خرید اقساطي ps5 بدون ضامن

تاریخ انتشار:
1403/6/29 14:05:14

قصد خرید PS5 را دارید؟ سایت قسطی کلاب خرید اقساطي ps5 بدون ضامن را برای شما عزیزان فراهم آورده است. تنها کافیست بعد از ورود به سایت قسطی کلاب وارد بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی شوید و خریدتان را به انجام برسانید.

خرید اقساطي ps5 بدون ضامنجدیدترین روش خرید قسطي ps5 بدون ضامن

کنسول ps5 یکی از جدیدترین دستگاه‌هایی است که برند سونی وارد بازار نموده است. کنسول بازی امکان ارایه بازی با گرافیک بالا در یک صفحه نمایش را ایجاد می‌نماید. خرید اقساطي ps5 بدون ضامن فرصت تهیه این دستگاه را برای کسانی که به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارند، فراهم می‌نماید. رنگ سفید این کنسول در بازار ایران موجود است. نود و نه درصد بازی‌های کنسول نسل قبل بر روی این دستگاه قابل اجرا می‌باشد.
با خرید قسطي ps5 بدون ضامن به دسته کنترلری دسترسی پیدا خواهید کرد که مصرف انرژی بسیار کمتری دارد. با این دسته برای بازی‌های آفلاین نیاز به آپدیت نخواهید داشت. در زمان اجرای بازی مشکل گرم شدن کنسول وجود نخواهد داشت زیرا فن‌های خنک کننده بزرگی روی آن قرار دارد. ابعاد این کنسول 390 در 260 در104mm است. این دستگاه از نظر ابعاد و وزن کمتر از کنسول‌های قبلی است.
شرایط فروش قسطی کنسول پی اس فایو با پردازنده قدرتمند برای مشتریان فراهم شده است. این دستگاه دارای هشت هسته است که کیفیت بازی را به شدت افزایش می‌دهد.کنسول پی اس فایو دارای دو نسخه اصلی و دیجیتال است که  نسخه اصلی قابلیت اجرای برنامه‌های بیشتری را دارد.

آپشن میکروفن بر روی دسته کنسول پی اس فایو

از طریق خرید اقساطي ps5 بدون ضامن دیگر نیازی به خرید میکروفن برای بازی‌های کامپیوتری نخواهید داشت زیرا دسته کنسول دارای میکروفن بسیار با کیفیت می‌باشد. ظرفیت بالای حافظه SSD که برابر است با 825 گیگابایت امکان بارگذاری انواع بازی‌ها با حجم‌های مختلف را فراهم می‌کند. سرعت در دستگاه به دلیل افزایش حافظه به 5.5 گیگابایت بر ثانیه رسیده است. زمان باز شدن بازی‌ها و نصب آنها به شدت کاهش یافته است.
سرعت و توان پردازش در این کنسول بسیار بالاتر از نسل قبل است. دو پردازنده AMD Zen 2 و AMD با معماری RDNA 2 موجب شده تا توان گرافیکی 10.28 توسط این دستگاه ارایه شود. قابلیت اجرای بازی‌ها با قدرت تفکیک 4k و نرخ فریم 120 fps از ویژگی‌های مهم کنسول ps5 است. درگاه‌هایی در بخش جلویی کنسول وجود دارد قسمت پایینی یو اس بی مربوط به شارژ کنترلر است و درگاه بالایی برای اتصال هر نوع حافظه دیگر می‌باشد.
با خرید قسطي ps5 بدون ضامن تجربه جدیدترین تکنولوژی‌های مربوط به صدا را خواهید داشت. فناوری استفاده شده به نام  3D Tempest Audio شناخته می‌شود. این قابلیت با بلندگوی تلویزیون و انواع هدست‌ها سازگاری داشته و در حین بازی بهترین کیفیت صدا شنیده خواهد شد.

خرید اقساطي ps5 بدون ضامن پرسودترین روش برای داشتن این محصول

اگر به فکر ارتقا کنسول بازی خود هستید و مبلغ نقدی کافی ندارید، بهترین روش، خرید اقساطی است. قابلیت‌های پی اس فایو نسبت به نسل قبلی کنسول بیشتر شده و افراد زیادی علاقمند به استفاده از این فناوری‌های جدید هستند. با مقایسه قدرت و توان کنسول پی اس فایو در اجرای بازی‌ها و مشخصات ظاهری آن می‌توان به برتری آن نسبت به مدل‌های قبلی پی برد.
خرید قسطي ps5 بدون ضامن توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب انجام می‌شود. شرایط پرداخت قسط‌ها توسط مشتری تعیین می‌گردد و مزیت بسیار بزرگی برای خریداران این محصول است. این فروشگاه اینترنتی که سال‌ها تجربه در فضای مجازی را دارد، فروش اقساطی کنسول پی اس فایو را بدون ضامن انجام می‌دهد. مشاوره رایگان توسط افراد متخصص در زمینه کنسول انجام می‌گردد و خریداران علاوه بر شرایط آسان در پرداخت هزینه  با دریافت اطلاعات کامل محصول مورد نیاز خود را خریداری خواهند نمود. اگر دستگاهی برای بازی سرگرمی نیاز دارید و کنسول پی اس فایو گزینه مورد نظر شماست فروشگاه قسطی کلاب بهترین گزینه است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps4 با دو دسته

خرید اقساطی ps4 با دو دسته
یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت سونی پلی استیشن 4 می‌باشد. شما می‌توانید خرید اقساطی ps4 با دو دسته را در بخش بازی سرگرمی...

دوربین نیکون اقساطی

 دوربین نیکون اقساطی
برای ثبت لحظات خاطره انگیز و به یاد آمدنی داشتن یک دوربین با کیفیت مانند نیکون ضروری است، اما این دوربین ها اغلب از قیمت بالایی برخودارند....