گوشی اقساطی بدون چک

تاریخ انتشار:
1403/6/29 11:17:47

در صورتی که به دنبال راهی آسان برای خرید یک گوشی موبایل هستید، خرید گوشی اقساطی بدون چک از طریق سایت قسطی کلاب را امتحان کنید. بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال را مشاهده و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

گوشی اقساطی بدون چکگوشی اقساطی بدون چک

در صورتی‌که امکان خرید گوشی قسطی بدون چک فراهم باشد بسیار به نفع خریدار خواهد بود. فارغ از اینکه گوشی از چه برند و مدلی باشد حتما این مدل خرید به دلیل بی‌ثباتی بازار کالای دیجیتال برای مشتریان جذاب می‌باشد.

انواع مدل گوشی در بازار کالای دیجیتال

در این بخش به انواع مدل گوشی اقساطی بدون چک در بازار که می‌توانید انتخاب نمایید اشاره خواهیم کرد:
1.برند سامسونگ: این غول بازار کالای دیجیتال در همه رده‌های پرچمدار، میان‌رده و اقتصادی فعالیت می‌کند. بیشترین فروش گوشی همراه در جهان توسط این شرکت بزرگ انجام می‌شود. از ویژگی‌های محصولات این برند کیفیت، تکنولوژی جدید و تنوع محصول برای هر نوع سلیقه و بودجه‌ای را می‌توان نام برد. با خرید هر یک از تولیدات این شرکت حداقل به مدت 5 سال از خرید موبایل بی نیاز خواهید شد.
2.شرکت اپل: گوشی‌های این برند با نام آیفون یکی از محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار کالای دیجیتال می‌باشند. تنوع محصولات این شرکت نسبت به برند سامسونگ کمتر می‌باشد. اما با توجه به کیفیت بسیار بالا و سیستم عامل منحصر‌بفرد این محصولات فروش آنها بسیار بالا خواهد بود. خرید این گوشی‌ها شما را تا مدت‌ها از خرید این نوع دیوایس‌ها بی نیاز خواهد کرد. از لحاظ قیمت این گوشی‌های هوشمند کمی گران‌تر از برند‌های دیگر می‌باشند.
3.شیائومی: این شرکت چینی با توجه به اینکه سابقه کمتری در بازار کالای دیجیتال دارد اما توانسته با محصولات با امکانات بالا و قیمت اقتصادی مشتریان فراوان برای خود دست و پا کند. تولیدات این شرکت در ابتدا با قیمت کم معروف شدند ولی با گذشت زمان مدل‌های  پرچمدار و با‌کیفیت این برند هم وارد بازار شد. این مدل‌های برند شیائومی هم توانستند موفقیت بسیاری را در فروش و جذب مشتری کسب نمایند.
4.برند نوکیا: این شرکت در دهه گذشته دارای بهترین و با کیفیت ترین  دیوایس‌ها بود. همچنین بخش اعظمی از فروش این نوع محصولات در گذشته  مختص این شرکت بوده است. اما در سال‌های اخیر این شرکت دچار افول شد و از بازار تلفن همراه کنار رفت. اما اخیرا این شرکت  با تولید گوشی‌های اقتصادی و با کیفیت دوباره به این تجارت بازگشته است.

سایر برندهای گوشی تلفن همراه

برای خرید  گوشی قسطی بدون چک علاوه بر مارک‌های مذکور می‌توانید از شرکت‌های کمتر شناخته شده و خاص نیز خرید انجام دهید. برند‌هایی مانند: هواوی، موتورولا، اچ تی سی و غیره از جمله این موارد هستند. این محصولات در کشور ما کمتر شناخته شده و دارای مشتریان خاص و محدود می‌باشند. این شرکت‌ها به دلایل مختلف در کشور ما مشتری کمتری دارند. البته بعضی از این برند‌ها مانند: اچ تی سی مانند شرکت نوکیا به دلایل مختلف از این بازار بزرگ و رقابتی حذف شده‌اند.

بهترین مرکز برای خرید گوشی اقساطی بدون چک کدام مرکز می‌باشد؟

قسطی کلاب بزرگترین، بهترین و با‌تجربه‌ترین مرکز برای خرید اقساطی و نقدی انواع محصولات مختلف می‌باشد. در این مجموعه علاوه بر فروش قسطی انواع گوشی، خدمات فروش اقساطی در دسته بندی‌های لوازم‌خانگی، لوازم‌جانبی و حتی خودرو ارائه می‌شود. فروش  گوشی قسطی بدون چک یکی از نوآوری‌های این مجموعه در زمینه این نوع فروش می‌باشد. با این روش افراد بیشتری قادر هستند تا از این خدمات استفاده نمایند. قسطی کلاب با ایجاد شرایط سهل و انعطاف‌پذیر قدمی بزرگ در راستای تکریم ارباب رجوع برداشته است.
با خرید اقساطی از این مرکز فروش آنلاین شما از خدماتی مانند: ارسال در کمترین زمان ممکن، تضمین اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت  بهره‌مند خواهید شد. بهترین‌ برند‌ها را در این فروشگاه آنلاین می‌توانید به صورت قسطی خریداری نمایید. تمامی تولیدات موجود در لیست خرید این مجموعه همگی اصل و دارای گارانتی شرکتی می‌باشند. علاوه بر آن خود شرکت هم تضمین سلامت و اصالت کالا را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی موبایل اچ تی سی

خرید نقدی موبایل اچ تی سی
جالب است بدانید در سال 2018 گوگل برند اچ تی سی را خرید و امروزه اکثر مهندسان این برند برای گوگل کار می‌کنند. پیتر جو بنیان گذار و مدیر عامل سابق...

دیجی کالا a50

دیجی کالا a50
شرکت سامسونگ یکی از جذاب ترین مدل های تلفن همراه را روانه بازار کرده است به اسم a50 که بسیار پرطرفدار است. برای خرید تلفن همراه سامسونگ...