خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/6/29 11:15:05

یکی از جدیدترین محصولات شرکت اپل با قیمتی عالی مدل آیفون 14 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس از قسطی کلاب


گوشی آیفون 14 پرومکس

اگر قصد خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس را دارید؛ باید بدانید این موبایل در سپتامبر سال 2022 در بازارهای جهانی عرضه شده است. این گوشی یکی از جدیدترین مدل‌‌های آیفون بوده و با توجه به امکانات مطلوبی که دارد؛ توانسته طرفدارهای بسیار زیادی در سرتاسر جهان داشته باشد. پشت و جلوی موبایل از شیشه بوده و دور آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. آیفون 14 پرومکس نیز مانند سایر گوشی‌‌های آیفون در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد و به آسانی صفحه آن نمی‌‌شکند. این گوشی در رنگ‌های مختلفی مانند مشکی، نقره‌‌ای، طلایی و بنفش در بازارهای جهانی عرضه شده است. تراکم پیکسلی آیفون 14 پرومکس، حدود 460 پیکسل در هر اینچ بوده و نرخ نوسازی آن نیز، 120 هرتز می‌باشد. صفحه نمایشگر این موبایل بسیار ویژه بوده و بیشتر در موبایل‌‌های رده بالا مخصوصا گوشی‌‌های آیفون دیده می‌‌شود. 

بررسی موبایل قبل از خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس

از آن جایی که این موبایل قیمت بالایی دارد؛ باید قبل از خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس تمام مشخصات آن را به درستی بررسی کرده و سپس اقدام به خرید موبایل مورد نظر خود کنید.‌ این گوشی با رم 6 گیگابایت و در حافظه‌های 128، 256، 512 گیگابایت و همچنین یک مدل آن با حافظه یک ترابایت عرضه شده است. 

تراشه و پردازنده گرافیکی موبایل مخصوص شرکت اپل است. تراشه آیفون 14 پرومکس مدل Apple A16 Bionic و پردازنده گرافیکی آن نیز Apple GPU می‌باشد. سیستم عامل موبایل نیز ios 16 بوده و قابل ارتقا به نسخه ios 17 است. ظرفیت باتری آیفون 14 پرومکس 4323 میلی آمپر ساعت می‌‌باشد. این گوشی قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع و همچنین شارژ بی‌سیم را دارد. آیفون 14 را می‌توان در عرض 30 دقیقه 50 درصد شارژ کرد. 

دوربین گوشی آیفون 14 پرومکس

دلیلی که بسیاری از افراد را ترغیب به خرید گوشی‌های آیفون، مخصوصا آیفون 14 پرومکس می‌کند؛ دوربین‌‌های با کیفیت این موبایل‌ها می‌باشد. کسانی که می‌خواهند به کمک موبایل بلاگری کنند؛ حتما یکی از انتخاب‌هایی که دارند گوشی‌‌های آیفون است. یکی از لنزهای دوربین این گوشی، 48 مگاپیکسلی واید بوده و یک لنز آن 12 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز دیگر نیز 12 مگاپیکسلی تله فوتو می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

دوربین اصلی این موبایل قابلیت ضبط صدای استریو را داشته و می‌تواند با کیفیت بسیار بالا فیلم برداری کند.‌ دوربین سلفی آیفون 14 پرومکس نیز یک لنز 12 مگاپیکسلی داشته و دوربین تشخیص عمق نیز دارد.‌ بلندگوی این موبایل نیز مانند دوربینش با کیفیت است. بلندگوی آیفون 14 استریو بوده و صدا رو با کیفیت بالا پخش می‌کند.  

نحوه خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس را فراهم کرده است. قیمت بالای این موبایل سبب شده بسیاری از افراد بخواهند فروشگاهی را پیدا کنند که اقدام به فروش قسطی گوشی می‌کند. قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌‌هایی می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم کرده تا اقدام به خرید اقساطی آیفون 14 پرومکس کنید. شما می‌‌توانید از این سایت خرید نقدی موبایل را نیز داشته باشید. علاوه بر گوشی‌های آیفون، شما می‌‌توانید موبایل‌‌های برندهای دیگر مانند شیائومی و سامسونگ را در این سایت مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن‌ها کنید. انواع کالای دیجیتال در قسطی کلاب برای خرید اقساطی موجود است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مک بوک2021

خرید قسطی مک بوک2021
لپتاپ‌های برند اپل از کیفیت بالایی برخوردار است. برای خرید قسطی مک بوک2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید کامپیوتر

خرید کامپیوتر
امروزه در هر خانه و محل کاری کامپیوتر یکی از لوازم مهم و ضروری محسوب می شود. برای خرید کامپیوتر با شرایط عالی به بخش کالای دیجیتال در وبسایت...