خرید اقساطی گوشی s21fe

تاریخ انتشار:
1403/6/26 00:34:44

برند سامسونگ و به صورت اختصاصی گوشی s21fe سامسونگ، کالای دیجیتال بی نظیری است. قسطی کلاب خرید اقساطی گوشی s21fe را برای شما فراهم کرده است. در بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال این محصول را خریداری کنید.

خرید اقساطی گوشی s21feخرید قسطی گوشی s21fe

چنانچه قصد خرید اقساطی گوشی s21fe سامسونگ را دارید، این مقاله مخصوص شما است. به طور کلی گوشی‌های سامسونگ به دلیل کیفیت بالا و همچنین ویژگی‌های منحصر به فردی که از آن برخوردارند، دارای محبوبیت بسیاری در سراسر دنیا می‌باشند. شرکت سامسونگ، تولید کننده بروزترین گوشی‌های هوشمند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت است. همچنین باید گفت، نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند سامسونگ به دلیل رنگ‌های زنده، کنتراست بالا و زوایای دید گسترده، تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند. در نهایت باید بگوییم، دوربین‌های این نوع گوشی‌ها دارای قابلیت‌های متنوعی همچون حالت‌های عکاسی مختلف، زوم اپتیکال و فیلمبرداری با کیفیت بالا، مجهز هستند.
در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی‌ها و نحوه‌‌ی خرید قسطی گوشی s21fe سامسونگ، اطلاعاتی گسترده در اختیار شما قرار دهیم. از اینکه ما را تا انتهای مقاله همراهی می‌کنید، بسیار سپاسگزاریم.

معرفی گوشی s21 fe

در این بخش قصد داریم به معرفی کامل این کالای دیجیتال بپردازیم. گوشی Galaxy S21 FE به عنوان نسخه‌ای از سری S21 سامسونگ در ژانویه 2022 معرفی شد. این گوشی با هدف ارائه ویژگی‌های برتر در کنار قیمت مناسب‌تر طراحی شده است. S21 FE دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است که تجربه‌ای روان و بصری را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین باید گفت این گوشی از ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید و به‌روز سامسونگ بهره‌مند است و باتری 4500 میلی‌آمپری آن، عملکرد خوبی در زمینه شارژدهی دارد. به طور کلی، خرید اقساطی گوشی s21fe گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک دستگاه با ویژگی‌های ممتاز و قیمت معقول هستند.

توضیحاتی در مورد ویژگی‌های این کالای دیجیتال

گوشی s21 fe سامسونگ به عنوان کالای دیجیتالی شناخته می‌شود که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. گوشی سامسونگ  Galaxy S21 FE به عنوان یکی از محصولات محبوب این برند، ترکیبی از طراحی زیبا، عملکرد قدرتمند و ویژگی‌های پیشرفته را ارائه می‌دهد. این مدل برای کاربرانی که به دنبال تجربه‌ای عالی در عکاسی، بازی و استفاده روزمره هستند، طراحی شده است. در ادامه به ذکر ویژگی‌های این گوشی به صورت موردی می‌پردازیم.
•دوربین پشتی: سه گانه 12 + 8 + 12 مگاپیکسل
•ابعاد: ۷.۹×۷۴.۵×۱۵۵.۷ میلی‌متر
•وضعیت سیمکارت:  دو سیمکارت در سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
•جنس بدنه: قاب جلویی گوشی از جنس آلومینیوم و قاب پشتی از جنس پلاستیک
•حافظه داخلی: 256 گیگابایت
•حافظه RAM  : 8 گیگابایت

جهت خرید قسطی گوشی s21fe به سایت قسطی کلاب مراجعه شود.

خصوصیات باتری گوشی سامسونگ  Galaxy S21 FE

از طریق خخرید اقساطی گوشی s21fe، می‌توانید از تمامی ویژگی‌های این دستگاه بهره‌مند شوید. این گوشی، دارای باتری 4500 میلی‌آمپر است. به همین دلیل کاربران می‌توانند یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد از گوشی Galaxy S21 FE ، استفاده کنند. این گوشی از فناوری شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند، که این موضوع  به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت باتری را شارژ کنند. همچنین، گوشی s21 fe سامسونگ، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، که این ویژگی، انعطاف‌پذیری بیشتری برای کاربران فراهم خواهد کرد. توصیه می‌کنیم هنگام خرید قسطی گوشی s21fe، به عمر باتری، کیفیت دوربین، حافظه و سازگاری آن با شبکه‌ها، توجهی ویژه داشته باشید.

خرید اقساطی گوشی s21fe از قسطی کلاب

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت معتبر قسطی کلاب، خرید قسطی گوشی s21fe را با شرایطی ویژه انجام دهید. به این نکته دقت کنید که این وب‌سایت امکان خرید اقساطی و همچنین نقد انواع کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم اداری و حتی وسیله نقلیه را برای کاربران خود فراهم کرده است. این وب‌سایت سالیان سال است که در زمینه فروش قسطی کالای مختلف فعالیت می‌کند و توانسته رضایت کاربران بسیاری را به خود جلب کند. پشتیبانی شبانه روزی، ارسال سریع کالا، تضمین اصالت محصولات قابل ارائه، تنها بخشی از ویژگی‌های این پلتفرم آنلاین است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro

خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro
پرفروش ترین گوشی شیائومی با قیمتی استثنایی در سایت قسطی کلاب موجود است. برای خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro به بخش موبایل...

خرید اقساطی گوشی a15 سامسونگ چکی

خرید اقساطی گوشی a15 سامسونگ چکی
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a15 سامسونگ چکی دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...