خرید قسطی گوشی های آیفون سری13

تاریخ انتشار:
1403/7/27 11:55:32

در صورتی که مدت‌هاست قصد خرید قسطی گوشی های آیفون سری13 را دارید اما شرایط اقتصاد مانع شما شده است، قسطی کلاب این معضل را برای شما حل کرده است. تنها کافیست وارد سایت قسطی کلاب شده و از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال اقدام کنید.

خرید قسطی گوشی های آیفون سری13خرید اقساطی گوشی های آیفون سری13

امروزه گوشی‌های هوشمند به یکی از ملزومات مهم زندگی تمامی انسان‌ها تبدیل شده‌اند. به همین دلیل برندهای متعددی در سراسر جهان اقدام به تولید انواع مختلف تلفن‌های همراه با ویژگی‌ها و مزایای گوناگون کرده‌اند. در میان تمامی آنها، برند اپل با تولید گوشی‌های آیفون طرفداران بسیار زیادی را در بین مصرف‌کنندگان این کالای دیجیتال به خود اختصاص داده است. گوشی‌های آیفون سری ۱۳ جزو پرچمداران این برند هستند که دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند. از این‌رو قصد داریم در این فرصت به بررسی تمامی مدل‌های مختلف آیفون ۱۳ پرداخته و در خصوص شرایط خرید قسطی گوشی های آیفون سری13 توضیحاتی را خدمتتان ارائه نماییم.

مزایای گوشی‌های آیفون سری ۱۳

این کالای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین گوشی‌های تلفن موجود در بازار بوده که صفحه‌ای تخت و شیشه سرامیکی با دوامی دارد. همچنین دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ گرد و غبار و آب بوده و قسمت ناچ بالای صفحه کوچک‌تر شده تا فضای بیشتری را در بالای صفحه در دسترس کاربران قرار دهد‌. از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای گوشی‌های آیفون سری ۱۳ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•ظاهری زیبا و جذاب
•افزایش ظرفیت باتری
•برخورداری از دوربین با کیفیت و اضافه شدن حالت‌های جدید عکسبرداری و فیلمبرداری در این کالای دیجیتال
•عملکرد بهتر در قسمت پردازنده این کالای دیجیتال
•سرعت بالا در اجرای برنامه‌ها
•تولید این کالای دیجیتال در اندازه‌های مختلف
•برخورداری از حافظه‌های مختلف از ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت
•قابلیت اتصال به شبکه اینترنتی G5
•پشتیبانی از استاندارد  IP68

برای خرید اقساطی گوشی های آیفون سری13 از سایت قسطی کلاب دیدن فرمایید.

معرفی کالای دیجیتال آیفون ۱۳

گوشی آیفون ۱۳ یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط برند اپل می‌باشد که با ظاهری بسیار زیبا به بازار عرضه شده است. این کالای دیجیتال در قاب پشتی خود دارای دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بوده که به صورت مورب در کنار همدیگر قرار گرفته‌اند. به عنوان یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی می‌توان به برخورداری از حافظه ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۰ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت اشاره نمود. علاوه بر آن گوشی آیفون ۱۳دارای سیستم عامل اپل  ios 15 بوده و پردازنده آن از نوع A15 Bionic می‌باشد. در صورت تمایل به خرید قسطی گوشی های آیفون سری13 با کارشناسان قسطی کلاب در اتباط باشید
همچنین برند اپل برای تولید این کالای دیجیتال، توجه ویژه‌ای به مصرف باتری آن داشته و این مدل از گوشی‌‌‌های خود را با باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپر طراحی نموده است. به‌طوری‌که در حدود ۹۰ دقیقه بیشتر نسبت به سایر مدل‌ها شارژ خود را نگه می‌دارد. برخورداری از نمایشگر ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۱۱۷۰ × ۲۵۳۲ مگاپیکسل و تراکم پیکسلی ppi ۴۶۰ نشان‌دهنده وضوح بیشتر تصویر در این مدل از گوشی‌های آیفون محسوب می‌شود. به عنوان آخرین ویژگی باید بدانید  آیفون ۱۳ در رنگ‌های مشکی، روشن و تیره، آبی، قرمز و صورتی به بازار عرضه می‌گردد.

