خرید قسطی گوشي آیفون14

تاریخ انتشار:
1403/4/13 17:37:49

اگر می‌خواهید یک گوشی موبایل بسیار با کیفیت را با شرایط استثنایی خربداری نمایید، پیشنهاد ما به شما، خرید قسطی گوشي آیفون14 از طریق سایت قسطی کلاب است. بعد از ورود به سایت وارد دسته بندی کالای دیجیتال شده و از بخش موبایلاقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

خرید قسطی گوشي آیفون14

آیفون 14؛ کپی برابر اصل مدل قدیمی یا مدرن و با ارزش؟

کمپانی اپل امروزه به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات و کالای دیجیتال به بازارهای جهانی به شمار می‌رود. محصولات این برند به سبب کیفیت عالی و همچنین ویژگی‌های خاصی که دارند، بسیار محبوب و مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند. همانطور که می‌دانید، اپل گوشی‌های خود را با نام مستعار آیفون روانه بازار می‌کند.
اپل سالانه نسل جدید موبایل‌های هوشمند خود را به بازار عرضه می‌کند که پارسال نسل چهاردهم آنها یعنی آیفون 14 معرفی شد. در ادامه سعی داریم تا با راهنمای خرید قسطی گوشي آیفون14 در خدمت شما باشیم و این سری از موبایل‌های کمپانی اپل را زیر ذره‌بین ببریم.

آیفون 14؛ جابه‌جایی مرزهای زیبایی در دنیای دیجیتال

یکی از ویژگی‌هایی که در تمامی محصولات اپل مشاهده می‌شود، جذابیت ظاهری آنها است. آیفون 14 نیز از این قاعده جدا نبوده و ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد. آیفون 14 با ابعاد 146.7 در 71.5 در 7.8 میلی‌متر طراحی شد. یکی از عواملی که سبب شده تا جذابیت این موبایل دوچندان شود، جنس فریم پشت آن می‌باشد. اپل در طراحی فریم پشتی آیفون 14 از شیشه و محافظ گوریلا گلس استفاده کرده و همچنین در فریم جلویی نیز از شیشه و سرامیک شیلد استفاده شده است. سایت قسطی کلاب یکی از فروشگاه های آنلاین برای خرید اقساطی گوشي آیفون14 است.

نمایشگر خارق العاده؛ با خستگی چشم خداحافظی کنید!

یکی دیگر از ویژگی‌های آیفون 14 که توانست نظر بسیاری از منتقدان و کاربران را به خود جلب کند، صفحه نمایش آن بود. بر اساس مقالات راهنمای خرید قسطی گوشی آیفون 14، اپل در این نسل از موبایل‌های خود از یک نمایشگر  Super Retina XDR OLEDکه می‌تواند حداکثر نرخ نوسازی 60 هرتز و رزولوشن 1170 در 2532 را برای کاربر فراهم کند، استفاده کرده است. برای خرید قسطی گوشي آیفون14 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سخت افزار قدرتمند آیفون 14

اپل با تعبیه تراشه‌های قدرتمند A15 Bionic که دارای فرآیند ساخت 5 نانومتری هستند، خط و نشان بسیار خوبی برای رقبای خود در زمینه سخت افزار کشیده است. این پردازنده 6 هسته‌ای در کنار پردازنده گرافیکی Apple GPU، سنگین‌ترین نرم‌افزار و بازی‌ها را برای شما اجرا خواهد کرد.

دوربین؛ واقعی تر از واقعی

نمی‌شود در مورد خرید اقساطی گوشي آیفون14 صحبت کرد و از دوربین‌های آن چشم‌پوشی کرد. در پشت این موبایل، یک دوربین 12 مگاپیکسلی قرار دارد که دارای قابلیت‌هایی نظیر فوکوس خودکار دوال پیکسل، لرزش‌گیر اپتیکال، 1.9 میکرومتر سایز پیکسل و ... می‌باشد. این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K با نرخ فریم 60 را به کاربران می‌دهد.
در جلوی گوشی آیفون 14 نیز یک دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه لنز واید قرار دارد. از جمله ویژگی‌های خاص دوربین سلفی این موبایل می‌توانیم به وجود حسگر SL 3D و تشخیص عمق و بیومتریک اشاره کنیم.

باتری و شارژدهی؛ دیگر نیازی ندارید تا گوشی خود را به شارژ بزنید.

یکی از معایب نسخه‌‎های قبلی گوشی آیفون، باتری ضعیف آنها بود. بطوری که هر شخصی که قصد خرید نقدی گوشی آیفون 14 را داشت، به همین دلیل نسبت به خرید خود مردد بود. خبر خوش اینکه اپل با تعبیه باتری 3279 میلی‌آمپری در موبایل‌های خود، این مشکل را برطرف کرده است. طبق ادعای اپل، آیفون 14 تنها 30 دقیقه برای شارژ شدن تا 50 درصد زمان نیاز دارد.

قسطی کلاب؛ بهترین سایت برای خرید قسطی گوشي آیفون14

در صورتی که تا بدین جای مقاله همراه ما بوده باشید، احتمالا شما نیز به دنبال راهی برای خرید اقساطی گوشي آیفون14 هستید. قسطی کلاب به عنوان یکی از سایت های معتبر و باسابقه در زمینه فروش اقساطی محصولات دیجیتال به شمار می‌رود. شما عزیزان می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود و طرح‌های خرید قسطی متنوع سایت ما، بهترین روش خرید را انتخاب نمایید. برای دریافت مشاوره در مورد روش‌های مختلف خرید قسطی نیز می‌توانید با تیم پشتیبانی قسطی کلاب تماس بگیرید.

منبع:
https://www.zoomit.ir/product/apple-iphone-14/#spec

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل mi 11 ultra

خرید اقساطی موبایل mi 11 ultra
یکی از گوشی‌های شیائومی با طراحی جذاب و مدلی استثنایی با قیمتی عالی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی موبایل mi 11 ultra به بخش موبایل در...

خرید قسطی لپ‌تاپ

خرید قسطی لپ‌تاپ
اگر تمایل به خرید قسطی لپ‌تاپ دارید، پیشنهاد ما برای شما این است که به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...