خرید اقساطي گوشي s21 fe

تاریخ انتشار:
1403/6/17 12:41:27

در صورتی که به دنبال خرید اقساطي گوشي s21 fe هستید، به سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل مراجعه کرده و خرید خود را به انجام برسانید.

خرید اقساطي گوشي s21 feگوشی s21 fe

خرید اقساطي گوشي s21 fe یکی از بهترین راه‌های دسترسی به امکانات بی‌بدیل این گوشی هوشمند و با‌کیفیت می‌باشد. در سال‌های اخیر برند سامسونگ تلاش کرده است تا با تولید مدل‌های مختلف از گوشی‌های خود نظر غالب افراد جامعه را به خود و محصولات خود جلب کند. مدل‌های میان‌رده از جمله این تولیدات بود که می‌توانید با قیمت‌هایی مقرون به صرفه به امکاناتی نزدیک به مدل‌های پرچم‌دار دسترسی پیدا کنید. گوشی اس 21 اف ای یکی از مدل‌های میان‌رده محسوب می‌شود که امکانات چشم‌گیرتری نسبت به مدل‌های پایین‌رده داشته و توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند. این گوشی قدرتمند را می‌توانید تا سالیان زیاد نگهداری کنید بدون اینکه از افت کیفیت آن نگرانی داشته باشید.
در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه خرید نقدی و خرید قسطي گوشي s21 fe بیشتر آشنا سازیم.

مشخصات محصول

از مشخصات بارز گوشی اس 21 اف ای می‌توان به پوشش شبکه‌های 2G، 3G، 4G و 5G اشاره کرد. با این گوشی می‌توانید هر دو سیم کارت خود را روشن نگه داشته و به صورت همزمان از آن‌ها استفاده کنید. تاریخ معرفی این گوشی قدرتمند 4 ژانویه 2022 بوده و در 7 ژانویه به بازار عرضه گردیده است. بدنه اس 21 اف ای ساخته شده از پلاستیک با‌کیفیت و مقاوم و فریم آن از جنس آلومینیوم می‌باشد و وزن تقریبی آن 177 گرم است. ابعاد آن  155.7x74.5x7.9 میلی‌متر می‌باشد و از جمله گوشی‌های خوش دست بازار محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. از جمله امکانات داخلی آن می‌توان به بلندگو، قابلیت اتصال کارت حافظه، بلوتوث، رادیو و یو اس بی تایپ سی اشاره کرد. برای خرید اقساطي گوشي s21 fe به قسطی کلاب مراجعه کنید.
تلاش شده تا باتری اس 21 اف ای در بهینه‌ترین حالت ممکن باشد و کاربران را به خوبی راضی نگه دارد. باتری‌های به کار رفته از نوع جدا نشدنی و 4500 میلی‌آمپر است و قابلیت شارژ سریع داشته و در مدت زمان 30 دقیقه 50 درصد از حجم باتری پر می‌گردد. از رنگ‌های ارائه شده در بازار می‌توان به سفید، زیتونی، نوک مدادی و بنفش کمرنگ اشاره کرد که بنا به سلیقه خود می‌توانید از میان آنها بهترین انتخاب را داشته باشید.

کالای دیجیتال نیاز اساسی بشر

کالای دیجیتال در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از ضروریات در زندگی اکثر افراد شده است. آن‌‌ها تلاش می‌کنند تا با جستجو در ویژگی‌های ابزارهای دیجیتال بهترین مورد را انتخاب کنند. از جمله نکات مثبت این گوشی باید به مجموعه دوربین‌های کارآمد آن اشاره داشت. کیفیت تصویر در این مدل بسیار بالا بوده و قابلیت ثبت تصاویر بسیار شفاف و با‌کیفیتی را دارد. تراشه این گوشی نسبت به قیمت آن کاملا مناسب است و پردازش کاملا پایدار و بدون نقصی را تجربه خواهید کرد. نمایشگر OLDE پر‌نور با نرخ نوسازی 120 هرتز نشان از دغدغه طراحان برای بالا بردن قدرت گوشی اس 21 اف ای دارد. هر گوشی با هر برندی علاوه بر نکات مثبت، ویژگی‌های منفی نیز دارد که از جمله آن می‌توان به بدنه پلاستیکی و داغ شدن بدنه آن اشاره کرد. قسطی کلاب راهی آسان برای خرید قسطي گوشي s21 fe به شما ارائه می‌دهد.

خرید اقساطی

خرید اقساطي گوشي s21 fe از سایت‌های بسیار زیادی ممکن می‌باشد، سایت قسطی کلاب یکی از سایت‌های پیشرو در این زمینه بوده است که خدمات قابل قبولی به کاربران ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات فروش قسطی کالاهای دیجیتال به مشتریان بدون پیش پرداخت و با اقساط 24 ماهه می‌باشد. ظرف مدت 24 ساعت کالای مورد نظر به دست افراد خواهد رسید و خدمات پس از فروش بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. با خرید در این سایت نیاز به ضامن و یا ارائه دست چک نیست و می‌توانید با کمترین میزان سود خرید خود را نهایی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

منابع

•www.mobile.ir
•https://www.zoomit.ir/product/samsung-galaxy-s21-fe-5g/

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت سامسونگ قسطی

خرید تبلت سامسونگ قسطی
در دنیای امروز تبلت ها جز محبوب ترین تکنولوژی ها هستند که از سنین کوچک تا بزرگسال طرفدار این کالای دیجیتال هستند. برای خرید با شرایط.................

خرید اقساطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال

خرید اقساطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال
اگر خرید اقساطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال به بخش موبایل سامسونگ در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...