خرید قسطی گوشی آیفون13پرو

تاریخ انتشار:
1403/6/26 11:58:37

اگر خواهان داشتن یک گوشی باکیفیت هستید، خرید قسطی گوشی آیفون13پرو از سایت قسطی کلاب را امتحان کنید. در این سایت شما می‌توانید از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال این خرید را انجام دهید.

خرید قسطی گوشی آیفون13پروچگونگی خرید اقساطی گوشی آیفون13پرو

پیش از اینکه به بررسی شرایط خرید قسطی گوشی آیفون13پرو بپردازیم؛ بهتر است تا با ویژگی‌های صفحه نمایش، ویژگی‌های نرم‌افزاری و ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی آشنا شویم. خرید گوشی آیفون ۱۳ پرو به افرادی توصیه می‌شود که به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهند. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود یعنی آیفون ۱۲ پرو تغییرات بسیار زیادی داشته است؛ دقت داشته باشید که ممکن است در نگاه اول متوجه این تغییرات نشوید. دوربین‌های گوشی آیفون ۱۳ پرو نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته است. ظرفیت باتری و نرخ نوسازی صفحه نمایش نیز بهبود یافتند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا این کالای دیجیتال را به صورت جزئی بررسی نماییم.

بررسی برخی از مشخصات آیفون ۱۳ پرو

•این گوشی در تاریخ ۲۳ شهریور سال ۱۴۰۰ به بازار معرفی شده است.
•وزن این گوشی ۲۰۴ گرم است.
•اندازه نمایشگر گوشی ۶.۱ اینچ
•نرخ نوسازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز
•گوشی آیفون ۱۳ پرو دارای سیستم عامل iOS15 می‌باشد.
•دارای تراشه A15 Bionic
•این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸، ۵۱۲، ۲۵۶ و یک ترابایت به بازار ارائه شده است.
•دارای باتری ۳0۹۵ میلی آمپر ساعتی
•پشتیبانی از شارژر سریع ۲۰ واتی
•این گوشی در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، طلایی و آبی به بازار عرضه شده است.
•دارای دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی

برای خرید اقساطی گوشی آیفون13پرو به قسطی کلاب سر بزنید.

بررسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی آیفون ۱۳ پرو

شرکت سازنده این گوشی از زبان طراحی آیفون ۱۲ در ساخت آیفون ۱۳ نیز استفاده کرده است. یکی از تغییرات ظاهری این گوشی نسبت به نسل قبلی خود، کوچکتر شدن اندازه ناچ روی صفحه نمایش است. با این حال این تغییر به این معنا نیست که می‌توانید اطلاعات بیشتری را روی صفحه نمایش مشاهده کنید.
یک مورد دیگر از تغییرات ظاهری گوشی آیفون ۱۳ پرو نسبت به آیفون ۱۲ پرو، ضخیم‌تر شدن اندازه گوشی است. اندازه دوربین‌های پشت گوشی نیز نسبت به نسل قبلی بزرگتر شده است. افزایش ضخامت گوشی سبب شده تا برند اپل بتواند باتری بزرگتری را روی آیفون ۱۳ پرو قرار دهد. دقت داشته باشید که کیفیت دوربین‌های این گوشی نیز ارتقا یافته‌اند.
شرکت اپل از صفحه نمایش کاملا صاف روی گوشی آیفون ۱۳ پرو استفاده کرده است. قاب پشتی این گوشی به صورت مات می‌باشد. صفحه نمایش با یک لایه سرامیک شیلد پوشانده شده است. این لایه سرامیک باعث محافظت گوشی در برابر ضربه و انواع خط و خش می‌شود. شرکت اپل برای محافظت از دوربین‌های این گوشی، از یک لایه یاقوت کبود بهره برده است. برای خرید قسطی گوشی آیفون13پرو می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بررسی صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو

نمایشگر ۶.۱ اینچی گوشی آیفون ۱۳ پرو از رزولوشن ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ پیکسل برخوردار می‌باشد. نرخ نوسازی صفحه نمایش این گوشی ۱۲۰ هرتز است. مقدار روشنایی نمایشگر این گوشی به ۱۲۰۰ نیت نیز می‌رسد. نرخ نوسازی این گوشی باعث می‌شود که انیمیشن‌ها و برنامه‌ها بدون هیچگونه نقصی اجرا شوند. همچنین این نرخ نوسازی باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری هم می‌شود.

بررسی نرم‌افزار و رابط کاربری گوشی آیفون ۱۳ پرو

همانطور که پیش از این اشاره کردیم؛ گوشی آیفون ۱۳ پرو با سیستم عامل iOS15 راهی بازار شده است. این سیستم عامل ویژگی‌های جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ یکی از این ویژگی‌ها نمایش سه بعدی شهرها در سرویس نقشه اپل است. در این سیستم عامل، ظاهر مرورگر سافاری نیز تغییر کرده است. همچنین قابلیتی به این گوشی اضافه شده است که با استفاده از این قابلیت می‌توانید مشخص کنید که تنها اعلان یک اپلیکیشن فعال باشد. قابلیت سیری آفلاین نیز در این گوشی اضافه شده است.

خرید اقساطی گوشی آیفون13پرو از سایت قسطی کلاب

اگر قصد خرید قسطی گوشی آیفون13پرو را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که از سایت قسطی کلاب خرید نمایید. همچنین در این سایت می‌توانید با شرایط خرید اقساطی و یا خرید نقدی سایر گوشی‌های اپل نیز آشنا شوید. شرایط فروش قسطی محصولات قسطی کلاب قطعا شما را شگفت زده می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی y9 هواوی

خرید قسطی گوشی y9 هواوی
برند هوآوی یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد که گوشی‌های هوشمند استثنایی دارد. برای خرید اقساطی گوشی y9 هواوی به بخش کالای دیجیتال ....

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو
اگرچه هنوز هم لپ تاپ به عنوان یکی از وسیله های لوکس و منحصر به فرد به شمار می آید اما قابلیت ها و توانایی های بی شمار آن موجب شده تا پای مدل های ...