خرید قسطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13

تاریخ انتشار:
1403/7/14 17:51:56

آیفون 13 یک گوشی به روز و باکیفیت است که طرفداران زیادی دارد. قسطی کلاب شرایط خرید قسطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 را برای شما فراهم کرده است. در بخش موبایلدر دسته بندی کالای دیجیتال این محصول را مشاهده کنید.

خرید قسطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 از بهترین فروشگاه آنلاین کشور

گوشی موبایل آیفون ۱۳ یکی از پرطرف‌دارترین و پر تب و تاب‌ترین گوشی‌های موبایل در طول چند سال اخیر بوده است. این گوشی به خاطر ممنوعیت‌های اعمال شده برای واردات نسل‌های جدیدتر گوشی موبایل آیفون در طول چند سال گذشته، هنوز هم در کشور ما دارای طرفدار است.
از بین چهار مدل آیفون ۱۳، ۱۳ پرو، ۱۳ پرومکس و مینی، مدل‌های پرو و پرومکس اقبال بیشتری در بین مشتریان داشته‌اند. با این حال، این گوشی‌ها با قیمت بسیار بالاتری معامله می‌شدند که باعث می‌شد تا برخی از مشتریان به دنبال خرید قسطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 باشند. در ادامه می‌خواهیم مشخصات فنی این گوشی را مورد نقد و بررسی قرار داده و در انتها، بهترین فروشگاه برای خرید اقساطی این کالای دیجیتال را معرفی کنیم.

طراحی زیبای گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13

شرکت اپل در طول چند سال گذشته با پیاده‌سازی یک سبک طراحی جدید توانسته تا بسیاری از طرف‌داران گوشی‌های موبایل پرچم‌دار را به خرید محصولات خود ترغیب کند. این سبک طراحی از گوشی‌هایی مانند آیفون ۱۲ شروع شد و پس از تکرار همین سبک طراحی در آیفون ۱۳، شاهد عرضه نسل‌های جدیدتر با طراحی نسبتاً مشابه بوده‌ایم. اگر به بدنه گوشی آیفون ۱۳ دقت کنید، متوجه خواهید شد که تفاوت‌ها در طراحی نسبتاً جزئی بوده و تنها بخش‌هایی مانند ناچ دوربین سلفی اندکی کوچک‌تر و باریک‌تر طراحی شده‌اند.
پنل جلویی و پشتی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 از جنس شیشه بوده و این گوشی با وزن خالص 174 گرمی و صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی با نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز، انتخاب مناسبی برای افرادی خواهد بود که دنبال خرید یک گوشی با کیفیت بالای صفحه نمایشگر هستند. برای خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 به سایت قسطی کلاب رجوع کنید.

مشخصات دوربین گوشی آیفون ۱۳

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 از دو عدد دوربین با کیفیت تصویر ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است که هرچند این دوربین‌ها بر روی کاغذ در مقابل پرچمداران سایر برندها ممکن است حرفی برای گفتن نداشته باشند. با این حال، این دوربین‌ها کیفیت تصویر بسیار بالایی دارند و برای تصویربرداری و ثبت ویدیو در ساعات مختلف شبانه روز مناسب هستند. البته علت کیفیت بسیار بالاتر تصویر در دوربین‌های گوشی‌های اپل به خاطر استفاده از پردازنده‌های بسیار قدرتمند در این گوشی‌ها است.

پردازنده قدرتمند A15 بایونیک

یکی از مهمترین نقاط قوت گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 را باید در پردازنده قدرتمند استفاده شده در این گوشی که از نوع A15 بایونیک است، بدانیم. این پردازنده از نوع ۶ هسته‌ای بوده و قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد. در کنار پردازنده مرکزی، در گوشی آیفون ۱۳ از یک پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای نیز استفاده شده است که توانایی پخش و اجرای انواع برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را دارند.
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 را می‌توان در نسخه‌های با کانفیگ ۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم و حافظه‌های داخلی، ۱۲۸، ۲۵۶ و حتی ۵۱۲ گیگابایتی خریداری نمود. در مورد باتری نیز باید بگوییم که صحبتی درباره ظرفیت باتری نصب شده در این گوشی توسط شرکت سازنده نشده است. خرید قسطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 از قسطی کلاب امکان پذیر است.

خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 از قسطی کلاب

تا به اینجا، شما را با مشخصات گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 آشنا کردیم. این محصول اپل به دلیل مشخصات سخت‌افزاری مناسب و قیمت مقرون به‌صرفه‌تری که نسبت به نسخه‌های پرو و پرومکس دارد، انتخاب اول بسیاری از مشتریانی شده است که به دنبال یک محصول مقرون به صرفه‌تر در بین محصولات اپل با قابلیت رجیستری هستند. جهت خرید قسطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 می‌توانید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید که طرح‌های مختلف فروش قسطی این کالای دیجیتال از برند اپل را ارائه کرده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره طرح‌های خرید نقدی و اقساطی از قسطی کلاب می‌توانید به صفحات مربوط در وب‌سایت مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی
چند سال گذشته اغلب افراد باور نداشتند که بتوان از طریق کامپیوتر یک کالایی سفارش داد و هزینه ان را پرداخت و کالا را تحویل گرفت. عدم وجود قوانین....

خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با سفته

خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...