خرید قسطي گوشي s21fe

تاریخ انتشار:
1403/6/29 15:34:10

اگر خواهان خرید قسطي گوشي s21fe با شرایط ویژه و استثنایی هستید، وارد سایت قسطی کلاب شده و از دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل اقدام کنید.

خرید قسطي گوشي s21feگوشی s21 fe

گوشی s21 fe شاید در ظاهر تنها به عنوان یک مدل اقتصادی و ارزان‌تر نسبت به دیگر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به نظر آید، ولی این موبایل عملکرد بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف دارد. به طوری که بسیاری از کاربران درصد رضایت بالایی پس از مدتی استفاده از گوشی s21 fe داشتند. همین عامل هم باعث شد تا این موبایل به یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ در سراسر دنیا تبدیل شود. در ادامه سعی داریم تا با راهنمای خرید قسطي گوشي s21fe در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز باشیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ظاهری زیبا و چشم‌نواز

به احتمال زیاد پس از باز کردن جعبه گوشی، نخستین موردی که توجه شما را کامل به خود جلب خواهد کرد، ظاهر زیبا و جذاب آن می‌باشد. این موبایل در رنگبندی‌های مختلفی مانند مشکی، سفید، زیتونی و بنفش وارد بازارهای جهانی شده است. علاوه بر تنوع رنگ بالا، علت دیگری که باعث شده تا گوشی s21 fe تا این حد زیبا شود، استفاده از فریم آلومینیوم می‌باشد. این فلز به سبب رنگ براقی که دارد، ظاهر بسیار خوبی به موبایل داده و همین عامل هم سبب شده تا آمار فروش این گوشی بسیار زیاد باشد. خرید اقساطي گوشي s21fe بسیار به صرفه است.

صفحه نمایش خیره‌کننده

نکته مهمی که در بسیاری از سایت‌های خرید اقساطی گوشی s21 fe نیز به آن اشاره شده، نمایشگر باکیفیت این موبایل است. سامسونگ در این سری از موبایل‌های خود از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X استفاده می‌کند. به سبب وجود این نمایشگر، s21 fe می‌تواند رزولوشنی معادل 1080 در 2340 را به کاربران ارائه دهد. یکی از نکات متمایزکننده‌ای که در مورد صفحه نمایش موبایل s21 fe وجود دارد و باعث پیشی گرفتن آن از رقبا می‌شود، نرخ نوسازی نمایشگر آن است. نمایشگر این گوشی دارای نرخ نوسازی 120 هرتز می‌باشد. برای خرید قسطي گوشي s21fe با کارشناسان ما در قسطی کلاب ارتباط بگیرید.

بررسی گوشی s21 fe از نظر سخت افزاری

بدیهی است که تمامی افراد قبل از خرید موبایل، ابتدا دوربین آن و سپس قدرت سخت افزاری آن را بررسی می‌کنند. در مورد سخت افزار تعبیه شده در گوشی s21 fe باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که سامسونگ این موبایل را طوری طراحی کرده تا قادر باشد سنگین‌ترین نرم افزارها را نیز اجرا نماید. این سری از موبایل‌های سامسونگ با دو نوع تراشه Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G و Exynos 2100 به بازارهای جهانی عرضه شده‌اند. فرایند ساخت هر دو تراشه 5 نانومتر بوده و 8 هسته‌ای هستند. در کنار این دو پردازنده، پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 660 قرار گرفته است.

دوربین؛ اصلی‌ترین نقطه قوت گوشی s21 fe

دوربین را همیشه می‌توان به عنوان یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت موبایل‌های سامسونگ به حساب آورد. در صورتی که به مقالات سایت‌های خرید اقساطي گوشي s21fe دقت کنید، متوجه خواهید شد که در بخش پشتی این موبایل دوربین‌های استاندارد، اولتراواید و تله‌فوتو قرار گرفته است. دوربین اصلی کیفیتی معادل 12 مگاپیکسل داشته و به دلیل استفاده از جدیدترین فناوری‌های عکسبرداری، کیفیت بسیار عالی دارد. برخی از تکنولوژی‌های بکار رفته در دوربین این گوشی عبارت است از فوکوس خودکار، لرزش‌گیر اپتیکال و... . از بخش عقب موبایل به سمت جلو بیاییم و دوربین سلفی آن را بررسی کنیم. کیفیت دوربین سلفی گوشی s21 fe نیز راضی‌کننده بوده و قادر است تا عکس‌های باکیفیتی بگیرد. کیفیت دوربین سلفی 8 مگاپیکسل بوده و می‌تواند با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 به فیلمبرداری بپردازد.

با بهترین سایت برای خرید قسطي گوشي s21fe آشنا شوید

امروزه درصد بالایی از مردم به دنبال سایت و یا شرکتی برای خرید اقساطی کالای دیجیتال می‌گردند. چرا که با توجه به تورم کشور، مردم قدرت خرید به صورت نقدی ندارند و خرید به صورت قسطی برای آنها مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید اقساطي گوشي s21fe وبسایت قسطی کلاب، می‌توانید به وبسایت ما مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s21 سامسونگ

 خرید اقساطی گوشی s21 سامسونگ
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های ساسمونگ مدل گلکسی S21 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s21 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...

خرید گوشی هوآوی

خرید گوشی هوآوی
در سال های اخیر برند هوآوی پیشرفت قابل توجه ای داشته است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی دارید به بخش کالای دیجیتال در وبسایت ...