خرید اقساطي گوشي آیفون13

تاریخ انتشار:
1403/6/30 15:53:56

در صورتی که خواهان خرید آسان آیفون 13 هستید، ما به شما خرید اقساطي گوشي آیفون13 از سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید اقساطي گوشي آیفون13درباره گوشی آیفون 13

برخلاف تمام دنیا که سری آیفون پانزده مدل نهایی این مدل از گوشی‌ها می‌باشد؛ در کشور ما سری 13 آخرین مدل رجیستر شده به‌ صورت قانونی است. خرید قسطي گوشي آیفون13 می‌تواند به شما در زمینه استفاده از این تکنولوژی برتر جهانی کمک نماید.

بررسی فنی و تخصصی گوشی آیفون 13

در این بخش به تکنولوژی‌هایی که با خرید اقساطي گوشي آیفون13 از آن بهره‌مند خواهید شد اشاره خواهیم کرد:

این گوشی دوسیم‌کارته در تاریخ 24 سپتامبر 2021 به بازار کالای دیجیتال جهان عرضه شده است. ابعاد گوشی آیفون 13 برابر 146.7 در 71.5 در 7.7 میلی‌متر بوده و وزن آن برابر 174 گرم می‌باشد. سیستم عامل اورجینال این دیوایس در زمان عرضه iOS 15 بوده است. این سیستم عامل قابلیت ارتقاء به نرم‌افزار‌های بالاتر را خواهد داشت. در بخش فریم این گوشی هوشمند، از فلز آلومینیوم استفاده شده است. این فریم در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، صورتی، قرمز و سبز طراحی و به بازار عرضه شده است. خرید قسطي گوشي آیفون13 باعث خواهد شد تا از یک مانیتور 6.1 اینچی از نوع Super Retina XDR OLED با قابلیت True-tone استفاده نمایید. این صفحه‌نمایش رزولوشنی برابر 1170 در 2532 پیکسل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در بخش سخت‌افزاری گوشی آیفون 13 از یک تراشه 5 نانومتری 6 هسته‌ای از نوع Apple A15 Bionic استفاده می‌نماید. این موبایل در بخش تراشه گرافیکی یا GPU از یک چیپست گرافیکی 4 هسته‌ای از نوع Apple GPU بهره‌ می‌برد. در صورتی که خرید قسطی گوشی آیفون 13 را انجام دهید می‌توانید مدل‌های 128 گیگابایت / 4 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 4 گیگابایت رم و 512 گیگابایت / 4 گیگابایت رم را انتخاب نمایید. حافظه داخلی این گوشی از نسل جدید و پرسرعت NVMe است. این دیوایس در پنل پشتی از یک دوربین اصلی با قدرت 12 مگاپیکسل و یک دوربین اولترا‌واید با همین قدرت استفاده می‌کند. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری 4K را دارد. دوربین سلفی گوشی آیفون 13 با قدرت 12 مگا‌پیکسل و قدرت فیلم‌برداری 4K می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر خرید اقساطي گوشي آیفون13 را انجام دهید خواهید توانست از یک باتری لیتیوم‌یونی غیر‌قابل تعویض با قدرت 3240 میلی‌آمپر ساعت استفاده کنید. این باتری از فناوری‌هایی مانند: فست‌شارژ باسیم و بدون‌سیم و Power Delivery 2 بهره‌مند است. این گوشی از Lightning USB 2.0 برای انجام شارژ باتری استفاده می‌کند. حسگرهایی که در طراحی این گوشی لحاظ شده است عبارتند از: حسگر تشخیص چهره 3D، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر‌مجاورتی، قطب‌نما و فشار‌سنج. در بخش کانکتیویتی این دیوایس از تکنولوژی‌هایی مانند: بلوتوث ورژن 5، سیستم وای فای و آخرین نسل اینترنت همراه یعنی 5G استفاده می‌نماید.

بهترین مجموعه برای خرید قسطي گوشي آیفون13 کجا است؟

برای خرید قسطی و نقدی این مدل و هزاران مدل دیگر بهترین مرکز قسطی کلاب می‌باشد. این شرکت بزرگ یکی از اولین‌ها در زمینه فروش اقساطی انواع کالا است. در این فروشگاه آنلاین امکان خرید اقساطی انواع دسته‌بندی کالایی از جمله: کالاهای دیجیتال، لوازم‌خانگی، لوازم‌جانبی و حتی خودرو امکان‌پذیر می‌باشد. در این مجموعه خرید اقساطي گوشي آیفون13 و تمامی برند‌های معروف جهان امکان‌پذیر است. این فروشگاه با توجه به اینکه خرید آنلاین را در دستور کار خود قرار داده است زیر‌ساخت‌های این نوع خرید را نیز فراهم کرده است. مواردی مانند: نماد اعتماد الکترونیکی و پرداخت آنلاین امن از جمله این زیرساخت‌ها می‌باشد. ارسال در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط ایران، تضمین کمترین قیمت کالا، تضمین اصالت کالا و ضمانت سلامت ارسال کالا از خدماتی است که بعد از خرید آنلاین از این شرکت از آن بهره‌مند می‌شوید. شرایط خرید اقساطی این شرکت بسیار آسان و منعطف بوده و با هر بودجه‌ای قابلیت هماهنگی دارد.

منابع

سایت mobile.ir

سایت رسمی شرکت اپل https://www.apple.com

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل آیفون 13

خرید اقساطی موبایل آیفون 13
جدیدترین محصول شرکت اپل گوشی آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل آیفون 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

فروش قسطی مانیتور دل

فروش قسطی مانیتور دل
خرید به صورت آنلاین در بخش لوازم خانگی امکان پذیر می باشد و شما با یک کلیک در سایت قسطی کلاب می توانید مانیتور دل...