‌کننده‌ای برخوردار شود.

آیفون 13 پرومکس؛ گوشی با سخت افزاری قدرتمند و بهینه‌ شده نسبت به گذشته

شاید آیفون 13 پرومکس از نظر ظاهری تفاوت آنچنانی با آیفون 12 پرومکس نداشته باشد؛ اما این گوشی هوشمند از نظر سخت‌افزاری شاهد بهبودهای فراوانی بوده است. بهتر است بدانید آیفون 13 پرومکس به یک نمایشگر پیشرفته از نوع Super Retina XDR OLED مجهز شده است. 

ابعاد این نمایشگر 6.7 اینچ بوده و قادر است تمامی تصاویر خروجی را با رزولوشن 1284 در 2778 پیکسل و تراکم 457 پیکسل در هر اینچ به نمایش بگذارد. علاوه بر آن نرخ نوسازی تصاویر در این نمایشگر 120 هرتز می‌باشد که این موضوع در تجربه‌ بازی‌های موبایل بسیار تاثیرگذار خواهد بود. 

با گذر از ویژگی‌های نمایشگر آیفون 13 پرومکس نوبت به سخت افزار این گوشی هوشمند می‌رسد. لازم است بدانید شرکت اپل در طراحی این گوشی هوشمند از جدیدترین تراشه‌ی خود یعنی A15 Bionic استفاده کرده است. به گفته‌ شرکت اپل، این تراشه نسبت به نسخه‌های قبلی آن از سرعت و قدرت بیشتری برخوردار می‌باشد. همچنین برخی دیگر از ویژگی‌های سخت افزاری آیفون 13 پرومکس شامل موارد زیر می‌باشند.

• دارای سیستم عامل ios 15 در هنگام عرضه

• دارای پردازنده گرافیکی از نوع اپل GPU با 5 هسته مجزا

• دارای گواهی IP68 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا 6 متر برای مدت زمان 30 دقیقه

• مجهز به دوربین 3 گانه با میزان کیفیت 12، 12 و 12 مگاپیکسل

• مجهز به دوربین سلفی با کیفیت 12 مگاپیکسل

• پشتیبانی از فناوری 5G

قیمت خرید آیفون 13 پرومکس

یکی از مهم‌ترین موارد موجود در خصوص آیفون 13 پرومکس، قیمت خرید این گوشی هوشمند است. به گفته شرکت اپل این گوشی هوشمند قرار است با قیمتی در حدود 1250 یورو به بازارهای جهانی عرضه شود.

شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس

آیا شما هم به دنبال خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس هستید؟ آیا نمی‌توانید یک فروشگاه مناسب را برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس انتخاب کنید؟ اشکالی ندارد زیرا فروشگاه قسطی کلاب آماده ارائه انواع خدمات به شما همراهان همیشگی است. 

اگر برای اولین بار است که به قسطی کلاب مراجعه می‌کنید باید بدانید که این فروشگاه یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش قسطی موبایل است. همچنین این فروشگاه با ارائه شرایط مناسب، خرید اقساطی گوشی را امکان پذیر کرده است. به همین منظور شما می‌توانید جهت خرید نقدی یا اقساطی آیفون 13 پرومکس، همین الان به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل با پیش پرداخت

 خرید اقساطی موبایل با پیش پرداخت
خرید اقساطی موبایل با پیش پرداخت، به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد در لحظات زندگی هر فردی، یک راهکار مناسب جهت در اختیار گرفتن این....

خرید قسطی گوشی نوت 20 اولترا

خرید قسطی گوشی نوت 20 اولترا
جدیدترین و پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ نوت 20 اولترا نام دارد که بسیار استثنایی طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی گوشی