خرید اقساطی گوشی s22

تاریخ انتشار:
1403/6/27 17:47:29

گوشی s22 سامسونگ در سال 2022 روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی s22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی s22


بررسی جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ

برند سامسونگ محصولاتی جذاب و باکیفیت دارد که هر ساله چندین مدل جدید را روانه بازار می‌کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی S22 سامسونگ بپردازیم و شما را با نحوه خرید اقساطی گوشی s22 آشنا کنیم. یکی از فروشگاه‌هایی که می‌توانید بدون پیش پرداخت از آن خرید اقساطی کنید، سایت قسطی کلاب است. با ما همراه باشید تا از ویژگی‌های گوشی جدید سامسونگ و نحوه خرید قسطی از قسطی کلاب مطلع شوید.

خانواده جدید سامسونگ

گوشی هوشمند s22 با مدل‌های متنوع روانه بازار شده است. اولین مدل این خانواده S22 می‌باشد، دیگر عضوها شامل S22+ و S22 Ultra است. در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی به بررسی گوشی S22 بپردازیم که اولین مدل از این سری می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s22 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید با صرفه را تجربه نمایید.

خداحافظی با رنگ‌های سنتی

یکی از ویژگی‌های مدرن که در گوشی s22 وجود دارد، رنگبندی آن‌ها است. رنگبندی چشم نواز مشکی، سفید، سبز مرجانی و شرابی رنگ و بویی متفاوت به این سری جدید گوشی‌های سامسونگ داده است. زندگی پر نشاط در رنگنبدی‌های خاص وجود دارد و حس خوب زندگی با در دست گرفتن این گوشی به شما القا خواهد شد. یا خرید قسطی گوشی s22 بهترین حس‌ها را تجربه نمایید.

بررسی دوربین‌های گوشی s22

گوشی جذاب و پرفروش s22 دارای سه لنز دوربین است. قدرت عکس برداری این لنزها برابر با 50MP، 12MP و 10MP می‌باشد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. همچنین دوربین سلفی این گوشی برابر با 10MP می‌باشد که بهترین عکس‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. گوشی s22 طراحی شده که بهترین و با کیفیت‌ترین عکس‌ها را در شب ثبت کند و کیفیتی باورنکردنی در فیلم برداری در تاریک شب دارد. 

پیکسل‌های s22 تا 23% بزرگتر شده‌اند، برای همین قابلیت دریافت نور بیشتری را دارند و در تاریکی به خوبی جزئیات را ثبت می‌کنند. ناگکفته نماند که این گوشی توانایی زوم 30 برابری را دارا می‌باشد و بدون از بین بردن کیفیت جزئیات را ثبت می‌کند. با خرید اقساطی گوشی s22 بهترین عکس‌ها را در تاریکی شب داشته باشید.

گوشی s22 با یک پاک کن جادویی!

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که یک عکس زیبا دارید که یک شی یا یک فرد اضافی و مزاحم ریتم زیبای عکس شما را خراب کرده باشد. به همین سبب شرکت سامسونگ یک افزونه به بخش ادیت گالری خود اضافه کرده است. شما می‌توانید با کمک این افزونه تمام موارد اضافی در عکس خود را بدون اینکه تغییری در عکس بوجود بیاید، پاک کنید. خرید قسطی گوشی s22 به شما کمک می‌کند عکس‌هایی بی عیب و نقص داشته باشید.

گوشی s22 مستحکم و قدرتمند!

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد در گوشی s22 جنس آلومینیومی بدنه آن می‌باشد که به آن استحکام بالایی بخشیده است، همچنین این گوشی دارای Corning® Gorilla® Glass Victus®+‎ در قسمت جلویی و پشتی می‌باشد. این ویژگی سبب ایمن شدن گوشی s22 در برابر سقوط و ضربه خواهد شد. در انتها نیز بختر است بدانید که خانواده s22 دارای گواهینامه IP68 می‌باشند و در برابر گرد و خاک، آب مقاومت بالایی دارد. با خرید اقساطی گوشی s22 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بدون پیش پرداخت از قسطی کلاب خرید کن!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش اقساطی کالا می‌باشد. شما می‌توانید جدیدترین کالاهای روز دنیا را به صورت قسطی خریداری نمایید و حتی هیچ پیش پرداختی نپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استنثایی را تجریه نمایید. قسطی کلاب لذت یک خرید آسان را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل ریلمی

خرید قسطی موبایل ریلمی
یکی از بهترین برندهای تلفن همراه ریلمی می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل ریلمی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید قسطی لپتاپ اچ پی

 خرید قسطی لپتاپ اچ پی
برند hp یکی از معروف‌ترین برندها در حوزه لپتاپ می‌باشد. برای خرید قسطی لپتاپ اچ پی به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...