خرید قسطی گوشي آیفون 15 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/6/30 01:58:13

در صورت تصمیم به خرید قسطی گوشي آیفون 15 پرومکس با شرایط عالی، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. سپس از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال خرید خود را انجام دهید.

خرید قسطی گوشي آیفون 15 پرومکس

آیفون 15 پرومکس

خرید قسطی گوشي آیفون 15 پرومکس برای همه وسوسه انگیز است زیرا این گوشی کیفیت خوب و عملکرد عالی دارد. تغییرات عظیم در طراحی سخت افزار و بدنه‌ی این گوشی سبب شده است تا در سراسر دنیا پر طرفدار باشد. با توجه به قیمت بالای این مدل از برند آیفون، خرید قسطی آن می‌تواند بسیار مناسب و مقرون به صرفه باشد.

مشخصات گوشی آیفون 15 پرومکس

خرید اقساطی گوشي آیفون 15 پرومکس به شما این امکان را می‌دهد که از آخرین فناوری‌های روز دنیا بهره مند شوید. در ساخت قاب این گوشی از تیتانیوم به جای آلومینیوم استفاده شده و این تغییر سبب شده است که وزن گوشی سبک‌تر شود. این گوشی تیتانیومی دارای روکش محافظ اضافی برای دوام بیشتر است. همچنین لبه‌های این آیفون در مقایسه با آیفون 14 پرومکس کمی نرم‌تر است. این گوشی دو سیم کارته در 22 سپتامبر 2023 عرضه شد و در واقع قدرتمندترین مدل برند آیفون می‌باشد. رنگ‌های تایید شده برای این مدل در حال حاضر مشکی، آبی و سفید و چند رنگ دیگر هستند.
مانیتور این گوشی یکی از قوی ترین صفحه نمایش گوشی‌های دنیا می‌باشد. این مانیتور 6.7 اینچی نسل جدید LTPO Super Retina XDR OLED است. این نمایشگر رزولوشن 1290 در 2796 پیکسل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.  شما با انتخاب این گوشی از قدرتمندترین تراشه‌های دنیا یعنی Apple A17 Pro بهره می‌برید. این تراشه 3 نانومتری 6 هسته‌ای برای اولین بار در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود. هارد داخلی این گوشی از نسل جدید و سریع NVMe می‌باشد. این گوشی با رم 256/8 گیگابایتی، رم 512/8 گیگابایتی و رم 1 ترابایتی/8 گیگابایتی تولید شده است. برای خرید قسطی گوشي آیفون 15 پرومکس  به قسطی کلاب سر بزنید.
گوشی آیفون 15 پرومکس  از دوربین 3 لنز 48، 12 و 12 مگاپیکسلی در پشت استفاده می‌کند. دوربین  آیفون ۱۵ پرومکس در حال حاضر قدرتمندترین دوربین این برند است. دوربین سلفی این گوشی قدرت 12 مگاپیکسلی دارد و از یک لنز زاویه باز تشکیل شده است. آیفون 15 پرو مکس، از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4422 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند. این باتری دارای قابلیت شارژ سریع و شارژ بی سیم سریع می‌باشد. بزرگترین تغییری که در این سری گوشی ایجاد شده، استفاده از کابل شارژ USB Type-C 3.0 است. در قسمت اسپیکر این دستگاه از بلندگوی دوگانه استریو استفاده شده است. این گوشی هوشمند از یک بسته حسگر شامل سنسور تشخیص چهره سه بعدی، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور قطب نما و فشارسنج استفاده می‌کند.

فروش قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس

فروش قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس به صورت آنلاین انجام می‌گیرد. گوشی آیفون ۱۵ به دلیل کیفیت و ساختار پیشرفته با قیمت بالایی در بازا‌های جهانی به فروش می‌رسد. به دلیل تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، گوشی‌های اپل مانند آیفون ۱۵ در کشور ما گرانتر از بازارهای جهانی به فروش می‌رسند. البته هزینه‌های اضافی مانند عوارض گمرکی، هزینه ثبت نام و غیره به قیمت این محصول اضافه می‌شود. فروشگاه‌های مختلف این آیفون را به صورت قسطی با شرایط مختلف به فروش می‌رسانند. برای خرید اقساطی گوشي آیفون 15 پرومکس  بهتر است شرایط هر فروشگاه را با هم مقایسه کنید و فروشگاه‌هایی با شرایط بهتر را برای خرید اقساطی این گوشی انتخاب کنید.

خرید قسطی گوشي آیفون 15 پرومکس از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشي آیفون 15 پرومکس از فروشگاه قسطی کلاب آسان است و تمامی علاقه‌مندان به این گوشی می‌توانند آن را به صورت اقساطی با قیمتی ویژه و بسیار مقرون به صرفه خریداری کنند. از آنجایی که آیفون ۱۵ پرومکس گران است، بهتر است آن را به صورت قسطی خریداری کنید. در قسمت کالای دیجیتال می‌توانید این گوشی را با قیمت بسیار مقرون به صرفه خریداری نمایید و در چند قسط پرداخت کنید. به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی در کشور ما، بسیاری از مردم توانایی خرید نقدی این گوشی را ندارند و بر همین اساس مجموعه‌هایی مانند قسطی کلاب در تلاش هستند تا این محصول را به صورت اقساطی در اختیار مشتریان خود قرار دهند. برای کسب اطلاعات لازم جهت خرید بهترین آیفون در فروشگاه قسطی کلاب می‌توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو
اگر تمایل به خرید یک گوشی بالارده و قیمت مناسب را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی گوشی آیفون 13 با چک

خرید قسطی گوشی آیفون 13 با چک
شرکت اپل پیشرو و موفق در حوزه کالای دیجیتال در دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 با چک به بخش موبایل در دسته بندی...