خرید قسطی ps4 در تهران

تاریخ انتشار:
1403/7/30 09:13:27

کنسول بازی یکی از وسایل مورد نیاز در هر خانه‌ای است که سبب سرگرمی کودکان و حتی بزرگسالان خواهد شد. برای خرید قسطی ps4 در تهران به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ps4 در تهران


معرفی کنسول ps4 پرو

کنسول ps4 پرو قدرتمندترین کنسول طراحی شده در میان خانواده ps4 است. در حال حاضر انتخاب و خرید قسطی ps4 در تهران شرایط خوبی را برای شما فراهم کرده است. این کنسول به عنوان قدرتمندترین کنسول ps4 طراحی شده، شناخته می‌شود.

شرکت سونی در طراحی آن از سخت افزاری قدرتمند و بروز استفاده کرده، بهتر است بدانید شرکت سونی برای نخستین بار در سال 2016 دو نسخه ارتقا یافته از کنسول ps4 را معرفی نمود. این دو کنسول تحت عنوان کنسول ps4 پرو و اسلیم عرضه گردیده‌ است. کنسول ps4 اسلیم در مقایسه با نسخه پرو آن از سخت افزار قابل قبول اما ضعیف‌تری برخوردار می‌باشد.

وجود تفاوت زیاد میان دو نسخه از کنسول ps4، انتخاب مدل پرو آن را با استقبال بیشتری روبرو کرده است. البته قیمت این دو کنسول با یکدیگر اختلاف بسیار کمی دارند که با این وجود انتخاب ps4 پرو گزینه بهتری خواهد بود، زیرا با تهیه کنسول ps4 پرو امکان انجام تمامی بازی‌های جدید وجود خواهد داشت.

حتی می‌توان برخی از بازی‌های چند سال آینده را با آن اجرا نمود. بنابراین اگر می‌خواهید تا چند سال آینده تمامی بازی‌های جدید را انجام دهید، بهتر است کنسول ps4 پرو را خریداری نمایید. برای این منظور می‌توانید از خرید اقساطی ps4 در تهران جهت تهیه این کنسول ارزشمند استفاده نمایید. دلیل پیشنهاد خرید قسطی ps4 در تهران این است که هرکسی می تواند از این طریق کنسول مورد نظر خود را خریداری نماید. 

کنسول ps4 پرو چه امکاناتی دارد؟

شاید این سوال برای شما هم ایجاد شود که کنسول ps4 دارای چه امکاناتی می‌باشد؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید شرکت سونی در طراحی این محصول خود از سخت افزار جدید و بروزی استفاده کرده است. کنسول ps4 pro از یک پردازنده با معماری AMD Jaguar استفاده کرده که این پردازنده دارای 8 هسته می‌باشد.

فرکانس کاری این پردازنده 2.1 گیگاهرتز است. شرکت سونی در قسمت پردازنده گرافیکی این کنسول از یک کارت گرافیک سفارشی با معماری پولاریس AMD بهره گیری کرده، این پردازنده گرافیکی دارای قدرتی معادل با 4.2 ترافلاپس می‌باشد.

بهتر است بدانید در انجام بازی‌های ویدیویی دو قطعه پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی نقش اصلی را ایفا می‌کنند. شرکت سونی در طراحی کنسول پلی استیشن 4 پرو از 6 گیگابایت رم DDR5 در کنار 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی استفاده کرده است. وجود تمامی این قطعات در کنار یکدیگر امکان انجام بازی‌های ویدیویی را با رزولوشن 4K فراهم کرده است. 

این کنسول از قابلیت اتصال به هدست‌های واقعیت مجازی و همچنین HDR پشتیبانی می‌کند. در کل انتخاب کنسول ps4 پرو گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال تهیه یک کنسول قدرتمند و مناسب برای انجام بازی سرگرمی هستند. 

شرایط خرید اقساطی ps4 در تهران

در حال حاضر کنسول ps4 پرو با قیمت 399 دلار در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد. برای تهیه این کنسول می‌توان از خرید قسطی ps4 در تهران استفاده نمود. در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی در سطح کشور در زمینه فروش قسطی ps4 فعالیت می‌کنند که یکی از مناسب‌ترین آنها قسطی کلاب است. فروشگاه قسطی کلاب با تلاش شبانه روزی توانسته شرایط مساعدی را برای خرید اقساطی ps4 پرو فراهم نماید. 

به همین منظور بسیاری از کسانی که به دنبال خرید اقساطی ps4 پرو هستند، فروشگاه قسطی کلاب را برای این منظور انتخاب می‌کنند، زیرا با خرید اقساطی ps4 در تهران از قسطی کلاب می‌توان با شرایط ویژه‌ای این کنسول را تهیه نمود. بنابراین شما می‌توانید همین الان به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کرده و کنسول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

ps4

 ps4
کنسول‌های بازی فراوانی در دنیا طراحی و تولید شده‌اند که معروف‌ترین این کمپانی‌ها، سونی می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی ps4 به بخش بازی سرگرمی در...

ps5 قسطی

ps5 قسطی
اگر علاقه‌مند به خرید جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی می‌باشید، می‌توانید با مراجعه به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب...