خرید قسطي گوشي آیفون13

تاریخ انتشار:
1403/6/28 11:11:00

اگر می‌خواهید آیفون سیزده داشته باشید، اما به دلیل هزینه‌ی بالای آن برای شما مقدور نیست، خرید قسطي گوشي آیفون13 از سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل را امتحان کنید.

خرید قسطي گوشي آیفون13خرید اقساطي گوشي آیفون13

امروزه فروش اقساطی کالای دیجیتال، یکی از روش‌های کاربردی و پرطرفدار محسوب می‌شود. یکی از انواع این کالاها، گوشی است. امروزه گوشی‌های بسیار پیشرفته با امکانات فوق العاده به بازار عرضه شده‌اند. یکی از این مدل‌ها، گوشی آیفون 13 است که در این محتوا قصد داریم به معرفی تخصصی این نوع گوشی بپردازیم. سپس در انتها شرایط خرید قسطي گوشي آیفون13 را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

معرفی تخصصی مشخصات گوشی آیفون 13

گوشی آیفون 13 در سال 2021 با امکانات ویژه‌ای به بازار معرفی شد. این کالای دیجیتال، دارای مشخصات و کارایی‌های بسیاری می‌باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

صفحه نمایش و پردازنده قدرتمند گوشی آیفون 13 به عنوان کالای دیجیتال

این گوشی به عنوان یک کالای دیجیتال، دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی مورب است که نوع این صفحه از  Super Retina XDR OLED می‌باشد. این گوشی پیشرفته، با رزولوشن 2532 در 1170 پیکسل و حداکثر روشنایی معمولی 800 نیت و همچنین نمایش 16 میلیون رنگ کارایی بسیار فراوانی دارد. فناوری به کار رفته در این گوشی، باعث شده است تا در برابر چربی، اثر انگشت و هر گونه خش مقاوم باشد. پردازنده قدرتمند گوشی آیفون 13 که به صورت 6 هسته‌ای مرکزی و 4 هسته‌ای گرافیکی است، از نوع A15 Bionic و اختصاصی می‌باشد. این پردازنده، عملکرد بسیار بینظیر و فوق العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته است. برای خرید اقساطي گوشي آیفون13 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

طراحی منحصر به فرد دوربین و نوع باتری در گوشی آیفون 13

یکی از مشخصات دیگری که برای خرید قسطي گوشي آیفون13 باید در نظر گرفت، دوربین و باتری آن است. طراحی منحصر به فرد دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی عریض و فوق عریض این گوشی که از فناوری فوکوس خودکار و لرزشگیر بهره می‌گیرد، آن را به یک گوشی حرفه‌ای تبدیل کرده است. با استفاده از این گوشی می‌توان تا 5 برابر زوم دیجیتال را تجربه کرد. دوربین سلفی این گوشی نیز، دارای لنز 12 مگاپیکسلی عریض می‌باشد.
رزولوشن در دوربین‌های این گوشی به صورت 2160 در 3840 و با کیفیت 4K است. پانوراما، فلش، حالت شب، اصلاح قرمزی چشم، فیوژن عمیق، فیلمبرداری سینمایی و بسیاری موارد دیگر از امکانات دیگر در دوربین این مدل گوشی می‌باشد. باتری لیتیوم یونی با 3240 میلی‌آمپر ساعت، مشخصه‌ی دیگر گوشی آیفون 13 است. شارژ بسیار قوی این گوشی به نوعی می‌باشد که در نیم ساعت به راحتی 50 درصد ظرفیت باتری را پر می‌کند. در صورت ظرفیت کامل باتری، این گوشی تا 19 ساعت کار می‌کند و تا 75 ساعت به راحتی پخش آهنگ دارد.

امکانات و جزئیات دیگر گوشی آیفون 13

از دیگر امکانات و مشخصه‌های این کالای دیجیتال، می‌توان به رم 4 گیگ و حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی آن اشاره کرد. سیستم عامل این گوشی iOS 15 است که از جمله ایمن‌ترین سیستم عامل جهان محسوب می‌شود. وزن این گوشی 174 گرم و ابعاد آن 71.5 در 146.7 میلی‌متر می‌باشد. این گوشی دو سیم کارته از جنس شیشه و آلومینیوم طراحی شده است. هات اسپات، وای فای، بلوتوث، 5 مکان یاب، حسگرهای Face ID، شتاب سنج، مجاورت، ژیروسکوپ، فشارسنج و قطب نما از دیگر جزئیات موجود در گوشی آیفون 13 می‌باشد که برای کاربران عزیز طراحی شده است. سایت قسطی کلاب خرید اقساطي گوشي آیفون13 بسیار مناسب است.

بررسی شرایط خرید قسطي گوشي آیفون13 از سایت قسطی کلاب

امروزه خرید اقساطي گوشي آیفون13 و دیگر کالای دیجیتال در بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر به راحتی انجام می‌شود. در واقع با توجه به هزینه زیاد این کالاهای دیجیتال، می‌توان از طریق این سایت‌های معتبر به آسانی اقدام به خرید کرد. یکی از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر در این زمینه، سایت قسطی کلاب می‌باشد که شرایط بسیار راحت و مناسبی را برای خریداران فراهم کرده است. با ورود به این سایت و ثبت نام اولیه و همچنین ایجاد یک پنل شخصی، به راحتی می‌توانید کالا و محصول مورد نظر خود را به صورت قسطی تهیه کنید.

منابع

https://allmobile.ir/product/iphone-13-256-4-ch/
https://macstore.ir/devices-info/all-iphone-models-info/iphone-13/
https://yaranstore.ir/apple-iphone-13-za-a-dual-sim-128gb-4gb-ram-mobile-phone-2

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کامپیوتر apple

خرید کامپیوتر apple
برند اپل یکی از بهترین و مدرن‌ترین برندهای دنیا می‌باشد که دارای طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا است. برای خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر apple به...

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس
کمپانی ایسوس اولین شرکت تولید کننده مادربرد در دنیا است که فروش بی‌نظیری دارد. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به بخش کالای دیجیتال ...