خرید قسطي گوشی بدون چک

تاریخ انتشار:
1403/6/29 00:54:00

اگر مدتهاست قصد خرید یک گوشی موبایل خوب را دارید، اما هزینه‌های بالای آن مانع شده است، خرید قسطي گوشی بدون چک از سایت قسطی کلاب را امتحان کنید. بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال ارائه دهنده‌ی تمام گوشی‌های جدید است.

خرید اقساطي گوشی بدون چک

ما در عصر اطلاعات زندگی می‌کنیم و تکنولوژی‎‌های جدید تاثیر زیادی بر زندگی ما می‌گذارند. یکی از مهمترین ابزارهای داده محور در عصر جدید تلفن همراه است. این وسیله کوچک که حالا بخش جدا نشدنی زندگی اکثر ما می‌باشد طی سال‌ها تکامل توانست رشد قابل توجهی را در افزایش آمار فروش و افزایش توانایی‌های خود ثبت کند. گوشی‌های تلفن همراه هوشمند در مدل‌های محتلفی موجود می‌باشند و هر کدام آن‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. اگر شما هم به خرید قسطي گوشی بدون چک علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم همراه ما بمانید تا اطلاعات جالب توجهی را در اختیار شما قرار دهیم.

برندهای مختلف گوشی‌های هوشمند

گوشی‌های هوشمند بخش مهمی از زندگی ما به حساب می‌آیند. ما هر روز صبح بعد از بیدار شدن و هر شب قبل از خوابیدن از آن‌ها استفاده می‌کنیم. برندهای زیادی در بازار هستند که این ابزار را تولید می‌کنند. در ادامه برخی از مهمترین محصولات برندهای محبوب را معرفی خواهیم کرد که در سایت خود موجود داریم، همچنین در مورد خرید اقساطي گوشی بدون چک صحبت می‌کنیم.

کمپانی اپل

کمپانی اپل یکی از بهترین برندهای تولید کننده گوشی هوشمند است که طرفداران زیادی دارد. این برند آمریکایی هر سال محصول جدیدی را عرضه کرده و چشم مخاطبان را به خود خیره می‌کند. یکی از مهمترین محصولات اپل که در فروشگاه خود موجود داریم مدل iPhone 13 CH می‌باشد. این گوشی 128 گیگابایت ظرفیت و 4 گیگابایت رم دارد. آیفون 13 دارای دو عدد ماژول دوربین است و صفحه نمایش آن به فناوری SUPER RETINA XDR OLED مجهز می‌باشد. سیستم عامل سازگار روی گوشی آی او اس 15 است. پردازنده 64 بیتی آن Apple A 15 Bionic است و برای اجراء بازی‌ها و نرم افزارهای سنگین مناسب می‌باشد. یکی از برجسته‌ترین مزیت‌های محصولات اپل کیفیت و قابلیت‌های دوربین گوشی‌های این کمپانی است. برای خرید قسطي گوشی بدون چک به سایت قسطی کلاب مراجعه شود.

یک برند آشنا: سامسونگ

کمپانی سامسونگ یکی از پرطرفدارترین برندهای موجود در ایران است. محصولات این کمپانی کره‌ای به دلیل قیمت مناسب و قدرت زیادی که در عملکرد خود دارند محبوب هستند. سامسونگ سال‌ها است که تلفن همراه هوشمند تولید می‌کند و این تجربه باعث شده است تا آن‌ها بتوانند در بازار گوشی‌های هوشمند به یکی از برترین نام‌ها تبدیل شوند. یکی از جدیدترین و قدرتمندترین محصولات این کمپانی گلکسی S24 است. این گوشی 256 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم دارد. پردازنده آن Exynos 2400 است و ده هسته‌ای می‌باشد. چیپ گرافیک Xclipse 940 موجود در S24 یک قطعه جادویی است که شما را در اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها هم یاری می‌کند. نمایشگر 6.2 اینچی این گوشی از فناوری Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برد.

نامی که زیاد می‌شنویم: شیائومی

کمپانی شیائومی برترین تولید کننده گوشی هوشمند در چین است و اکنون در بازارهای جهانی هم جزو برندهای محبوب به حساب می‌آید. Redmi Note 11 Pro Plus 5G یکی از محصولات پرفروش این کمپانی است که در فروشگاه خود موجود داریم. این گوشی 256 گیگابایت ظرفیت و 8 گیگابایت رم دارد. نت 11 از حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند. پردازنده قدرتمند موجود در این گوشی MediaTek Dimensity 940 است و دارای 8 عدد هسته می‌باشد. نمایشگر آن super AMOLED  نام دارد و اندازه آن 6.67 اینچ است که برای بازی کردن و فیلم دیدن یک گزینه عالی به حساب می‌آید.

خرید اقساطي گوشی بدون چک از قسطی کلاب

خرید قسطي گوشی بدون چک یک روش آسان برای به دست آوردن کالای دیجیتال محبوبتان می‌باشد. قسطی کلاب یک فروشگاه آنلاین است که شرایط فروش قسطی بسیار خوبی دارد و بهترین گوشی‌های بروز دنیا را برای شما فراهم می‌کند. اقساط این فروشگاه بین 12 تا 36 عدد متغیر هستند و شما به دلخواه خود می‌توانید این مورد را انتخاب کنید. برای خرید اقساطی و یا خرید نقدی گوشی‌های هوشمند از قسطی کلاب همین الان با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی S21 FE با چک

خرید اقساطی S21 FE با چک
یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگی با قیمت مناسب مدل گلکسی s21 fe می‌باشد. برای خرید اقساطی S21 FE با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید نقدی تلفن بی سیم وی تک

خرید نقدی تلفن بی سیم وی تک
وجود تلفن بی سیم در هر خانه و محیط کاری لازم و ضروری است. برای خرید نقدی یا اقساطی تلفن بی سیم وی تک با شرایطی عالی به سایت قسطی ...