خرید قسطي گوشی آیفون 14 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/6/30 12:33:49

در صورتی که قصد خرید قسطي گوشی آیفون 14 پرومکس با قیمت مناسب و تخفیفی ویژه را دارید، به سایت قسطی کلاب، بخش موبایل، دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید و خرید خود را به آسانی انجام دهید.

خرید قسطي گوشی آیفون 14 پرومکس

گوشی آیفون 14 پرومکس

بسیاری از کمپانی‌ها خصوصا شرکت اپل، هر ساله از گوشی‌های جدیدتری رونمایی می‌کنند. شرکت معتبر اپل در تاریخ 7 سپتامبر به رونمایی گوشی آیفون 14 پرومکس پرداخت. گوشی آیفون 14 پرومکس مجهز به فناوری HDR 10، Dolby vision و صفحه نمایش 6.7 اینچی Super Retina XDR OLED است. یکی از تغییرات بسیار مهم شرکت اپل، استفاده از لنز 48 مگاپیکسلی در کنار لنزهای 12 مگاپیکسل اولترا واید و تله فوتو است که عملکرد پیشرفته‌تر و متفاوت‌تری برای ضبط فیلم و ثبت عکس ارائه می‌نماید. باتری 3200 میلی‌آمپر این گوشی پیشرفته یکی از مشخصه‌های بارز دیگر این کالای دیجیتال می‌باشد و می‌تواند عملکرد خوبی را برای 24 ساعت ارائه دهد.
جهت آشنایی بیشتر و خرید اقساطي گوشی آیفون 14 پرومکس پیشنهاد می‌کنیم ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید.

بدنه شیشه‌ای گوشی آیفون 14 پرومکس

گوشی آیفون 14 پرومکس در 4 رنگ بسیار زیبا ( نقره‌ای، مشکی، بنفش و گلد) تولید و عرضه بازار شده است. نمایشگر و بدنه این گوشی زیبا و پرطرفدار با پوشش سرامیکی و گوریلا گلس محافظت شده و نوار قاب آن از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشد. بر روی نوار فولادی درگاه شارژر، دکمه‌های تنظیم صدا، درگاه‌های میکروفون، نوار لغزنده بی‌صدا، دریچه‌های بلندگو طراحی شده است. وزن آیفون 14 پرومکس 240 گرم و ابعاد آن 147.5* 71.5 * 7.9  میلی‌متر است. استاندارد IP68 به کارگرفته شده در گوشی آیفون 14 پرومکس باعث می‌شود تا این گوشی به مدت 30 دقیقه در آب‌هایی با عمق 6 متر سالم بمانند.
یکپارچه شدن طراحی نمایشگر 87 درصدی نسبت به بدنه و همچنین حذف ناچ این کالای دیجیتال اولین تغییراتی می‌باشد که در نگاه اول متوجه آن می‌گردید. ناچ گوشی آیفون 14 پرومکس به جزیره پویا تغییر پیدا نموده و در این بخش مازاد بر جای دادن دوربین دوگانه این گوشی زیبا، قابلیت‌های کاربردی و جالبی به گوشی اضافه نموده است. پاسخ تماس، نمایش اتصال airpods، خواندن پیام و دیگر اعلان‌ها قابلیت‌های این پانچ کپسولی می‌باشد. سایت قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین برای خرید قسطي گوشی آیفون 14 پرومکس است

برخی دیگر از قابلیت‌های گوشی آیفون 14

شرکت اپل برای گوشی آیفون 14 پرومکس، دوربین سلفی در نظر گرفته است. البته ناگفته نماند که لنز دوربین سلفی این گوشی 12 مگاپیکسل می‌یاشد. لنز دوربین سلفی گوشی آیفون 14 پرومکس به دیافراگم 1.9/f ارتقا پیدا نموده است و این قابلیت امکان ثبت عکس‌های کاملا حرفه‌ای با نوردهی کم را فراهم نموده است.
یکی از قابلیت‌های کاربردی دوربین این کالای دیجیتال، حالت Action می‌باشد. گوشی آیفون 14 پرومکس دارای سنسور لرزشگیر OIS است و در کنار قابلیت Action، امکان ضبط فیلمبرداری و ضبط تصاویر حرفه‌ای را بدون لرزش ایجاد می‌نماید.
لنز 12 مگاپیکسل تله فوتو امکان ثبت عکس‌هایی با نور کم را فراهم می‌کند. زوم اپتیکال 3x یکی دیگر قابلیت‌های این لنز می‌باشد که توانایی زوم بدون افت کیفیت تصاویر را فراهم می‌کند. برای خرید اقساطي گوشی آیفون 14 پرومکس به قسطی کلاب سر بزنید.

شرکت اپل در آیفون 14 پرومکس از نمایشگر Super Retina XDR OLED برای این کالای دیجیتال بهره برده است و با روشنای حداکثر 2000 نیت جزو بهترین گوشی‌ها از لحاظ روشنایی به حساب می‌آید.
یکی دیگر از جذابیت‌های خرید قسطي گوشی آیفون 14 پرومکس در نزد کاربران، نمایشگر همیشه روشن است. زمانی که این گوشی در حالت لاک اسکرین می‌باشد، صفحه نمایش آن به حالت روشن باقی خواهد ماند.

خرید اقساطي گوشی آیفون 14 پرومکس از فروشگاه معتبر قسطی کلاب

چنانچه به دنبال خرید قسطي گوشی آیفون 14 پرومکس با مناسب ترین قیمت گوشی آیفون و بدون واسطه هستید، می‌توانید به صورت قسطی از فروشگاه قسطی کلاب اقدام نمایید. قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های فروش قسطی انواع کالای دیجیتال می‌باشد. البته ناگفته نماند در این مرکز بایستی مبلغی را به صورت نقدی پرداخت و مابقی آن را به صورت قسطی پرداخت نمایید.



سایر بلاگ های مرتبط

بهترین مدل گوشی سامسونگ

بهترین مدل گوشی سامسونگ
شرکت سامسونگ یکی از کمپانی های برتر سازنده گوشی های هوشمند است. این شرکت با ارائه گوشی های میان رده ای و بالا رده ای توانسته است که بسیاری از

خرید قسطی آیپد پرو2021

خرید قسطی آیپد پرو2021
یکی از بهترین و جدیدترین تبلت‌های دنیا بی شک متعلق به شرکت اپل است. برای خرید قسطی آیپد پرو2021 به بخش تبلت در دسته بندی کالای...