خرید اقساطی گوشیs22

تاریخ انتشار:
1403/6/29 01:16:06

اگر می‌خواهید یک گوشی موبایل باکیفیت، به روز و فوق العاده داشته باشید، خرید اقساطی گوشیs22 را از سایت معتبر قسطی کلاب امتحان کنید. بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال ارائه دهنده‌ی این محصول است.

خرید اقساطی گوشیs22خرید قسطی گوشیs22

خرید اقساطی گوشیs22 این امکان را فراهم می‌کند که شما یکی از مدل‌های پرچمدار سامسونگ را در اختیار داشته باشید. این گوشی با ویژگی‌های پیشرفته، عملکرد عالی و طراحی جذاب به بازار عرضه شده است. در ادامه، به بررسی کامل ویژگی‌های این گوشی می‌پردازیم.

طراحی و ساخت خوش‌دست

با خرید قسطی گوشیs22 شما می‌توانید یک گوشی با طراحی زیبا و بسیار خوش‌دست داشته باشید. جنس بدنه S22 از شیشه گوریلا گلس Victus+ و فریم آلومینیومی ساخته شده که استحکام و زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. ابعاد این گوشی حدود 146.0 x 70.6 x 7.6 میلی‌متر است. وزن گوشی تقریباً 167 گرم می‌باشد که آن را به یک گوشی سبک و خوش‌دست تبدیل می‌کند. نوع نمایشگر از نوع Dynamic AMOLED 2X است.  همچنین اندازه نمایشگر حدود 6.1 اینچ می‌باشد. رزولوشن بسیار بالا (1080 x 2400 پیکسل) که تصاویری واضح و شفاف ارائه می‌دهد. نرخ تازه‌سازی 120 هرتز که تجربه‌ای روان و سریع در حین پیمایش و بازی فراهم می‌آورد. پشتیبانی از HDR10+ برای نمایش رنگ‌های غنی و کنتراست بالا می‌باشد.

دوربین فوق العاده این کالای دیجیتال

برای علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری خرید اقساطی گوشیs22 فرصت مناسبی به شمار می‌آید. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3x است. دوربین سلفی حدود 10 مگاپیکسل با قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری می‌باشد. از قابلیت‌های عکاسی شامل حالت شب، عکاسی پرتره، و فیلم‌برداری 8K را می‌توان نام برد. معمولا از پردازنده‌های قدرتمند مانند Snapdragon 8 Gen 1 یا Exynos 2200 (بسته به منطقه) استفاده می‌کند. گزینه‌های متنوعی برای حافظه داخلی (128GB یا 256GB) و RAM (8GB) دارد. سیستم‌عامل این گوشی معمولا با اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 عرضه می‌شود.

خرید قسطی گوشیs22، پشتیبانی از شارژ سریع

با خرید اقساطی گوشیs22 شما یک گوشی با عمر باتری مناسب در اختیار دارید. ظرفیت باتری این گوشی حدود 3700 میلی‌آمپر ساعت است که عمر باتری مناسبی را ارائه می‌دهد. پشتیبانی از شارژ سریع (حدود 25 وات) و شارژ بی‌سیم نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل از گوشی‌های سامسونگ است. گوشی سامسونگ گلکسی S22 با استاندارد IP68 که مقاومت بالایی در برابر آب و گرد و غبار دارد. پشتیبانی از 5G، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2 و NFC و همچنین حسگر زیر نمایشگر برای امنیت بیشتر از دیگر مواردی است که می‌توان نام برد.

گوشی s22، پرچمدار بازار

با خرید قسطی گوشیs22 امکان بهره‌مندی از تمام ویژگی‌های یک گوشی هوشمند را دارید. گوشی سامسونگ گلکسی S22 با طراحی زیبا، عملکرد قوی، دوربین‌های با کیفیت و قابلیت‌های پیشرفته یکی از بهترین گزینه‌ها در دسته گوشی‌های پرچمدار بازار است. این گوشی به ویژه برای کاربرانی که به عکاسی، بازی و تجربه کاربری روان اهمیت می‌دهند، مناسب است. در نهایت باید گفت بهتر است هنگام خرید گوشی مورد نظر خود به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید. همچنین در صورت دارا بودن کارت گارانتی و خدمات پس از فروش هنگام خرید آن را دریافت کنید تا هنگام نیاز از آن استفاده کنید.

خرید اقساطی گوشیs22 از قسطی کلاب

قسطی کلاب، به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین شناخته می‌شود که امکان خرید قسطی گوشیs22 را برای کاربران خود فراهم می‌کند. این مجموعه فروش قسطی و نقدی محصولات مختلف را با شرایطی ویژه انجام می‌دهد. چنانچه در زمینه خرید اقساطی کالای دیجیتال مورد نظر خود و نحوه پرداخت اقساط دچار ابهام یا سوال خاصی شدید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در اختیار شما قرار داده شده است، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. پشتیبانی قوی، یکی از اصلی‌ترین خدماتی است که وب‌سایت قسطی کلاب، در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کارشناسان مشغول به کار در این مجموعه به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به کاربران عزیز می‌باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس

خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس
برند ایسوس برندی استثنایی و موفق در دنیا است که محصولات مدرنی دارد. برای خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس به بخش لپ تاپ در ...

خرید اقساطی ساعت هوشمند galaxy watch 5 pro

خرید اقساطی ساعت هوشمند galaxy watch 5 pro
از بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌توان به مدل گلکسی واچ 5 پرو اشاره کرد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند galaxy watch 5 pro به...