خرید اقساطي گوشي s24ultra

تاریخ انتشار:
1403/6/28 19:40:41

اگر به دلیل قیمت بالای s24 ultra، قید خرید آن را زده‌اید، ما به شما خرید اقساطي گوشي s24ultra از طریق سایت قسطی کلاب را پیشنهاد می‌کنیم. بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال ارائه‌دهنده‌ی این محصول است.

خرید اقساطي گوشي s24ultra

خرید اقساطي گوشي s24ultra؛ بهترین گوشی اندرویدی بازار

سامسونگ همچنان از سیستم عامل پایه اندروید در تبلت و موبایل‌های هوشمند خود بهره می‌برد. گوشی‌های این کمپانی سالانه توجه تعداد زیادی از علاقه‌مندان دنیای فناوری را به خود جلب می‌کند. کمپانی سامسونگ در اوایل سال 2024 بود که جدیدترین نسخه از موبایل‌های پرچمدار خود یعنی s24 ultra را معرفی کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا با راهنمای خرید قسطي گوشي s24ultra در خدمت شما عزیزان باشیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ظاهری زیبا و شیک

در صورتی که گوشی s24 ultra را دست خود بگیرید، نخستین عاملی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد ظاهر زیبا و شیک آن است. تمامی موبایل‌های برند سامسونگ دارای ظاهری زیبا و خاص هستند، ولی s24 ultra توانسته مرزهای آن را جابه‌جا کند. این گوشی بسیار خوش‌دست بوده و حتی در استفاده‌های طولانی مدت نیز دستان کاربر را خسته نمی‌کند. یکی از دلایلی که باعث شده تا s24 ultra تا این ظاهر چشمگیری داشته باشد، شیشه پشت آن است. در پشت این گوشی شیشه‌ای به همراه محافظ گوریلا گلس Armor تعبیه شده که در مقابل ضربه و فشار مقاومت بسیار خوبی دارد. برای خرید اقساطي گوشي s24ultra به قسطی کلاب مراجعه کنید.

صفحه نمایش باکیفیت

از دیگر ویژگی‌هایی که توانسته نظر بسیاری از منتقدان و کاربران را به سمت خود جلب کند، نمایشگر بسیار خوب و باکیفیت این موبایل می‌باشد. سامسونگ در طراحی صفحه نمایش این گوشی عملکرد بسیار خوبی داشته و در مقایسه با رقبای خود طراحی بهتری ارائه داده است.
s24 ultra دارای یک نمایشگر از نوع Dynamic LTPO AMOLED 2X بوده که قادر است نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه دهد. همچنین رزولوشن نمایشگر این گوشی نیز 1440 در 3120 می‌باشد. طبق مقالاتی که در سایت‌های خرید قسطي گوشي s24ultra منتشر شده، برخی افراد معتقدند که این گوشی بهترین نمایشگر موجود در بازار را دارا است.

سخت افزار قوی

از بحث ظاهر و نمایشگر که بگذریم، نوبت به بررسی سخت افزار این موبایل می‌رسد. سامسونگ در بخش سخت افزار s24 ultra نیز همانند دیگر بخش‌های آن، عملکرد خوبی داشته و به لطف وجود تراشه‌های قدرتمند، این موبایل در اجرای بازی و نرم افزارهای سنگین گرافیکی هیچ مشکلی ندارد. s24 ultra دارای تراشه Qualcomm SM8650-AC Snapdragon 8 Gen 3 بوده و پردازنده گرافیکی 1 گیگاهرتزی نیز به آن در اجرای نرم افزارهای مختلف کمک می‌کند.

دوربین؛ ویژگی متمایزکننده s24 ultra با آیفون

بر اساس مقالات سایت‌های خرید اقساطي گوشي s24ultra، دوربین این موبایل با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. در بخش پشتی این گوشی دوربین‌های استاندارد، واید، اولتراواید، تله‌فوتو پریسکوپی و تله‌فوتو قرار دارند. کیفیت تصویربرداری دوربین اصلی s24 ultra، 200 مگاپیکسل اعلام شده است. این دوربین با استفاده از فناوری فوکوس خودکار، لرزش‌گیر، سنسور 1.3/1 اینچی و... می‌تواند تصاویر بسیار باکیفیتی را بگیرد.
شما با استفاده از دوربین اصلی s24 ultra قادر خواهید بود تا به فیلمبرداری با رزولوشن 8K و نرخ فریم 30 بپردازید. البته اگر به دنبال نرخ فریم بالاتری هستید، می‌توانید با رزولوشن 4K و نرخ فریم 120 نیز فیلمبرداری کنید. دوربین سلفی این گوشی نیز همانند دوربین اصلی آن، بسیار باکیفیت بوده و می‌تواند با کیفیت 12 مگاپیکسل عکسبرداری کند. همچنین این دوربین قادر است تا با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 نیز فیلم و ویدیوهای مورد نظر کاربر را ضبط نماید.

قسطی کلاب؛ بهترین سایت برای خرید قسطي گوشي s24ultra

گوشی s24 ultra در بازار امروز از قیمت چندان ارزانی برخوردار نبوده و به همین سبب نیز شاید بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای کالای دیجیتال قادر نباشند تا از این موبایل استفاده کنند. قسطی کلاب با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور، امکان خرید اقساطي گوشي s24ultra را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وبسایت ما، هم به صورت نقدی و هم به صورت قسطی، کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنید. برای این کار تنها کافیست تا پس از ورود به سایت ما، روی گزینه فروش قسطی کلیک نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 14

خرید قسطی آیفون 14
به زودی گوشی جذاب و پرطرفدار آیفون 14 روانه بازار خواهد شد. برای خرید قسطی آیفون 14 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی می بند 8

خرید اقساطی می بند 8
جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی با نام mi band 8 روانه بازار شد. برای خرید اقساطی می بند 8 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...