خرید قسطي گوشي poco x5 pro

تاریخ انتشار:
1403/6/29 08:03:27

اگر قصد دارید یک محصول عالی را از قسطی کلاب خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطي گوشي poco x5 pro است. از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال اقدام نمایید.

خرید قسطي گوشي poco x5 proگوشی poco x5 pro

در این مطلب با نحوه خرید اقساطي گوشي poco x5 pro و همچنین آشنایی با مشخصات این گوشی پرقدرت شیائومی در خدمت شما هستیم. این گوشی هوشمند که در اوایل فوریه ۲۰۲۳ به بازار معرفی شد، در همان ابتدای امر، با استقبال فراوانی مواجه شد. گوشی poco x5 pro با داشتن خصوصیات قدرتمند و همچنین ظاهری جذاب و زیبا، جای خود را به خوبی در بین کاربران باز کرده است.

مشخصات گوشی poco x5 pro

شاید بهتر باشد قبل از خرید قسطي گوشي poco x5 pro با مشخصات این گوشی برند شیائومی بیشتر آشنا شوید. گوشی میان‌رده و اقتصادی شیائومی مدل poco x5 pro با دو ظرفیت حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه شده است.
از نظر شکل ظاهری، گوشی شیائومی poco x5 pro همان طراحی زیبای سری پوکو را البته با کمی تغییرات جزئی دارد. در نمای روبه‌روی این گوشی شاهد یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی هستیم که نزدیک ۸۶.۸ درصد از گوشی را به خود اختصاص داده است. این صفحه نمایش از نوع AMOLED بوده که با Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینج، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیتی از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش poco x5 pro است.
در بخش دوربین poco x5 pro شاهد دوربین‌های قدرتمندی هستیم که تصاویر و فیلم‌های رضایت‌بخشی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. خصوصیات دوربین‌های سه گانه این گوشی عبارتند از:
1.سنسور دوربین عریض با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل با توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4k و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه.
2.سنسور دوربین فوق عریض با رزولوشن ۸ مگاپیکسل
3.سنسور ماکرو با رزولوشن ۲ مگاپیکسل
همچنین در بخش جلوی گوشی نیز یک دوربین سلفی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. به‌کار بردن پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 778G 5G موجب شده که بازی‌های سنگین و نرم‌افزارها به خوبی و روانی در گوشی poco x5 pro اجرا شوند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد که از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. برای خرید اقساطي گوشي poco x5 pro به قسطی کلاب مراجعه شود.

خصوصیات گوشی poco x5 pro در یک نگاه

در ادامه آشنایی با این کالای دیجیتال محبوب و پرطرفدار، به معرفی برخی از ویژگی‌های مهم آن خواهیم پرداخت:
•صفحه نمایش AMOLED با تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ
•پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 778 g 5G
•دوربین عریض ۱۰۸ مگاپیکسلی با کیفیت فیلمبرداری 4k
•باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی
•شبکه ارتباطی 5G
•عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
•دارا بودن حسگرهای قطب‌نما، مجاورت، شتاب‌سنج، اثر انگشت روی لبه گوشی و ژیروسکوپ
•حافظه ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایتی، حافظه ۲۵۶ و رم ۸ گیگابایتی

آیا گوشی poco x5 pro ارزش خرید دارد؟

یکی از سیاست‌های شرکت شیائومی، تولید گوشی‌های قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه بوده و گوشی poco x5 pro هم برمبنای همین سیاست ساخته شده است. این گوشی با بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا و همچنین کیفیت قابل قبول در بخش‌های مختلفی همچون صفحه نمایش، پردازنده و دوربین توانسته است که رقبای خود را به چالش بکشد. بنابراین شما با تهیه این گوشی میان‌رده، می‌توانید حس داشتن یک گوشی پرچمدار را داشته باشید. در ضمن با خرید قسطي گوشي poco x5 pro می‌توانید هزینه‌های خود را مدیریت کرده و با خیال آسوده از داشتن آن لذت ببرید.

مزایای خرید اقساطي گوشي poco x5 pro

اگر شما هم از طرفداران این گوشی محبوب هستید اما در حال حاضر توانایی خرید نقدی آن را ندارید، نیاز نیست که نگران باشید. شما هم می‌توانید گوشی poco x5 pro را به صورت خرید اقساطی و با شرایط مناسب تهیه کنید. یکی از مزایای خرید قسطي گوشي poco x5 pro این است که برنامه‌های مالی افراد دچار تغییرات زیادی نمی‌شود.

خرید اقساطي گوشي poco x5 pro چگونه است؟

برای خرید قسطي گوشي poco x5 pro فقط کافی است که در سایت قسطی کلاب، به بخش کالای دیجیتال بروید. سپس با انتخاب دسته موبایل، گوشی poco x5 pro را پیدا کرده و اقدام به خرید اقساطی آن کنید. در مجموعه ما کالاهای فراوانی وجود دارد که به صورت فروش قسطی و با شرایط مناسب در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بنابراین شما در هر جای ایران که باشید، می‌توانید این گوشی یا هر کالای دیگر را با شرایط عالی و به صورت اقساطی خریداری کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سؤالی، می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک‌ بوک2021

خرید اقساطی مک‌ بوک2021
یکی از بهترین محصولات برند اپل با شرایطی عالی در به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی مک‌ بوک2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی ...

دیجیکالا a50

دیجیکالا a50
گوشی میان رده a50 که با توجه به امکانات بالا در حین داشتن قیمت پایین طرفداران زیادی دارد. شما نیز اگر از طرفداران سامسونگ هستید و یا اگر قصد خرید..