خرید اقساطي گوشی iPhone 13 Pro Max

تاریخ انتشار:
1403/7/25 23:22:34

خرید اقساطي گوشی iPhone 13 Pro Max از طریق سایت قسطی کلاب یک محصول با کیفیت را با قیمت مناسب و شرایط ویژه در اختیار شما قرار می‌دهد. از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال اقدام به خرید کنید.

خرید اقساطي گوشی iPhone 13 Pro Max

iPhone 13 Pro Max

کمپانی اپل یکی از شرکت‌هایی است که طرفدارانش را مجذوب خلاقیت و قدرت محصولاتش می‌کند. طرفداران اپل هر ساله در ماه سپتامبر منتظر رونمایی از محصول جدید این شرکت هستند. گوشی iPhone 13 Pro Max هم در سپتامبر سال 2021 روانه بازارها شد. این گوشی یکی از پرطرفدار‌ترین نسخه‌های آیفون می‌باشد و البته نقدهای متعددی هم دریافت کرده است. در این مقاله به شرح مشخصات فنی آیفون 13 پرومکس خواهیم پرداخت و تمامی جوانب آن را بررسی می‌کنیم تا شما خودتان در مورد آن تصمیم بگیرید. پس اگر قصد خرید اقساطي گوشی iPhone 13 Pro Max را دارید پیشنهاد می‌کنیم همراه ما بمانید.

عاملی مهم در جذب مخاطب: نمایشگر گوشی

نمایشگر گوشی iPhone 13 Pro Max شما را سوپرایز خواهد کرد. این نسخه از گوشی آیفون دارای Super Retina XDR OLED است و 6.7 اینچ اندازه دارد که آن را به یک گزینه عالی برای فیلم دیدن و بازی کردن تبدیل می‌کند. وضوح تصویر این نمایشگر 2778 در 1284 پیکسل است و تراکم پیکسلی 458 می‌باشد. شرکت Dolby هم در ساخت این نمایشگر با اپل همراهی داشته است پس می‌توانید به قدرت و کیفیت آن اعتماد کنید. این گوشی 800 تا 1200 نیت روشنایی دارد. برای خرید قسطي گوشی iPhone 13 Pro Max به سایت قسطی کلاب سر بزنید.

دوربین گوشی: وضوح خارق العاده

دوربین آیفون 13 پرومکس شما را به دنیایی مملو از امکانات می‌برد. شما هنگام کار کردن با دوربین این گوشی متوجه کیفیت و وضوح بی نقص آن خواهید شد. دوربین پشت آیفون 13 به سه عدد لنز مجهز می‌باشد. این لنزها عبارتند از لنز واید، اولترا واید و تله فوتو. تمامی این لنزها تصویری با کیفیت 12 مگاپیکسل ارائه می‌دهند و تنها در عدد دیافراگم و فاصله کانونی تفاوت دارند. لرزشگیر اپتیکال موجود در آیفون 13 در هنگام فیلمبرداری ناجی شما می‌شود تا یک تصویر به نقص را ثبت کنید. این گوشی در دو حالت 4k و 1080P فیلمبرداری می‌کند. خرید اقساطي گوشی iPhone 13 Pro Max یک خرید عالی و مقرون به صرفه است.

پردازنده گوشی: غول چراغ جادو در آیفون 13 پرومکس

پردازنده این گوشی Apple A15 Bionic است و فناوری ساخت آن 5 نانومتری می‌باشد. پردازنده آیفون 13 پرومکس شش عدد هسته دارد که آن‌ها را در ادامه شرح خواهیم داد:
1.دو عدد هسته Avalanche که پر مصرف هستند و 3.23 گیگاهرتزی می‌باشند.
2.چهار عدد هسته Blizzard که کم مصرف می‌باشند و دارای فرکانس 1.82 گیگاهرتزی هستند. سایت قسطی کلاب راهی آسان برای خرید قسطي گوشی iPhone 13 Pro Max است.
پردازنده آیفون 13 یادگیری ماشینی فوق العاده‌ای دارد و موتور عصبی آن 16 هسته‌ای است. شما می‌توانید تمامی بازی‌ها و اپ‌ها را بدون لگ زدن استفاده کنید.

مشخصات فنی گوشی

آیفون 13 پرومکس مشخصات فنی خیره‌کننده‌ای دارد و برخی از این مشخصات را در ادامه ذکر می‌کنیم:
1.ابعاد این گوشی 160.8 x 78.1 x 7.7 میلی‌متر است.
2.حافظه این گوشی در چهار مدل عرضه می‌شود. نسخه‌های 128، 256، 512 گیگابایتی و یک ترابایتی.
3.آیفون 13 حدود 240 گرم وزن دارد.
4.اتصالات این گوشی عبارتند از بلوتوث 5، NFC، پورت لایتنینگ، 5G و WIFI 6.
5.باتری آیفون 13 پرومکس از جنس لیتیوم یون است و با یک دفعه شارژ کامل تا دو روز شما را همراهی می‌کند. این باتری 4352 میلی‌آمپری است.

خرید اقساطي گوشی iPhone 13 Pro Max از سایت قسطی کلاب

قسطی کلاب یک فروشگاه آنلاین فروش قسطی انواع کالای دیجیتال می‌باشد. اگر قصد خرید اقساطی گوشی iPhone 13 Pro Max را دارید می‌توانید از مزایای قسطی کلاب بهره‌مند شوید. این فروشگاه تعداد اقساط را با توجه به شرایط مالی مشتریان تعیین می‌کند تا از فشار مالی آن‌ها کاسته شود و یک خرید لذت‌بخش را تجربه کنند. تعداد اقساط در این فروشگاه بین 12 تا 36 ماه متغیر هستند. شما برای خرید اقساطی و خرید نقدی کالای مورد نیاز خود کافی است با کارشناسان قسطی کلاب تماس حاصل کنید. ما در تمامی روزهای هفته و در ساعات اداری منتظر شما هستیم.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی تبلت مایکروسافت

فروش قسطی تبلت مایکروسافت
فروش قسطی تبلت مایکروسافت یکی از مواردی است که کمک می کند تا اشخاصی که امکان پرداخت هزینه های خرید تبلت به صورت....

خرید اقساطی a73 سامسونگ

خرید اقساطی a73 سامسونگ
برای خرید اقساطی a73 سامسونگ با شرایطی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را...