خرید قسطي گوشی آیفون 15 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/6/28 21:00:22

اگر مایل به خرید قسطي گوشی آیفون 15 پرومکس هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید، سپس از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال اقدام به خرید نمایید.

خرید قسطي گوشی آیفون 15 پرومکس


گوشی آیفون 15 پرومکس

خرید قسطي گوشی آیفون 15 پرومکس، برای کسانی که به گوشی‌های آیفون علاقه دارند، انتخاب مناسبی است. این گوشی یکی از جدیدترین تولیدات برند اپل است که قابلیت‌های خیلی زیادی ارائه می‌کند. این گوشی در تاریخ شهریور ۱۴۰۲ به همراه ۳ مدل دیگر آیفون ۱۵ ارائه شد. آیفون‌های سری پرومکس جزو بهترین تولیدات برند آیفون هستند که قابلیت‌های بهتر و بیشتری نسبت به سه مدل دیگر دارند. از نقاط قوت این گوشی می‌توان به کیفیت ساخت عالی، دوربین فوق‌العاده و امکان اجرای بازی‌های کنسولی اشاره کرد. البته این گوشی آیفون ضعف‌هایی مانند سرعت شارژ پایین دارد که در مقابل کیفیت بالای آن نکته مهمی نیست. برای آشنایی بیشتر با این گوشی با ما همراه باشید.

طراحی شگفت‌انگیز کالای دیجیتال آیفون ۱۵ پرومکس

طراحی بسیار عالی گوشی آیفون باعث استقبال از خرید اقساطي گوشی آیفون 15 پرومکس در ایران شده است. در ظاهر آیفون پرومکس نسبت به سری‌های قبل تغییرات چندانی ندارد. مهم‌ترین نقطه قوت این گوشی در طراحی بدنه آن است که از تیتانیوم درجه یک استفاده کرده‌اند. اپل در این مدل از گوشی‌ها به سوی بدنه تیتانیوم رفته که باعث مقاوم‌تر و سبک‌تر شدن گوشی شده است. آیفون پرومکس وزن سبک و ظاهر مات دارد که اثر انگشت روی آن باقی نمی‌ماند. لبه‌های گوشی به صورت تخت طراحی شده؛ اما با انحنای خیلی کمی که در لبه ایجاد کردند، گرفتن گوشی آیفون در دست راحت‌تر شده است. ضخامت گوشی آیفون پرومکس حدود 8.3 است که کمی نسبت به سری‌های قبل کاهش پیدا کرده و باریک‌تر به نظر می‌رسد.

استفاده از صفحه نمایش جذاب و کاربر پسند در آیفون ۱۵ پرومکس

استفاده از صفحه نمایش LTPO Super Retina XDR OLED در کالای دیجیتال آیفون پرومکس از مزایای این محصول شمرده می‌شود. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در گوشی سبب می‌شود تا ویدیو‌ها و بازی‌های مختلف با سرعت مناسب اجرا شوند. برای محافظت از صفحه نمایش گوشی از پوشش سرامیک شیلد استفاده شده که مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد. از نظر صفحه نمایش گوشی اپل نسبت به سری قبل تغییراتی نداشته است. برای تنظیم نور در گوشی‌های آیفون امکان تغییر دستی وجود ندارد؛ اما به صورت خودکار نور مناسب در محیط‌های مختلف تأمین می‌شود. قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین برای خرید قسطي گوشی آیفون 15 پرومکس است.
نقطه ضعفی در نمایشگر دیده نمی‌شود و برای کار‌های مختلف مانند بازی کردن، چت، تماشای ویدیو و استفاده از نرم‌افزار‌های گرافیکی کاملاً مناسب است. با پنل حرفه‌ای قرار گرفته روی گوشی می‌توانید ساعت‌ها به دیدن برنامه‌های مورد علاقه خود مشغول شوید. در بازه ۱ تا ۱۲۰ هرتز نرخ نوسازی تغییر می‌کند تا با توجه به نوع استفاده میزان مصرف باتری هم مشخص شود. میزان حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت از ویژگی‌های خارق‌ العاده گوشی است که برای افراد مختلف جذاب خواهد بود.

نحوه خرید اقساطي گوشی آیفون 15 پرومکس

برای خرید قسطي گوشی آیفون 15 پرومکس باید از فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید. خرید اقساطی گوشی یک فرصت مناسب برای افرادی است که بودجه زیادی برای خرید نقدی بهترین گوشی‌ها ندارند. شما با پرداخت مبلغ پیش پرداخت می‌توانید هزینه گوشی را در قسط‌های مشخص پرداخت کنید. قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرومکس در بازار زیاد است و معمولاً به صورت قسطی فروخته می‌شود. قسطی کلاب از جمله فروشگاه‌های برتر در حوزه محصولات دیجیتال است که فروش قسطی انواع گوشی آیفون را نیز در نظر دارد. در قسطی کلاب، شما گوشی اصل را با تضمین کیفیت به صورت قسطی خریداری می‌کنید. شرایط پرداختی مناسب تا یک سال از مزیت‌‌‌های خرید از فروشگاه قسطی کلاب است. اگر برای خرید اقساطي گوشی آیفون 15 پرومکس سؤالی دارید، می‌توانید با تیم پشتیبانی ما از طریق شماره تماس، ارتباط بگیرید تا شرایط پرداخت برایتان بیان شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی poco x3 با چک

خرید اقساطی گوشی poco x3 با چک
اگر قصد خرید اقساطی گوشی poco x3 با چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

فروش قسطی آیفون SE2020

فروش قسطی آیفون SE2020
برند اپل یکی از بهترین و لوکس‌ترین برندهای آمریکایی است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی آیفون SE2020 به بخش کالای دیجیتال ...