معرفی گوشی آیفون ۱۳ مینی

گوشی آیفون ۱۳ مینی از لحاظ ظاهری کاملا شبیه به آیفون ۱۳ می‌باشد، اما از لحاظ اندازه از آن کوچکتر است. از دیگر تفاوت‌های آن نسبت به آیفون ۱۳ می‌توان به باتری ۲۴۳۸ میلی‌آمپر، تراکم پیکسلی ppi ۴۷۶، اندازه نمایشگر ۵.۴ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ مگاپیکسل اشاره کرد.

معرفی گوشی آیفون ۱۳ پرو

بارزترین مشخصات این کالای دیجیتال، طراحی بی‌نظیر ظاهری، برخورداری از  سه دوربین ۱۲ مگاپیکسل و 0.3 مگاپیکسل  ToF LiDARدر قاب پشتی گوشی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل در قاب جلویی گوشی می‌باشند. در واقع شرکت اپل با طراحی این مدل از گوشی‌های خود انقلاب بزرگی در تولید گوشی‌های آیفون به وجود آورده است. افزایش قدرت دستگاه، بهبود عملکرد پردازنده، استفاده از رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌های ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱۰۲۴ گیگابایت از دیگر تغییرات مهمی هستند که در طراحی این سری از گوشی‌های آیفون ۱۳ در نظر گرفته شده‌اند.
همچنین شرکت اپل در تولید کالای دیجیتال جدید خود از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز، پردازنده  A15 Bionic و سیستم عامل ios 15  استفاده کرده است. علاوه بر آن باتری که برای این گوشی در نظر گرفته شده، ظرفیتی معادل ۳۰۹۵ میلی‌آمپر دارد و می‌تواند مدت زمان بیشتری نسبت به گوشی‌های قبل روشن بماند. لازم به ذکر است که گوشی آیفون ۱۳ پرو دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی، رزولوشن ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ مگاپیکسل بوده و با تراکم پیکسلی ppi ۴۶۰ تصاویر بسیار واضحی را به نمایش می‌گذارد. در نهایت به عنوان آخرین نکته باید بدانید که این گوشی در رنگ‌های آبی، نوک مدادی، سیلور و طلایی تولید می‌شود و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

معرفی گوشی آیفون ۱۳ پرومکس

آیفون ۱۳ پرومکس که به عنوان آخرین سری از گوشی‌های آیفون ۱۳ شناخته می‌شود، از لحاظ ظاهری کاملا شبیه به کالای دیجیتال آیفون ۱۳ پرو است، اما در جزئیات تفاوت‌هایی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:
•دارای وزنی معادل ۲۴۰ گرم
•تولید در رنگ‌های آبی گرانیتی، نقره‌ای و طلایی
•برخورداری از نمایشگر ۶.۱ اینچی
•دارای رزولوشن ۱۲۸۴ × ۲۷۷۸ مگاپیکسل
•برخورداری از تراکم ppi۴۵۸
•ظرفیت باتری معادل با ۲۴۳۸ میلی‌آمپر

خرید اقساطی گوشی های آیفون سری13 خریدی هوشمندانه و ویژه محسوب می‌شود.

شرایط خرید قسطی گوشی های آیفون سری13

آیفون ۱۳ کالای دیجیتال ساخته شده توسط برند اپل می‌باشد که ظاهری بسیار زیبا، پردازنده‌ای پر قدرت، سرعتی بالا داشته و در مدل‌هایی مختلف عرضه می‌شود. البته در کنار تمامی این ویژگی‌ها قیمت آن به حدی است که خیلی از افراد، توان خرید نقدی گوشی های آیفون سری 13 را ندارند. به همین دلیل به دنبال شرایط خرید قسطی آن می‌باشند.
در همین راستا شرکت قسطی کلاب ‌به عنوان مجموعه‌ای معتبر و با سابقه در فروش اقساطی کالاهای دیجیتال، شرایطی را فراهم آورده‌ که کلیه کاربران بتوانند به کمک طرح‌های مختلف فروش اقساطی، اقدام به خرید اقساطی گوشی های آیفون سری13 نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک

خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید....

خرید قسطی گوشی S23 Fe سامسونگ

خرید قسطی گوشی S23 Fe سامسونگ
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی S23 Fe سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...